כתמי
גוף

כתמי
גוף

אומרים שלום לכתמי הגוף -בהסרת כתמי גוף תוך 30 יום

שיטת Helga מציעה את הפתרון המתקדם בישראל לטיפול הסרת כתמי גוף וכתמים בעור הפנים

שיטת Helga מציעה שילוב בלעדי של טכניקות טיפול מתקדמות בכתמי גוף, המאפשר לך ליהנות מהסרת כתמי גוף ומעור נקי תוך חודשיים. השיטה פועלת בשלושה מישורים, המבטיחים לא רק טיפול יעיל בכתמים, אלא גם שמירה על התוצאות לאורך זמן. כתמים על העור כמו כתמים על הגב, הישבן, הזרועות, הרגליים או אזור המחשוף? רופא העור שלך הרים ידיים וייעץ לך ללמוד לחיות רגיל עם כתמים על העור?

השיטה:

  1. טיפול – כתמים על העור? נפרדים‭ ‬מהכתמים‭ ‬במהירות‭ ‬ מרבית‭ ‬כתמי‭ ‬הגוף‭ ‬נגרמים‭ ‬על‭ ‬ידי‭ ‬פצעים‭ ‬שהגלידו‭ ‬והותירו‭ ‬סימנים.
    באמצעות‭ ‬פטנט‭ ‬בלעדי מאפשרת‭ ‬שיטת‭ ‬HELGA‭ ‬אבחון‭ ‬מדויק‭ ‬של‭ ‬מקור‭ ‬הבעיה‭ ‬ויצירת‭ ‬תכנית‭ ‬טיפול‭ ‬המעניקה‭ ‬תוצאות‭ ‬יוצאות‭ ‬דופן הסרת כתמים בעור הפנים ‬תוך‭ ‬שבוע.
    ‬תהליך‭ ‬הטיפול‭ ‬מבוסס‭ ‬על‭ ‬נוסחה‭ ‬ייחודית‭, ‬אשר‭ ‬מייצרת‭ ‬תהליך‭ ‬ריפוי‭ ‬אינטנסיבי‭, ‬במסגרתו‭ ‬מתקלפת‭ ‬שכבת‭ ‬העור‭ ‬הפגועה‭ ‬ונחשפת‭ ‬שכבת‭ ‬עור‭ ‬חדשה‭ ‬ובריאה.
    בתום‭ ‬התהליך מתבהרים‭ ‬הכתמים‭ ‬באופן‭ ‬כמעט‭ ‬מוחלט‭ ‬ומאפשרים‭ ‬לך‭ ‬לשוב‭ ‬וללבוש‭ ‬גופיות‭ ‬וחולצות‭ ‬עם‭ ‬מחשוף‭ ‬וללכת‭ ‬לים.
    כדי‭ ‬להבטיח‭ ‬את‭ ‬התוצאות‭ ‬הטובות‭ ‬ביותר של הסרת כתמים בעור, כולל‭ ‬תהליך‭ ‬הטיפול‭ ‬גם‭ ‬שני‭ ‬טיפולי‭ ‬ביקורת, במסגרתם‭ ‬נוודא‭ ‬שהתהליך‭ ‬הריפוי‭ ‬השיג‭ ‬את‭ ‬מטרתו‭ ‬בצורה‭ ‬מלאה‭. ‬
  2. שינוי –  מזרזים‭ ‬את‭ ‬תהליך‭ ‬הריפוי בראשית תהליך הטיפול, מותאמת לך סדרת תכשירים לשימוש יומיומי, על פי תוצאות האבחון.
    השילוב הייחודי של התכשירים הפעילים מייצר אפקט משולש: הכנת העור לטיפול במכון, הבהרת הכתם ועידוד תחלופת העור באזור בו הוא נמצא.
  3. שימור – שומרים‭ ‬על‭ ‬עור‭ ‬נקי‭ ‬מכתמים במקביל לטיפול במכון ובבית, מותאמים לך תוספי מזון ייעודיים, הגורמים לגוף להכיר בכתם כבעיה ולשלוח לאזור חומרים מרפאים.
    השימוש בתוספי המזון גם מחזק את יכולתו של הגוף להילחם בהופעתם של כתמים ופצעים נוספים בעתיד.
הקודם
הבא

ממוצרי החנות לטיפול בכתמי גוף

הגעתי להלגה עם גב מלא פצעים, לא האמנתי שטיפול כלשהו יכול לשנות את המצב. למרות שהייתי סקפטי ולא ממש האמנתי שהטיפול יצליח, הסכמתי לעבור אותו. לאחר נטילת הויטמינים ושיוף הגב (שהיה כואב אך שווה) הפצעים נעלמו ועשוני מאושר. תודה למטפלת על הטיפול והמעקב.

הגעתי למכון הלגה אחרי שראיתי פרסום באינטרנט, בהתחלה הייתי ספקן אבל אמרתי לעצמי שהגיע הזמן לבדוק – מה יש להפסיד, הגעתי עם בעיית כתמים בגב עקב פצעי בגרות. תהליך הייעוץ וסגירת העסקה היו יעילים ושני הצדדים יצאו מרוצים. לגבי השיופים – נעשתה עבודה מקצועית בהובלתה של המטפלת ובפיקוחה של אחראית מחלקת טיפולים. התוצאות שזה בעצם הדבר החשוב – חל שיפור גדול מאוד כפי שציפיתי והובטח לי בייעוץ . שמח שבאתי וטופלתי. בתודה…

להלגה ולכל הצוות, הגעתי למכון לאחר שהייתי כבר נואש מהמצב והייתי מוכן לעשות הכל, שילמתי עשרות אלפי שקלים עבור טיפולים שלא ממש עזרו באינספור מקומות ולמען האמת היית ספקטי. היום, לאחר שנה וחצי מהטיפול אצל הלגה אני יכול לומר שבשנה וחצי האחרונות אני יכול ללכת לים, להוריד חולצה מבלי להתבייש והכל בזכות הצוות המעולה של המכון והטיפול המדהים. אין לכם מה להתלבט בכלל, אם הזמן והכסף חשוב לכם ובכלל, האסתטיקה של גופכם, זה המקום! אז, תודה על היחס והטיפול המסור.

במשך שנים רבות, סבלתי מפצעים בגב שעם השנים נהפכו לכתמים. כל טיפול אצל רופא עור לא עזר להעלים את הכתמים ואפילו קוסמטאיות. זה נהפך לבתי נסבל כי פתאום נמנעתי מללכת עם גופיות והתביישתי. פירסומים של הלגה יצא לי לראות בעיתון ולא ממש התייחסתי, כי כבר לא סמכתי על אף מכון. כשהמצב בגב מבחינתי נהפך לבלתי נסבל בעוד שאני רואה את התמונות בעיתון של "לפני ואחרי" קינאתי. חשבתי שאולי גם לי יש סיכוי לגב חלק. הגעתי למכון, קיבלה את פניי בחורה מקסימה שהייתה מאוד חביבה, שאלה והתעניינה בשלומי בכל פעם שהגעתי למכון והיחס הזה שווה המון. קניתי חומרים בהמלצה כמובן והם מעולים. עברתי 2 טיפולים של שיוף..שהם לא הכי נעימים. אבל זה היה שווה הכל!!! כנראה מסתבר שזה אפשרי. יש לי גב חלק בזכות הטיפול שעשו לי. תודה רבה לצוות המדהים ולהלגה – את מדהימה.

הגעתי למכון הלגה דרך מודעת פרסום בעיתון, כאשר אני סובלת מפיגמנטציה חריפה בגב בעבר התייעצתי עם המון פרופסורים והמון רופאים שכל פעם אמרו לי שאין הרבה מה לעשות חוץ מלקחת רקוטן. אבל זה עשה את ההפך וגרם לי לפיגמנטציה נוראית שהייתי נבהלת ממנה כל פעם שהסתכלתי במראה. עברתי את הטיפול הזה 3 שנים ללא תוצאות כשהגעתי להלגה, הייתי במצב מאוד הססני, סקפטי לאור העובדה שביקרתי אצל כל כך הרבה רופאים והם דיי גרמו לי להבין שגב חלק לא יהיה לי . אני סובלת מזה מגיל 20 והמצב רק החמיר והחמיר ולפי מה שהרופאים אמרו לי , זה המצב ! ואני צריכה להשלים איתו. למודעה של הלגה הגעתי ממש במקרה וכמובן שהייתי סקפטית בהתחלה , אבל החלטתי לתת צ'אנס ובאתי לייעוץ וטוב שעשיתי זאת. בייעוץ במכון הסבירו לי שעל מנת לעזור לטיפול הפיזי שיעשו לי במכון, עלי לשנות את דרך התזונה שלי בכדי שהטיפול יהיה יעיל יותר, וכך עשיתי. ביחד זה היה מהפך משמעותי . עד כה עברתי במכון 4 טיפולים די אינטנסיביים. מהטיפול הראשון כבר היו לי תוצאות מדהימות שאני ממש נדהמתי ולא האמנתי לשינוי . התוצאות עכשיו מדהימות אין לי מילים. מרגישה שקיבלתי גוף חדש והתחלה חדשה אני כבר לא מתביישת מאיך שהוא ניראה, אני כבר לא מסתירה את עצמי במיליון שכבות של בגדים מבושה ומפחד שאולי מישהו יראה את המצב הנוראי שחייתי בו כל כך הרבה שנים, אני רוצה באמת להודות מכל הלב לכל הצוות הנפלא של הלגה, שהיו סובלניים, אדיבים, חמים וגרמו לי להרגשה יותר אופטימית ואכן כך אני מרגישה היום, אני רוצה להודות תודה גדולה בעיקר לקוסמטיקאית שטיפלה בי אישה נחמה אשר ביצעה את הטיפול המעשי ונתנה את כל כוחה וכל כולה בצורה הכי טובה שאפשר.

הגעתי לטיפול בפיגמנטציה בישבן, שנגרמה מפצעונים שלא עברו ונרפאו לאט מאוד. יותר מרופא עור אחד אמרו לי שזה המצב ואין דרך לטפל ולמנוע הופעה של פצעונים נוספים. הלגה המליצה לי על תפריט, טיפול פילינג מקדים וטיפול שיוף להעלמת הכתמים הקיימים. כבר בטיפול הפילינג הרגשתי הבדל, העור היה נעים יותר והצפעים הפסיקו להופיע. שהגעתי לשיוף ראיתי תמונות של לפני ואחרי ולא יכולתי להאמין שהן אמיתיות,…. עד שעברתי את התהליך בעצמי. המטפלת המקסימה הסבירה לי את התהליך ואת הטיפול שלאחריו. הטיפול לא פשוט, קצת כואב וההחלמה גם, אבל שווה כל דקה של סבל. כל הכתמים נעלמו, אחרי טיפול אחד! אני מתחזקת ושומרת על העור שלי באמצעות התכשירים שקיבלתי במכון. תודה להלגה.

לפני 3 שנים עברתי טראומה רצינית באיזור הישבן בגלל כל מיני סימנים שחורים שהציקו לי במהלך החיים והגבילו אותי בצורת הלבוש שלי עד כדי כך שהורידו לי את הבטחון העצמי. בדקתי כל מיני אופציות בכל מיני מקומות כדי להפתר מהבעיה שהציקה לי כל חיי, ניגשתי למקום אסטטי בו עושים טיפולי לייזר באיזור הצפון איפה שקרוב אלי והתייעצתי איתם, ובסוף אמרו שהם יכולים לעזור וממש שמחתי לשמוע שיש פתרון . לבסוף…עברו כמה חודשים ועוד לא היו תוצאות עזבתי ממש מאוכזבת ולא מרוצה. התחלתי לגלוש באינטרנט לחפש כל מיני מקומות שיכולים באמת לעזור לי למרות שהייתי בטוחה שלא יהיה פתרון אבל בכל זאת הגעתי להחלטה שאני אלך למכון הלגה לפגישת ייעוץ. מהרגע שנכנסתי לשם הם קיבלו אותי בצורה נעימה והכי טובה שיש, הם באו לקראת הסבירו לי הכל וכל זה פשוט גרם לי לרצות להתחיל טיפול. התוצאות טובות וממש רואים שיפור לטובה, אני ממש מרוצה ושמחה, עכשיו אני מרגישה שיש לי ביטחון ללבוש מה שארצה ללא דאגה מי מסתכל ומה יגיד כי כבר אין לי כלום . למרות המרחק והנסיעה הארוכה הדבר היה שווה!!!

רציתי להודות לך על טיפול ושירות מקסים, חייב לציין שהגעתי לפה סקפטי, בלי שום המלצות רק ראיתי פרסום באינטרנט ואמרתי ננסה. אחרי שהגעתי לייעוץ ואחרי שקיבלתי שרות ומחיר מעולה, החלטתי ללכת עד הסוף. הגעתי לשיוף בישבן וכבר בפעם הראשונה היה שינוי, עברתי הדרכה טובה לטיפול והייתי מאוד מאוד מרוצה. השירות החם והאישי שקיבלתי …אני אמליץ לכל אחד ואחת! בתודה רבה….

הגעתי עם ביתי הצעירה בעקבות אקנה קשה בישבן שהותיר סימנים רבים. חיפשנו בכמה מקומות וכשהגענו להלגה הייתי מאוד סקפטית לגבי הטיפול והתוצאות. אחרי שני טיפולים ולאחריהם החלמה כואבת מאוד, המקום נראה חלק וללא כתמים. הילדה מאוד מרוצה, שיפור בבטחון העצמי נראה אצלה מאז ואני שמחה מאוד שעברה את הטיפול. למרות הסקפטיות בהתחלה, הופתעתי לטובה מהתוצאות, מהמקצועיות והטיפול המסור… ממליצה בחום…

הגעתי להלגה לאחר שסבלתי מצלקות ופצעי אקנה בישבן מגיל 15. הגעתי לפגישת ייעוץ וקיבלה אותי בחורה מקסימה. היא הסבירה לי על הטיפול, פירטה ודאגה שאבין. החלטתי לעשות את הטיפול . לאחר נטילת אבץ וויטמין B הגעתי לשיוף. הטיפול ארך כ 40 דק' ולאחריו, כשבוע וחצי התוצאות נראות מדהימות. לאחר הטיפול הראשון כ % 70 מהצלקות נעלמו. הצוות מאוד מקצועי ומסור והתוצאות נראות לעיין כבר מהטיפול הראשון. תודה לצוות ובמיוחד להלגה!!

אני רוצה לומר תודה על הטיפול שעברתי אצלכם בהצלחה גדולה. כאשר באתי לפגישת ייעוץ כדי לשמוע על טיפול השיוף בישבן , חששתי מאוד מן התהליך שאולי בסופו לא אהיה מרוצה. האזור שבו עברתי את הטיפול הוא מוסתר (לא חשוף לשמש) ולכן הצלקות והכתמים היו מאוד בולטים ומכוערים. לאחר שנסחבתי עם המראה הזה שנים רבות, אשר גרמו לי להתבייש בכל פעם מחדש, החלטתי להיפטר מכך אחת ולתמיד. אני מודה שלאחר ששמעתי על תהליך הטיפול (שבו הודיעו לי בפה מלא שאסבול כמה ימים בלי ל"יפות" ולהמעיט) ושילמתי עליו, לא הייתי שלמה ובטוחה שאכן התוצאות אשר ניבאו לי יהפכו למציאות. לאחר שעברתי את הטיפול השני, אין מאושרת ממני!!! בתוך זמן יחסית קצר (חודשיים) נעלה בעיה של שנים שגרמה לי למבוכה וחוסר בטחון. לאחר שעברתי זאת, אני יכולה להגיד שהכאב אשר מלווה בטיפול "שווה" את התוצאה והליווי וההדרכה תרמו רבות לתהליך. תודה, תודה ושוב תודה!!!

שיטת הלגה רקנטי
HELGA REKANATI

מלא/י את הפרטים , מבטיחים לחזור בהקדם

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן