עיבוי שפתיים באמצעות ז׳ובידרם -כל מה שצריך לדעת כדי להחליט האם זה מתאים לך

רוצה שפתיים עבות? הטכנולוגיה המתקדמת והקוסמטיקה שמציעה לנו מבחר של פתרונות נהדרים, עוזרות לנו ליהנות מעור חלק וממראה צעיר ורענן יותר גם בגיל המבוגר. באמצעות טיפול עיבוי שפתיים המבוסס על שימוש בחומצה מיוחדת הנקראת ז׳ובידרם תוכלי ליהנות משפתיים בעלות מראה חושני וסקסי יותר. מהי אותה חומצת ז׳ובידרם וכיצד היא תיטיב עם השפתיים שלך במסגרת טיפול עיבוי שפתיים? קראי את המאמר שלהלן וקבלי תשובות לכל שאלותייך.

 

נשים רבות מעוניינות ליהנות ממראה שפתיים מלא וחושני יותר, אולם מחפשות אחר פתרון מתאים כדי לשוות לשפתיים מראה טבעי ככל האפשר.


ישנם לא מעט פתרונות המאפשרים להשיג מראה מלא ועבה יותר, חלקם טבעיים וזמניים וחלקם כוללים החדרת חומרים, כמו, סיליקון, למשל, שנשארים באופן קבוע. בחירתו של הטיפול חשוב שתעשה בעזרתם של המומחים בתחום על מנת ליהנות מתוצאות טובות ומתאימות ועל מנת לקבל מראה של שפתיים טבעיות. בעת בחירתו של המטפל, חשוב לוודא כי פונים למקום בעל ניסיון וותק בתחום עיבוי/מילוי שפתיים, ובמקביל חשוב לוודא כי מדובר בטיפול המציע את התוצאות הרצויות.

 

טיפול קוסמטי לעיבוי /הגדלת שפתיים – כיצד זה נעשה:

אחד הטיפולים המתקדמים ביותר למילוי או עיבוי שפתיים הוא  שימוש בחומרים ביולוגיים טבעיים או חומרים סינטטיים מבוססי חומרים ביולוגיים. כל אחד מחומרים אלה בעל תכונות שונות, מתאים לסוג עור אחר, לאזור אחר ובעל משך השפעה שונה. התאמתו של החומר הטבעי לטיפול הנדרש חשובה במיוחד על מנת ליהנות מהתוצאות הטובות ביותר של נפח שפתיים .

להגדיל שפתיים בדרך הטבעית/חומר טבעי :

 

 לצורך עיבוי או מילוי שפתיים נעשה שימוש בחומצה מיוחדת, חומצה היאלורונית, הנקראת גם "רסטילן" או "זובידרם" והיא בעלת השפעה למשך תקופה של שישה חודשים עד שנה. חומצה מיוחדת זו הינה טבעית לחלוטין ומקורה בסחוס וברקמות חיבור של בעלי חיים. חשוב לזכור, כי טיפול עיבוי / מילוי שפתיים זה, תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד, מאפשר פתרון מצוין לצורך הגדלת שפתיים, שלא כמו הבוטוקס, כפי שרבים טועים לחשוב, שמשמש כחומר להחלקת הקמטוטים באזור המצח העיניים, האף והפה ולא לצורך יצירת נפח לשפתיים .

טיפולי יופי מתקנים לעור הפנים והגוף: 

מכון הקוסמטיקה של הלגה רקנטי, הפועל משנת 2001, מציע לכם מבחר של טיפולים קוסמטייםשונים, המתאימים לנשים וגברים כאחד וכוללים את מיטב המכשור המוביל ביותר בעולם. המכון, שמנוהל על ידי הלגה רקנטי, בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנה בתחום הקוסמטיקה הפארא-רפואית, מציע לכם טיפול עיבוי ומילוי שפתיים יעיל במיוחד, המציע תוצאות לטווח זמן ארוך. בזכות רמת המקצועיות הגבוהה והניסיון הרב בתחום, מאפשר לכם המכון למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם, על מנת ליהנות מהתוצאות הטובות ביותר. עם הגעתכם אל המכון, ילווה אתכם צוות המכון לאורך כל הדרך, החל משלב האבחון הראשוני, לצורך איתור הבעיה ומציאת הפתרון הטוב ביותר ועד שלב הטיפול עצמו. אתם מוזמנים לפנות אל מכון הקוסמטיקה של הלגה רקנטי עוד היום וליהנות מתוצאות נפלאות כבר מחר.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן