טיפול להצערת
עור הפנים

טיפול להצערת
עור הפנים

שיטת Helga מציעה גישת טיפול חדשנית,לטיפול להצערת עור הפנים. למניעת בעיות עור הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיות עור, היא למנוע את הופעתן. שיטת Helga מציעה תכנית טיפול שנתית למניעת בעיות עור המיועדת ללקוחות אשר אינם סובלים מבעיה ספציפית. הטיפולים, המבוצעים על בסיס חודשי, מבוססים על פילינג על בסיס חומצות. התכנית מתבצעת בהתאמה אישית, תוך שילוב בין הטכניקות המתקדמות בעולם. והתוצאה? עור בריא ויפה והאטת תהליכי הזדקנות. השיטה פועלת בשלושה מישורים, המבטיחים לא רק טיפול יעיל, אלא גם שמירה על התוצאות לאורך זמן.

  • טיפול – להישאר צעירה לנצח – העור שלנו מושפע משורה ארוכה של גורמים, החל מתורשה ועד לאקלים ומזון. כל אלה פוגעים במרקם ובמראה שלו ועלולים לשוות לך תדמית מבוגרת, מכפי גילך. 
    שיטת Helga מציעה גישה חדשנית, המבוססת על בניית תכנית טיפול שנתית, בהתאם לגיל ולמצב העור. התכנית מונעת את הופעתן של מגוון בעיות עור, באמצעות שילוב של תהליכים מתקדמים וסרומים בלעדיים.
  • שינוי – שמירה על עור צעיר ובריא כדי להעצים את תוצאות הטיפול במכון ולשמור עליהן, בכל גיל, תיבנה עבורך סדרת מוצרים אישית, לשימוש יומיומי. באמצעות השקעת מספר דקות ביום בלבד, תוכלי
    ליצור אפקט משולש: שמירה על מראה עור צעיר וקורן, טיפול בבעיות קיימות ומניעת הופעתן של בעיות חדשות.
  • שימור – חיזוק מנגנוני ההגנה הטבעיים שלה עור במסגרת הגישה המונעת של שיטת Helga , תותאם לך שורה של תוספי מזון ייחודיים וייבנו עבורך תכניות תזונה ותנועה אישיות. השילוב שלהם יעודד את ייצור הקולגן והאלסטין בגופך, אשר יאטו את הזדקנותו, ישמרו על גמישותו וימנעו היווצרות בעיות המחייבות טיפולים מורכבים.

סוגי טיפול: טיפול להצערת עור הפנים

טיפול בחמצן – הבחירה של הנשים המפורסמות בעולם. טכניקת טיפול מתקדמת המחליקה את עור הפנים, מטשטשת קמטים, מטפלת בכתמים, ממצקת את העור ומעניקה לו ברק רענן – ללא כאבים, ניתוחים או הזרקות. התהליך מתבצע באמצעות מכשור ייחודי, המרווה את רקמות העור העמוקות ומגביר את רמת הלחות.

קוויאר שחור – החלופה הטבעית לבוטוקס. סדרת טיפוח מהפכנית, הרשומה כפטנט, אשר מכילה ריכוז גבוה במיוחד של תמצית קוויאר שחור, הידוע בסגולותיו הבריאותיות יוצאות הדופן. הטיפול מגביר את אספקת החמצן לעור ומעודד חידוש תאים וייצור פרוטאין, וכך מחליק קמטים, משפר את גמישות העור, מרכך את מרקמו ומעניק לו לחות וברק.

מזו תרפיה – לשנות את העור מבפנים. טכניקת טיפול במחטים, היוצרת שינוי פנימי בעור, באמצעות החדרת חומר טבעי המדמה את פעילות ההורמונים בגוף )מבוסס על פולי סויה, זהב, תמציות קוויאר ותאי גזע. הטיפול משפר את רמת הלחות של העור,ממצק אותו, מטשטש את הקמטים, מונע רפיון, מעודד ייצור מחודש של קולגן ואלסטין ומעניק לו מראה זוהר ומגע רך ונעים. מומלץ לקיים טיפול מדי שישה שבועות.

סיבי משי – הקוד הגנטי של הנעורים. פצצת אנרגיה המחדירה לעורך את מאגרי החלבונים וחומצות האמינו יקרי הערך, המצויים בסיבים של זחל המשי. באמצעות שימוש במכשיר המייצר פולסים של חום וקור, ממצק הטפול את עורך, מעשיר אותו בלחות, מעניק לו נפח רב יותר ומונע רפיון.

אפקט ליפטינג תוך שעה – הפתרון המושלם לאירועים חשובים. טכניקת טיפול פורצת דרך, המעצבת מחדש את תווי הפנים ומעניקה מראה צעיר וזוהר. במהלך הטיפול, מוזן עורך בחומרים בעלי ערכים בריאותיים יוצאי דופן, כגון ויטמין E, תמצית תפוז, ג’ינסנגו קולגן ימי. אחרי טיפול אחד בלבד תיהני מעור רגוע, זוהר, חלק ומתוח.

הידרדמי – הטיפול המועדף על בית המלוכה הבריטי ועל כוכבי הוליווד. טיפול חדשני המטשטש את הקמטים, מעשיר את העור בקולגן ובחומצות חיוניות וממצק את העור באמצעות מפגש אחד בחודש בלבד! הטיפול מתבצע באמצעות אלקטרודות העוקפות את מנגנון ההתנגדות של העור ומאפשרות החדרת ג’לים פעילים ותמציות בלעדיות,בהתאם לאופי הבעיה.

ליפטוזום – פיסול מחדש של עור הפנים. טיפול בלעדי, המחדיר לעור סרומים ממצקים וחומרי הצערה לעור, באמצעות מסכת גבס. השימוש במסכה אוטם את העור ומאלץ את הזקיקים להיפתח ולספוג את החומרים השונים. לאחר הסרת המסכה, נעלמים סימני העייפות ותווי הפנים שבים לעצמם. הטיפול משלב גם שימוש במכשיר מתקדם, המייצר גלי חום וקור.

חדר כושר לפנים – אימון מתקדם לשרירי העיניים. טיפול המייצר אפקט כפול – העלמת העיגולים השחורים וחיזוק שרירי העיניים. תהליך הטיפול מתבצע באמצעות אלקטרודה ייחודית, הממריצה את פעילות מחזור הדם ומנקזת רעלים.

אולטרה סאונד – לעצור את הזמן. אחד הטיפולים המובילים בעולם בתהליך הזדקנות העור. השימוש בגלי קול בתדר גבוה יוצר רטט החודר לשכבת העור הפנימית ביותר וכך מותח וממצק אותו ומטפל בדלדול הפנים ובקמטים. בנוסף, מאפשרים גלי הקול להחדיר לעור חומרי לחות והזנה איכותיים, כגון תמציות קוויאר וחומצות, אשר ממריצים את מחזור הדם ואת פעילות התא, מעניקים לעור מנה מרוכזת של לחות, מונעים היווצרות צלקות ומעכבים את תהליך ההזדקנות.

הזרקות – התחנה האחרונה לפני הזדקנות העור. טיפול מתקדם, המתבצע באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית 100% טבעית. הטיפול מאפשר להאט את השלבים הבאים בתהליך ההזדקנות של עורך.

שיטת הלגה רקנטי
HELGA REKANATI

מלא/י את הפרטים , מבטיחים לחזור בהקדם

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן