הרמת עפעפיים
ללא ניתוח

הרמת עפעפיים
ללא ניתוח

הרמת עפעפיים ללא ניתוח ליהנות ממראה עיניים צעיר, ללא קמטים

שיטת HELGA REKANATI מציעה את הפתרון המתקדם בישראל לקמטים סביב העיניים, אנו מתחייבים לתוצאות!

העור סביב העיניים נראה עייף? קמטוטים סביב העפעפיים? עיגולים שחורים? עפעפיים נפולים?

שיטת Helga להעלמת שקיות מתחת לעיניים, מייצרת אפקט הרמה ומתיחה מתקדם, המעניק לעור עינייך מראה צעיר, חלק ומתוח. השיטה פועלת בשלושה מישורים, המבטיחים לא רק טיפול יעיל בקמטים, אלא גם שמירה על התוצאות לאורך זמן .

סוגי הטיפול

טיפול במחטים – העלמת שקיות מתחת לעיניים על ידי מתיחת העור סביב העיניים, כבר אחרי מפגש אחד. טכניקת טיפול המשנה את העור מבפנים, באמצעות החדרת זהב, תמציות קוויאר, תאי גזע וחומר טבעי המדמה את פעילות ההורמונים בגוף (מבוסס על פולי סויה). התוצאה הינה מיצוק העור והעשרתו בלחות, עידוד התחדשות התאים וטשטוש הקמטים.

אימון שרירי העיניים – חדר הכושר האישי שלך. טיפול באמצעות אלקטרודה ייחודית, הממריצה את פעילותך מחזור הדם, מחזקת את שרירי העיניים ומנקזת את הרעלים הגורמים להיווצרות העיגולים השחורים סביב העיניים.

הזרקות טיפול 100% טבעי למילוי נפחים – העלמת שקיות מתחת לעיניים על ידי טיפול המשיב לגוף את החומצה ההאלורונית שאבדה לו וגרמה למראה עור שקוע ועייף. הזרקת החומצה משלימה את שכבת העור התחתונה, אשר נעלמה עם השנים ומטשטשת את הנימים, הכתמים, ה“שקיות“ החומות ועוד. תוצאות הטיפול נשמרות למשל מספר שנים.

הרמת עפעפיים ללא ניתוח – טיפול הפלזמה – מדובר בטיפול עמוק ולא בתכשירים שאנו קונים בסופר פארם. הטיפול מסלק עודפי עור מעפעף עליון והתחתון מחדש את תאי העור, ממצק ומותח את העפעף. נפילה משמעותית של עפעף לא תתוקן בעזרת הטיפול הנ"ל, אך טיפול הפלזמה מצוין לשימור עור מתוח בעפעף, לחידוש עור העפעף התחתון לסילוק קמטוטים עדינים בעפעף תחתון ובעיקר לעצור את צניחת העפעף. מבוצע ע"י רופא מוסמך בטכנולוגיה מתקדמת.

השיטה

  1. טיפול – העיינים מדברות בעד עצמן – שיטת HELGA מציעה שלוש טכניקות טיפול מתקדמות, המייצרות אפקט משולש – טיפול בעור, שיקום השריר והשלמת נפח העור, אשר מידלדל עם השנים. הטיפול משלב יותר מטכניקה אחת, בהתאם לאופיה של כל בעיה, כדי ליצור שינוי אמיתי.
  2. שינוי – להעניק‭ ‬לעור‭ ‬מראה‭ ‬בריא‭ ‬ורענן
    כדי‭ ‬לעודד‭ ‬את‭ ‬תהליכי‭ ‬התחדשות‭ ‬ובניית‭ ‬העור ‬נתאים‭ ‬לך‭ ‬סדרת‭ ‬תכשירים‭ ‬אישית‭, ‬לשימוש‭ ‬יומיומי. ‬השילוב‭ ‬הייחודי‭ ‬של‭ ‬סרומים‭ ‬יעודיים‭ ‬וקרמים‭ ‬פעילים‭ ‬תומך‭ ‬במיצוק‭ ‬העור‭ ‬העדין‭ ,‬בטשטוש‭ ‬העיגולים‭ ‬והשקיות‭ ‬ובמתיחת‭ ‬העור‭.‬
  3. שימור – לשמור‭ ‬על‭ ‬מראה‭ ‬עור‭ ‬צעיר – ‬
    אזור העיניים מושפע מאוד מבעיות בתהליך הניקוז של הגוף. כדי למנוע היווצרות בעיות כאלה, העלולות לפגוע בעור העיניים, ניצור עבורך תפריט אישי, הפועל לניקוי הגוף. לצד תכנית תזונה, כולל התפריט התאמת תוספי מזון והמלצות לפעילות פיזית ממוקדת.

גלרית תמונות

שיטת הלגה רקנטי
HELGA REKANATI

מלא/י את הפרטים , מבטיחים לחזור בהקדם

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן