על הקשר בין שיעור יתר לבין הסרת שיער לצמיתות

שיעור יתר הוא תופעה הפוקדת אחוז ניכר מהאוכלוסייה, העלולה לפגוע באיכות החיים. הסרת שיער לצמיתות היא פתרון מצויין עבור כל אלה הסובלים מהתופעה של שיעור יתר, היות שבסופו, יכול המטופל ליהנות מגוף הרבה פחות שעיר בזכות הדילול המשמעותי של השיער. מדוע כדאי לבצע הסרת שיער לצמיתות? קבלו כמה עובדות מעניינות על שיעור בכלל.

רגע לפני שאתם באים לטיפול הסרת שיער מהיר ואפקטיבי אצלנו במכון, כמה מלים על מה זה הדבר הזה שמכסה לנו את הגוף.

אז אם אתם תוהים ממה עשויות שערות גופכם, כיצד הן גדלות ולמה כשאנחנו קטנים עדיין לא גודל לנו שיער על הגוף, הנה התשובות לפניכם.

הסיפור על השערה והזקיק שלה

מערה קטנה בעור שלכם, זהו בעצם זקיק השערה. ויש לנו המון כאלה. אותם זקיקי שיער עושים כמה דברים מעניינים: עוזרים לנו לשמור על חתימת הריח הייחודית שלנו, נמצאות בהם בלוטות שמפיקות חומרים ששומרים לנו על העור (ואם הן מייצרות יותר מדי מהחומרים האלו זה עלול להוביל להיווצרותפצעי אקנה) ומצויים בהם תאים בעלי יכולת חלוקה וזה הדבר שמעניין אותנו. אותם תאים בעלי יכולת חלוקה אמנם גם עוזרים בהחלמה של עור פצוע, אך בעיקר הם יוצרים את המבנה הבסיסי של השערה. הם מתחלקים ומתרבים עד שאין להם מקום במערה, והם "נשפכים" החוצה.

בזמן שהתאים הללו מתרחקים מהקצה הפנימי של המערה הם עוברים שינויים גדולים;בשלב הראשון הם מתים. הם גם מאבדים את הגרעינים שלהם יחד עם המטען הגנטי. חלק גדול מהנוזלים שנמצאים בתוכם מתייבשים, ובאופן כללי הם הופכים למה שאנחנו מכירים בתור "שיער" – העשוי קראטין, אותו חלבון קשה שמרכיב גם ציפורניים, קרניים ופרסות.

לכל היונקים יש שיער, ותפקידו העיקרי הוא לשמור על חום הגוף ולהגן על העור מפני השמש. בני האדם נעים על שתי רגליים, גופם חשוף לשמש פחות מאשר גופם של ההולכים על ארבע, וכנראה שבגלל זה הם זקוקים לפחות שיער שיגן על גופם.מלבד זאת, הם יכולים ללבוש שיער של חיות אחרות.

בכלל, השיער שלנו כמעט והפך למיותר ואנשים רבים מגלחים עוברים טיפולי הסרת שיער כאלו ואחרים מבלי שהדבר יפריע להם יותר מדי. ועדיין, לכולנו יש שיער. גם לילדים קטנים גדל שיער על הגוף – אפילו לעוברים יש שיער עדין במיוחד, והם משירים אותו בתוך הרחם – אבל יש הבדל ברור בין צמיחת השיער אצל ילד לצמיחת השיער אצל בוגר.

בגיל ההתבגרות שינויים הורמונאליים הופכים את הגוף שלנו לשדה קרב שמטרתו להביא אותנו לבגרות מינית. אחד הדברים שקורים בהתבגרות הזו הם שהורמונים מורים לחלק מזקיקי השיער שלנו להתחיל ולגדל שערות עבות יותר, כהות יותר, ובאופן כללי מרשימות יותר. זה קורה משתי סיבות עיקריות:

ריח – ריכוזי שערות נמצאים מתחת לבית השחי ובאזור הערווה; אזורים ריחניים יחסית של הגוף. השיער עוזר לפזר את הריח ביעילות ושימושם המקורי היה, כנראה, משיכת בני-זוג.

קישוט – כמו שציפורים מתקשטות בנוצות, בני-אדם מתקשטים בשיער. ובדיוק כפי שלטווס הזכר יש זנב גדול ומרשים, לגבר יש זקן עבות וגב שעיר ומרשים.

בגרות מינית – שיער הגוף הופך להיות סממן של בגרות מינית. זו דרך מצוינת להבחין בין ילדים לבוגרים כשאתם בגיל הנכון.

יחד עם זאת רובנו מעוניינים היום בגוף חלק משיער, במיוחד כי השתכללו היכולות שלנו לפזר את הריחות שלנו, להרשים בני זוג ולזהות מי בגיר מינית ומי לא.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן