סנטר כפול – מהו הפתרון?

מידע שימושי לקראת הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים
female double chin before after correction correction chin shape liposuction neck

נשים רבות מגלות כי הן בעלות סטר כפול. המראה הלא מלבב מציק להן, הן חשות מאד לא בנוח ולכן מחפשות פתרונות אסתטיים שיקום הסנטר כדי להעניק לפנים חזות נעימה כלפי חוץ ובעיקר כדי לשפר את תדמיתן בעיני עצמן.
סנטר כפול נוצר מתאי שומן תת-עוריים בחלק העליון של הצוואר ויוצר מראה של סנטר כפול.
אצל חלק מהלקוחות מדובר בהליך גנטי כך שאי אפשר ״להימנע״ ממנו. גם מי שעבר תהליך של ירידה במשקל והפחית קילוגרמים רבים ממשקלו הכללי, רואים זאת במיקומים שונים בגוף אך הסנטר הכפול נותר בעינו.

טיפול בהמסה ושילוב גלי רדיו

ראשית יש לאבחן האם הבעיה הינה שומן עודף או רק נפילת עור, והאם נלווה לזה גם מראה ״בולדוג ״ (רפיון בצידי לסת) .
לאחר מכן יוחלט האם להסתפק בסדרת טיפולים בטכנולוגיה של גלי רדיו. או לשלב עם המסת שומן בסנטר וצידי לחי .

נקודת ההצלחה תלויה באבחון נכון.

בהלגה רקנטי טיפולים אסתטיים פותחה שיטה ייחודית המטפלת בנושא זה ללא צורך בניתוח או בטיפול פולשני אחר. הטיפול מתבצע באמצעות סידרת המסות בשילוב של מכשיר תדרים של גלי רדיו, הממיס את השומן התת עורי באזור הצוואר, הסנטר וקו הלסת, מסדר את השומן מחדש וממצק את העור.

במהלך הטיפול, הרופא מזריק חומר ממיס שומן לתוך שכבת השומן ההמסה אורכת כ15 דק, ולאחר מכן מבצעים טיפול בגלי רדיו. הטיפול בגלי הרדיו מחטב את נראות הצוואר והלחיים ללא כל כאב.
המסת הסנטר הכפול נעשית בהזרקה לשכבת השומן בצוואר.
ההזרקה מתבצעת באמצעות זריקה תת עורית המכילה חומצה מיוחדת . חומר זה מפרק את תאי השומן בלבד, ואינו פוגע בתאים הנוספים הממוקמים בסביבה זו .
הזריקות מוזרקות באופן ממוקד לריכוזי שומן קטנים שנתקעים באזורים מגוונים בפנים ובגוף. בתום תהליך ההזרקה, נראים במקום תאי דם לבנים מקרופאגים . תפקידם של תאים אלה הוא לבלוע את הפסולת שנוצרה ולהמיס את השומן.
מדובר בתהליך מעט ארוך ומורכב. חוזרים על פעולה זו כל 3-8 שבועות ( תלוי בסוג החומר שהוזרק) .
ההזרקות עלולות לגרום לתופעות רגעיות כמו נפיחות, התקשות של העור, שטפי דם, כאבי אדמומיות ועוד.תופעות אלה נעלמות תוך 8-15 ימים.
לאחר כ – 6 חודשים רואים שיפור משמעותי ביותר בנראות הסנטר .
הטיפול אינו מותיר צלקות, אולם ההזרקות עלולות לגרום לשטפי דם, נפיחות, כאבי אדמומיות והתקשות העור.
שיטה זו היא היחידה הנותנת מענה לבעיית הסנטר הכפול ,צידי לחיים מלאים , ( השיטה גם מתאימה לשומן עודף במותניים ובירכיים ללא הצורך בניתוח או בהרדמה כלשהי).
הפעולה המשולבת, ההמסה המתבצעת עי רופא + גלי הרדיו מביאה להרס הדופן של התאים השומניים הקיימים בעור ולנטרולם של הכולסטרול וחומצות השומן שנהרסו. השומן המומס מתפנה בקלות. במקביל, החום הנפלט על ידי גלי הרדיו פוגע בסיבי הקולגן, מכווץ וממצק את העור. הגלים מאטים את הזדקנות העור, מטפלים בעור הרפוי ומעוררים את הפיברובלסטיים ליצר קולגן שכה נחוץ לעור.
למרות הפעולה המשולבת והמורכבת, יש מעט כאבים ומעט שטפי דם וההחלמה היא די מהירה.
הרפיון והסנטר הכפול מתחיל להעלם תוך 3-8 שבועות לאחר הטיפול ותוצאה טובה יותר נראית לאחר כ – 4 חודשים מיום סיום סדרת הטיפולים המשולבים

מאמרים קשורים : סנטר כפול

close portrait aged woman before after facial rejuvenation procedure correction chin shape liposuction neck result procedure clinic aesthetic medicine

הטיפול החדשני לסנטר כפול

על הטיפול החדשני לסנטר כפול שכובש את ישראל כבר שמעת? אחת התופעות השכיחות שאותן מנסה תעשיית האסתטיקה לפתור כבר שנים ארוכות היא סנטר כפול, נשים

קרא עוד »
מידע שימושי לקראת הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים

סנטר כפול – מהו הפתרון?

נשים רבות מגלות כי הן בעלות סטר כפול. המראה הלא מלבב מציק להן, הן חשות מאד לא בנוח ולכן מחפשות פתרונות אסתטיים שיקום הסנטר כדי

קרא עוד »
טיפול החדשני לסנטר כפול

טיפול בסנטר כפול ללא ניתוח

איך להיפטר מסנטר כפול בלי ניתוח? סנטר כפול נוצר מהשמנה, מצורת מבנה הפנים וגם מהידלדלות העור בגיל מבוגר. הסנטר הכפול משפיע על כל מראה הפנים

קרא עוד »

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן