עיסוי מסאז, עיסוי לנשים, עיסוי פנים – לצלוח את שגרת היומיום בקלות רבה יותר

עיסוי מסאז הוא משאת נפשה של כל אישה. עיסוי, לנשים במיוחד הוא מתנה מפנקת, בתוך מציאות יומיומית שאיננה קלה. כיום, נשים קורסות תחת הנטל של השילוב בין ניהול חיי קריירה לגידול ילדים, ובתוך כל העומס, הן משוועות לקצת רוגע. מכון הלגה מציע עיסוי מסאז או עיסוי לנשים שלא מהעולם הזה, המתמקד בפנים, שייטיב עם גמישות עור הפנים שלך. כל מה עלייך לדעת במאמר שלפנייך.

כשאנחנו חושבות על שרירים והחיטוב שלהם, אנחנו בדרך כלל נוטות לשכוח שגם בפנים שלנו יש שרירים שצריך לחטב. בפנים שלנו מצטבר הרבה מאוד מתח ובטח חלקכן מכירות את התופעה של לסת נעולה או קפוצה. אין סימן יותר מובהק מזה למתח בשרירי הפנים. המחשבות והרגשות שלנו מתקבעים והופכים להיות פרצוף או הבעת פנים שאנחנו 'לובשות' באופן קבוע וקשה לנו לשנות אותה.

שרירי פנים מתוחים ותפוסים פוגעים בגמישות הכללית של הפנים, שכן גם רקמות החיבור שבין השרירים סובלות מהמתח. המתח שמצטבר בפנים שלנו מדי יום פוגע ביכולת של התאים לחדש את עצמם ולשמור על הגמישות והאלסטיות שלהם. לכן, מי שסובלת ממתח בשרירי הפנים (ובואי נהיה כנות, מי מאתנו לא סובלת מזה?…) פגיעה יותר לתהליך ההזדקנות של הפנים והפנים שלה נראות עייפות ונפולות יותר, או במלים אחרות רואים עליה את הגיל.

אין על עיסוי פנים

אם את רוצה לשחרר את כל המתח הנוראי הזה! העיסוי אינו פולשני והוא עושה שימוש בטכניקות די פשוטות, אך יש לו אפקט עמוק והוא יעיל בצורה בלתי רגילה. עיקר העבודה היא לשחרר את כל המקומות התקועים והמתוחים שבשרירים וברקמות החיבור שבין השרירים. העיסוי ממש מרים את שרירי הפנים ונותן לך מראה פנים צעיר ורענן.

מתיחת פנים טבעית ללא התערבות כירורגית!

הקפדה על שגרת עיסויי פנים מקצועית תעניק לפניך את הרעננות והזוהר שהם כבר שכחו שיש להם. המראה הצעיר יחזור אליך וההרגשה בהתאם. עיסוי פנים באופן קבוע ירחיק אותך מסכין המנתחים להרבה זמן.

שגרת עיסויים תשחררת מתח וטראומות

שנמצאות עמוק בשרירים וברקמות של הפנים, הראש והצוואר. הפנים הם המסכה שלנו שמחביאה את מי שאנחנו באמת. הרבה מאוד אנרגיה מתבזבזת על אחזקת המסכה הזו. חוויה של הורדת המסכה הזו באמצעות העיסוי יכולה להיות חוויה מאוד עמוקה של נוחות ורגיעה פנימית.

היתרונות של עיסוי פנים הם:

• שיפור גמישות ורכות העור

• מפחית ומשחרר מתח משרירי הפנים והלסת

• מפחית קמטי הבעה וקמטים

• מפחית סימפטומים של מתח כמו נדודי שינה, כאבי ראש ומאמץ בעיניים

• מעצב וממצק את העור ואת השרירים שמתחתיו

• מעודד חידוש נעורים ואת הפעילות התאית

• ממריץ את פעולת הלימפה ואת זרימת הדם, מגביר את הפרשת הרעלים מהגוף ואת הזנת התאים בחומרי בניה מועילים

• מוריד תאים מתים

• שומר על הופעה צעירה ורעננה

• עוזר להרגעות פיזית ומנטאלית

• גורם לך להרגיש מ-ע-ו-ל-ה!!

תדירות העיסוי צריכה להיות מותאמת למצב העור שלך ועלייך להתייעץ עם הקוסמטיקאית שלך בנוגע לתדירות הנכונה עבורך.

בגופך משתחררים אנדורפינים שנותנים לך תחושת ריחוף והרגשה טובה. עיסוי פנים הוא דרך מצוינת לעודד שחרור אנדורפינים. שלבי עיסוי פנים בשגרת הטיפוח שלך ותדהימי את עצמך ואת הסביבה שלך כמה טוב את יכולה להרגיש ולהראות!

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן