צלוליט ! לא צריך להשלים איתו אלא להלחם בו בכמה צעדים פשוטים ובטוחים

מעוניינת לבצע הורדת שומן בבטן? כבר מצאת מכון שנתת לך המסת שומן מחיר טוב? רגע לפני שאת מפקידה את גופך בידיים שאת לא בטוחה עד כמה הן מקצועיות, כדאי שתדעי שקיימות דרכים נוספות להיפטר מהצלוליטיס. הורדת שומן בבטן או המסת שומן מחיר ניתן לבצע במכון הלגה בשיטה הייחודית שתאפשר להיפטר מהצלוליטיס בצעדים פשוטים. מהי הורדת שומן בבטן במכון הלגה? במה היא שונה מהשיטות האחרות המוכרות לך? רוצה לדעת המסת שומן מחיר במכון הלגה? קראי את המאמר שלפנייך.

עור גופנו בנוי משלוש שכבות. תחת רקמת העור החיצונית יש רקמות שומניות האמורות להיות זמינות לנו בעת הצורך. כאשר הכל תקין אין בעייה, אבל כאשר הגוף עובר טראומות מסויימות הוא מגיב בצורה אחרת. הבעייה של הופעת צלוליט נעוצה בטראומות מסויימות שהגוף עובר כמו מאמץ ממושך, שימוש בתרופות חזקות לאורך זמן, שינויים הורמונאליים, לחץ נפשי גדול, הריונות וכדומה. בכל המצבים הללו עובר הגוף טראומה ובאזורים שונים מתרחשת התרופפות של רקמות העור ששומרות על מקומו המיועד של השומן בגוף, ותאי השומן מתקרבים לפני השטח. כאשר זה מתפתח מופיעות גבשושיות בצורת קליפת תפוז על העור וזהו צלוליט. תהליך זה מסביר מדוע אי אפשר להיפטר מהופעת צלוליט בדיאטות רגילות וספורט מכיוון שהשומן אינו מצוי במקום המיועד לו בגוף.

צלוליט מביא עוד צלוליט

הופעת צלוליט איננה מבשרת דברים טובים, אלא להיפך. התופעה מאופיינת באפקט כדור השלג שמביא עוד ועוד צלוליט. הדבר מתרחש באופן הבא: לאחר הטראומה שהגוף עובר הוא יוצא מאיזון ומופיע צלוליט. הצלוליט אינו נשמע לגוף והוא מתחיל לצבור רעלים, אך הגוף לא יודע כיצד להתמודד עם התופעה. הצלוליט הרעיל גורם לטראומה נוספת לגוף ועוד רקמת חיבור מתפוגגת, ועוד תאי שומן בורחים למקום לא רצוי ועוד צלוליט נוצר. כן, זוהי נוסחה שיכולה לחזור על עצמה שוב ושוב ולגרום לעור הגוף להיראות נורא.

כיצד מעלימים צלוליט?

טיפולים להעלמת צלוליט מתחילים בהמסתו, אך זה לא הפתרון המלא לתופעה מכיוון שיש לטפל בשורש הבעייה ולא רק בתסמין שלה. צלוליט מופיע כתוצאה מטראומה שעבר הגוף ויש לטפל במקור שלה. טיפול יעיל בצלוליט יש לעשות בשיטת שלושת השלבים המשלבת אמצעים להעלמת הצלוליט, המשך שימור השינוי והקפדה על תזונה נכונה כדי למנוע את הישנות הבעייה.

כיצד שיטת שלושת השלבים פועלת?

שיטת שלושת השלבים היא שיטה ייחודית שפותחה על מנת להתמודד עם בעיות עור שונות כגון צלוליט, פצעי אקנה כתמי עור וכדומה. השיטה מבוססת על הרעיון שהגוף הוא יחידה אחת ושאין נוסחאות פלא לשימור ותחזוק הגוף, במיוחד לא כאשר מדובר בעור הגוף. שיטת שלושת השלבים מיושמת גם בפתרון לבעיית צלוליט באופן הבא:

שלב ראשון – הטיפול – איתור הגורם לצלוליט ושומנים מצטברים. התאמת הטיפול בצלוליט על פי תוכנית המשלבת שני מכשירים מתקדמים לטיפול בצלוליט וכן שיטת חבישות מיוחדת במינה. שיטות אלה ממיסות את הצלוליט ומלחימות את רקמות העור שנהרסו.

שלב שני – השימור – במקביל לטיפול במרכז אסתטיקה מקבלת כל לקוחה סדרת תכשירים לשימוש ביתי. תכשירים אלה מעניקים לעור את הויטמינים הנחוצים לו לצורך התחדשות ומעניקים לו מראה בריא ורענן תוך זמן קצר.

שלב שלישי – השינוי – שלב זה כבר נבנה בתחילת התהליך ובו מתאימים ללקוחה תוכנית תזונה נכונה עם תוספי מזון שמתאימים לה. השילוב של טיפול, שמירה ושינוי בתזונה שומר על הגוף ומונע הישנות צלוליט לשנים ארוכות.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן