הסרת כתמי עור כתוצאה משימוש בסטרואידים

מתיחת בטן אצל הלגה רקנטי

לשימוש בסטרואידים יש מחיר, שהרוב אולי לא מדבר עליו, אבל שכדאי לדעת עליו. שימוש בסטרואידים עלול ליצור כתמי עור, שהמראה שלהם אינו מלבב ושיוצרים לעור מרקם לא אחיד ומראה פחות אסתטי. הסרת כתמי גוף או העלמת כתמים הנובעים משימוש בסטרואידים היא דרך יעילה להיפטר מהכתמים, ולחזור למראה העור המקורי. מה בין נטילת סטרואידים לכתמים בעור? מהי הסרת כתמי עור וכיצד העלמת כתמים כזו מתבצעת? כל התשובות לכל השאלות לפניכם.

בספורט: מי שמשקיע – לוקח את הגביע!

גברים אולי לא מדברים על זה, אבל זה לא אומר שזה לא מציק להם… כל מה שרציתם לדעת על הטיפול היעיל בכתמי עור אצל גברים

הרבה נאמר על כתמי עור אצל נשים, ונראה כאילו מתעלמים מכך שגברים רבים סובלים גם כן מהתופעה. עד היום לא דיברו על זה אבל בפועל יותר ויותר גברים מגיעים לטפל בכתמים שהופיעו אצלם על העור בחלקי גוף שונים.

מכנה משותף נפוץ לתופעה הוא שימוש פעיל בהורמונים ופעילות ספורטיבית נמרצת.

הסרת כתמי גוף

סטרואידים משאירים כתמים בעור ופצעים

זה מביא אותנו למיתוס נוסף שהגיע הזמן לדבר עליו בפתיחות, הקשור למקורם של כתמי הגוף. נהוג לחשוב שברוב המקרים הם תוצר בלתי נמנע של קרינת השמש, ובעוד שעובדה זו נכונה, יש סיבות נוספות לנגע העור כגון: הורמונים, או ליתר דיוק סטרואידים.

הורמון הסטרואיד מסייע לגברים לזרז את פיתוח הגוף ולקבל במהירות את המבנה הרצוי. בצד הפחות חיובי, לסטרואידים יש תופעות לוואי כמו: פצעים וכתמים!

כתמי העור הם למעשה הצטברות של פיגמנט (מלנין) בשכבת העור החיצונית. זהו אותו פיגמנט שאחראי גם לצבע העור, השיער והעיניים. הסטרואידים גורמים לפעילות מוגברת של  תאי מלנין, וכתוצאה מכך מופיעים כתמים בדרך כלל בצבע חום בהיר. הם יכולים לצוץ בכל מקום –  כתמים בפנים, בגב, בזרועות, באזור החזה, ואף על הרגליים. אבל הבעיה אפילו חמורה יותר. כתמי עור שאינם מטופלים הופכים לכהים יותר עם כל חשיפה לשמש, פשוט בגלל שזו דרכו של תהליך הפיגמנטציה.

קראו עוד על – הסרת כתמים מהעור

ודרכם של כתמים היא להישאר על העור ולא להיעלם אף פעם, אלא אם כן… מטפלים!

ספורטאים ומפתחי גוף רבים שלא מעוניינים לסבול (בשקט) מהתופעה, מבקשים פתרון. אין לזה קשר לקשיחות או גבריות אלא לאיכות חיים, נקודה.

הפתרון שמוחק את הכתמים מהגוף

האם באמת יש פתרון "שמוחק" את הכתמים?

למעשה יש מגוון פתרונות, כאשר אחד היעילים והנפוצים מביניהם הוא הפילינג המיוחד של הלגה רקנטי לכתמים שונים בגוף.

בתהליכי פילינג חדשניים, בליווי מכשור מקצועי פרא-רפואי, הטיפול עושה את הבלתי יאומן, ובדרך כלל כבר בתוך שני טיפולים ניתן להיפטר מ-80% מהכתמים. כמובן שבשביל לקבל תוצאות מצוינות צריך להשקיע במכון יופי מצוין עם סל שירותים חדשני.

יש להקפיד על בחירה במכון מקצועי, מוסמך, ועם תעודות, אשר משתמש בחומרים איכותיים בלבד. כך למשל, בפילינג להבהרת כתמי עור מגיעים לתוצאות מרביות עם חומרים שמכילים אחוז גבוה של חלבון וסידן ממרכיבים שמקורם בים.

לסמן את המטרה! עור חלק ללא כתמים

גוף חלק בלי כתמים הוא בהחלט מטרה שאפשר לסמן וגם להגיע אליה בתוך זמן די קצר.

עם סיום הטיפול חל שיפור עצום בתחושה האישית ואין כבר שום צורך להסתיר את הגוף. כעת, עם עור בהיר ואחיד, בגדי אימון ספורטיביים, חולצות קצרות, גופיות, ובגד-ים – שוב באים בחשבון. הטיפול בכתמי עור עובד בדיוק כמו הספורט: מי שמשקיע – מגיע ולוקח את הגביע!

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

2 תגובות

  1. היי,
    כתוצאה מכתמי היפו פיגמנטציה קיבלתי משחה סטרואידית למריחה שגרה לי להיפרפיגמנטצינ מסביב לכתמים הלבנים, האם יש דבר לטפל בכתמים הכהים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן