על עיגולים שחורים, עיניים עייפות, קמטוטים ורפיון סביב העיניים וכל מה שביניהם

 

עיגולים שחורים וקמטוטים סביב העיניים קשורים באופן בל יינתק עם עיניים עייפות. נכון, שקמטים הם תהליך שהוא חלק בלתי נפרד מהזקנות העור, אך עייפות כרונית יכולה לגרום להחמרה נוספת. קיימות סיבות רבות נוספות המסבירות עיגולים שחורים וקמטוטים מתחת לעיניים, שאינן נקשרות עם עיניים עייפות ושכדאי להכיר. כל המידע שייתכן ולא ידעת על העיניים שלך במאמר שלפנייך.


הופעתם של קמטים סביב העיניים, קמטוטים, עיגולים שחורים או חריצים הינו תהליך טבעי ותוצאה ישירה של הזדקנות העור ותהליך ההזדקנות הכללי. ישנן סיבות רבות להופעתם של קמטים, קמטוטים ושקיות שחורות סביב העין, אולם, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והאפשרויות הרבות המוצעות על ידי מכוני הקוסמטיקה השונים, ניתן למצוא את המענה המתאים והמדויק ביותר, על מנת להתמודד עם מצב זה ולהחזיר לעור סביב העין את חיוניותו ומראהו הצעיר.

הסיבות להופעת קמטים וקמטוטים סביב העיניים:

עם השנים הופך העור לרפוי יותר וכלי הדם התת עוריים הופכים לגלויים יותר. במקביל, תאי העור, תאי האלסטין, האחראים על גמישותו של העור, מאבדים מגמישותם ומכושרם להימתח ונוטים להיקרע וכן ייצורם, עם השנים, הולך ופוחת גם כן. לצד כל אלה, גם תפקודן של בלוטות הזיעה והשומן נפגע, תהליך המביא לכדי אובדן הלחות בעור. גם ייצורו של הקולגן, שהולך ופוחת עם השנים, מביא לכדי הזדקנות העור שסביב העיניים. הקולגן הינו חומר חלבוני חשוב, המשמש כתמיכה לתאי העור ומסייע במניעת היווצרותם של קמטים ופגמים. ייצור מופחת שלו מביא, בסופו של דבר, להזדקנות העור ולהיווצרותם של קמטים וחריצים בעור הפנים, לרבות בעור סביב העיניים.

הגורמים המאיצים את היווצרות הקמטים ושקיות שחורות מתחת לעיניים:

לצד התהליכים הפיזיולוגיים הטבעיים של הגוף, ישנם גם גורמים חיצוניים היכולים להאיץ, ובאופן משמעותי, את תהליך היווצרות הקמטים ותהליך הזדקנותו של העור. עור הפנים איננו מאבד את חיוניותו בן לילה. מדובר בתהליך ארוך וממושך, המורכב ממספר שלבים ותלוי בגורמים שונים. קרינת השמש, זיהום האוויר, היובש, העישון והתזונה הלא בריאה, יכולים להותיר את העור מחוספס ולגרום לו לאבד מגמישותו, עד הופעת קמטים וקמטוטים  בעיניים. החשיפה המוגזמת לשמש, למשל, נחשבת כגורם העיקרי להיווצרות קמטים, שלפעמים, אינם קשורים כלל לזקנה. גם העישון מאיץ את תהליך הזדקנות העור, בכך שמפחית את זרימת הדם, מביא להקטנה משמעותית בייצורם של תאים חדשים וכן פוגם ביכולתו של הגוף לתקן את הנזקים השונים, הנגרמים לו. וכמובן, התזונה. תזונה שאיננה נכונה, הפחתה קיצונית במשקל או אכילת מזונות שאינם בריאים לגופנו, עלולה להוביל להיווצרות קמטים ופגמים בעור ובפרט אזור העין.

טיפולים קוסמטיים מתאימים להתמודדות עם תופעות הקמטים והקמטוטים סביב העיניים

במכון הקוסמטיקה המוביל של הלגה רקנטי, הממוקם בראשון לציון, תוכלו ליהנות ממבחר של טיפולים קוסמטיים מסוגים שונים, המתאימים לנשים וגברים כאחד. כשמדובר בקמטים וקמטוטים סביב העיניים, מציע המכון טיפולים מתקדמים במיוחד המחזירים לעור באזור זה את מראהו הצעיר ואת חיוניותו, אשר אבדה לו במרוצת השיניים, טיפול המהווה תחליף מושלם לניתוח הקוסמטי. מכון הקוסמטיקה של הלגה רקנטי, הקיים מעל 23 שנה, מאפשר לכל אחד ואחד למצוא את הטיפול המתאים לו, בעזרתן של קוסמטיקאיות מקצועיות במיוחד. הלגה רקנטי, מציעה ללקוחותיה, שיטה ייחודית, "שיטת הלגה", המשלבת בין טיפול קוסמטי מתאים לבין אורח חיים בריא ונכון. שיטת הלגה, הידועה בתחום הקוסמטיקה תקופה ארוכה, מאפשרת לנשים וגברים ליהנות מפתרונות מתאימים, כטיפול בבעיות שונות.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן