הצערה ומיצוק
של העור

הצערה ומיצוק
של העור

הצערה ומיצוק עור הפנים, כבר מהטיפול הראשון!

שיטת HELGA REKANATI מציעה את הפתרון המתקדם בישראל לטיפול בקמטים

וברפיון העור

רפיון בעור הפנים והצוואר? הקמטים נשארים גם אחרי שסיימת לחייך? אזור מחשוף חרוש קמטים? רגע לפני שאת מחפשת פתרונות להצערת העור / מיצוק העור בפנים ובוחרת בניתוח, שיטת Helga מציעה את הטיפולים המתקדמים בעולם לקמטים ולרפיון בעור הפנים, הצוואר ואזור המחשוף להצערת העור. תכנית הטיפול משלבת מספר טכניקות, בהתאם לאופי הבעיה, כדי להעניק לך פתרון אמיתי. השיטה פועלת בשלושה מישורים, המבטיחים לא רק טיפול יעיל בקמטים וברפיון, אלא גם שמירה על התוצאות של הצערת העור לאורך זמן. קראו עוד על – מתיחת פנים ללא ניתוח.

סוגי טיפול למיצוק העור בפנים והצערתו

גיהוץ קמטים – מיצוק עור הפנים, טשטוש קמטים והבהרת נימים וכתמים. טיפול למיצוק העור מתבצע באמצעות חימום סיבי הקולגן והאלסטין, אשר מעודד בנייה מחודשת של שכבת העור האמצעית.

טיפול אינטנסיבי במכשיר מחטים – ביצוע מהפך בעור. באמצעות סידור מחדש של הרשת האלסטית והידוק העור, משיב אותו הטיפול לתפקוד תקין ומטשטש צלקות וקמטוטים.

מזו תרפיה – יצירת שינוי פנימי בעור. טכניקת טיפול במחטים, המחדירה לעור חומר טבעי המדמה את פעילות ההורמונים בגוף (מבוסס על סויה), זהב, תמציות קוויאר ותאי גזע. טיפול למיצוק העור בפנים מעודד ייצור מחודש של קולגן ואלסטין, ממצק את העור ומעניק לו מראה צעיר ורענן.

אימון אישי לשרירים בשיטת הפולסים – חדר הכושר של העור. תיקון העור והחזרת השרירים לתפקוד תקין, באמצעות יצירת אפקט “מיני ליפט”, שיפור זרימת הדם וסילוק רעלים.

הזרקות – הטיפול היחיד המשיב לפנים את הנפח שאבד עם השנים. בנייה מחדש של עצמות הלחיים וטשטוש קמטי ההבעה, באמצעות החדרת חומצה היאלורונית 100% טבעית, אשר מעבה את הרקמות בשכבה האמצעית של העור. התוצאות נראות לעין כבר אחרי 24 שעות ונשמרות למשך שנים.

הצערת העור – לא נותנים לכפות הידיים, למחשוף ולצוואר להסגיר את הגיל. שיטת טיפול מתקדמת, באמצעות גלי רדיו, המתמקדת בגב כף היד, באזור המחשוף ובצוואר. הפולסים של גלי הרדיו מאלצים את סיבי הקולגן והאלסטין להתחדש, וכך מותחים את העור ויוצרים מראה צעיר ורענן.

טיפול בגלי אולטרא סאונד – עוצרים את דלדול עור הפנים והקמטים. טיפול המתבצע באמצעות מכשיר אולטרא סאונד מתקדם, המחדיר לחות לעור בעזרת גלי קול וגורם להמרצה אינטנסיבית של מחזור הדם. הטיפול מתבצע תוך עיסוי של העור וגורם למיצוק עור הפנים ומתיחתו המיידית. השימוש ברטט בתדר גבוה, מאפשר חדירה של חומרים פעילים היישר לשכבה הפנימית של העור. התוצאה הינה שיפור התמיכה בעור באמצעות רקמות החיבור, הרמת העור ומיצוק שלו. הטיפול ממולץ במיוחד במקרים של דלדול עור הפנים וקמטים וכטיפול מונע להצטלקות.

פילינג בינוני – חידוש העור תוך שבוע. בנייה מחדש של השכבה החיצונית של עורך, באמצעות קילוף שלה, אשר מעודד ייצור תאים חדשים. במסגרת תהליך הטיפול, מתבצעת מתיחה של סיבי העור החדשים, אשר גורמת לו להראות מבריק ומוצק יותר ומטשטשת קמטים. התוצאות נשמרות למשך מספר שנים.

סנטר כפולהטיפול המבוצע ע"י רופא באמצעות מכשור מתקדם אשר מחסל את שכבת השומן ומכווץ את העור, מיועד לאזורים: הצוואר, סנטר, קו לסת, עד חצי גובה לחיים, התוצאה: כיווץ צמצום וחידוד אזורים אלו. ההליך מתבצע ע"י מחטים מקרוניות שמוחדרות לאזור שכבת השומן בצורה סיסטמתית ושחרור פולסים של גלי רדיו שלמעשה אחראים על הרס של תאי השומן וכיווץ עור .

סך הכל 3 טיפולים בהפרש של חודש ימים בין טיפול לטיפול. תאי השומן שחוסלים מתנקזים דרך מערכות הלימפה של הגוף (צואה שתן זיעה) הטיפול הוא חליפי לניתוח, חזרה מיידית לשגרה, אנו מתחייבים לתוצאות בכתב!

הלגה רקנטי עושה סדר בנושא טיפולים למתיחת פנים ללא ניתוח

השיטה

  1. טיפול – מטשטשים‭ ‬את‭ ‬הקמטוטים‭,‬ נהנים‭ ‬מעור‭ ‬מהודק הגיל, נזקי הסביבה והאקלים, תרופות והריונות פוגעים בסיבי הקולגן והאלסטין בעור מובילים לרפיון שרירים ולמראה עור רפוי, דווקא במקומות הבולטים ביותר בגוף. בשונה מהטיפולים המקובלים, המתמקדים בהקניית לחות לעור, שיטת HELGA מציעה שילוב בלעדי של אבחון מדויק לאיתור הגורמים לבעיה וטיפול באמצעות הטכניקות המובילות בעולם.
  2. שינוי בניית‭ ‬העור – ‬התחדשות‭ ‬ואנטי‭ ‬אייג’ינג כחלק מהגישה הטיפולית המתקדמת של שיטת HELGA, נבנית עבורך סדרה אישית של תכשירים פעילים, בהתאם לאופייה היחודי של הבעיה. שימוש יומיומי בתכשירים המתקדמים תורם לבנייה מחודשת של עורך, מעודד את התחדשותו ומחזק את יכולות האנטי אייג’ינג שלו.
  3. שימור – העצמת‭ ‬מנגנון‭ ‬ההגנה‭ ‬הטבעי‭ ‬של‭ ‬הגוף‭ ‬ אחד המאפיינים הבלעדיים של הטיפול בשיטת HELGA הוא בניית העור מבפנים, באמצעות התאמת תוספי מזון. השילוב של התוספים השונים בונה מחדש רקמה תומכת לעור, מעניק לו לחות וחומרים אותם מתקשה הגוף לספק לו במהלך תהליך ההתאוששות ומחזק את יכולתו הטבעית למנוע קמטוטים ונזקי שמש וגנטיקה.

ממוצרי החנות לטיפול בקמטים ורפיון העור

להלגה ולצוות המהממות! אתמול אחרי מפגש עם חברות ילדות, הבחנתי כמה העור שלי נראה שונה. צעיר יותר,חיוני יותר, ללא כתמים. שמחתי לראות ולדעת שבזכות טיפול ה BDR ופוטו שאני עוברת כאן במכון אני מצליחה בגיל 46 להראות צעירה יותר עם עור יפה יותר. תודה והמשיכו בעבודה הנהדרת.

רציתי להודות לכן על הטיפול הנפלא שאני מבצעת אצלכם. אני עוברת טיפולי הידרה ליפט. הגעתי לטיפול מס' 8 ובכל טיפול אני יוצאת זוהרת, אני מרגישה את השינויים שחלים בי בכל טיפול וטיפול . הטיפול פשוט מחייה לי את עור הפנים, ממצק ומזהיר. אני בגיל 54 וזה הטיפול היחיד שאני עוברת ומרוצה מאוד מאוד. אז תודה לצוות הנפלא תמשיכו להיות כמו שאתם.

אני בת 70 פלוס, הגעתי למכון הלגה לאחר מות בעלי עם עור מקומט מאוד ורפוי. עשיתי טיפולי פנים: BDR, פוטו, טיפולי לחות והשינוי היה מדהים. איש לא נותן לי את גילי האמיתי. אני מורה ליוגה ועוסקת ברפואת המזרח והתלמידים והלקוחות שלי מחמיאים לי בלי סוף. לאחרונה עשיתי הזרקות שנתנו את השידרוג הסופי אני ממשיכה לטפל על מנת לשמור על התוצאות.

אני ובתי הצעירה מטופלות מזה חצי שנה במכון הלגה בטיפולים מגוונים. הסיבה להגעתנו מזיכרון יעקב עד לראשון לציון נעוצה בהעדר פתרונות לבעייתנו. כל זאת חרף התייעצות עם רופאי עור מהשורה הראשונה בארץ. עד אשר בתי הצעירה גילתה את מכון הלגה. בסדרת BDR נעלמו כליל סימני העבר כתוצאה מאקנה. העור קיבל מרקם חלק וגרם לבתי אושר רב והעלאת המורל האישי. בעקבותיה, הגעתי לסדרת פוטו במטרה להעלמת אדמומיות בעור שלא ניתן לה פתרון אצל רופאי העור המהוללים ביותר בארצנו. חרף עיסוקי הטובעניים מצאתי עצמי נוסעת פעמיים בשבוע למכון הלגה. לאחר מכן עברת החדרת לחויות: "מה עשית לעור שלך"?: הקינוח אמנם יקר אך תוצאותיו מרשימות באופן גורף. סידרת חבישות להצרות ההיקפים. נאלצתי להחליף את הגרדרובה בעקבות ההיצרות המשמעותית שחלה בגופי. אין מילים בפי לתאר את השינויים הדרמטיים בפני ובגופי לנוכח הטכנולוגיה, הידע המקצועי, המסירות והיחס האישי שניתן לי ולבתי במכון הלגה. יישר כח!!! ד"ר……א.כ

אני לקוחה במכון שנים רבות, עוד בזמן שהלגה עבדה כקוסמטיקאית בביתה. אני עושה במכון מגוון טיפולים. כיום עברתי את גיל 62 אני בעלת עור בהיר , וחשוב היה לי להעלים 3 כתמי פיגמנטציה שהיו לי בפנים. עשיתי טיפולי פוטו וההצלחה טובה מאוד. כמו כן עשיתי לאחרונה הזרקות, בוטוקוס באזור המצח והרמת עצמות לחי. אני מקבלת כל הזמן מחמאות, ידוע לי שאני לא נראית כפי גילי וזאת כתוצאה מטיפולים שאני עושה במכון. על כך אני מודה לכל הצוות במכון מ א. ת.

הלגה שלום, רציתי לשתף אותך, סיימתי 6 טיפולים במהלך חצי שנה של תאי גזע, הטיפולים כידוע כואבים ולעיתים מאוד מעייפים אך התוצאה.. מדהימההההה מהניסיון שעברתי אני סבורה שחשוב לעשות את כל הסדרה. התוצאות מדברות בעד עצמן. אני מקבלת בלי סוף מחמאות על מראה צעיר בעשרים ויותר שנים מגילי האמיתי. למרות שיש לי עור רגיש ולמרות שאחרי טיפול הוא מאוד אדום ולעיתים לוקח יותר זמן שיירגע בסופו של תהליך והתוצאות מאוד מרשימות. יישר כח !

שיטת הלגה רקנטי
HELGA REKANATI

מלא/י את הפרטים , מבטיחים לחזור בהקדם

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן