טיפול פנים לגברים בתחום של העלמת קמטים וחידוש העור

טיפול פנים לגברים שיאפשר לך לבצע העלמת קמטים מוחלטת- האם ידעת שיש דבר כזה? תודות לפלאי הטכנולוגיה ונפלאות הקוסמטיקה, גם גברים כיום יכולים ליהנות מתהליך של העלמת קמטים. המאמר שלפניך יעסוק בנושא של טיפול פנים לגברים בתחום של העלמת קמטים ויספק לך את כל המידע הנדרש.

בעיית הקמטים איננה בעיה שרק נשים סובלות ממנה. בעידן של היום, גברים נדרשים לדאוג למראה מטופח וייצוגי, והמאמץ להשיג מראה בריא וצעיר איננו נחלתן של הנשים בלבד. גברים רבים מוטרדים מהופעתם של קמטים על הפנים והצוואר שלהם, ולצורך כך קיים מגוון טיפולי קמטים גם לגברים. במידה וגם אתה חש אי נוחות מהופעתם של קמטים על פניך, אין צורך להשלים עם המצב הקיים! קיימים בשוק טיפולים מתקדמים שנותנים מענה יעיל במיוחד להופעת הקמטים, וטיפול על-ידי גורם מקצועי יכול בהחלט לשפר ולשקם את עור פניך.

החל מגיל שלושים לערך, העור מאבד מהאלסטיות ומהברק שלו. תאי האלסטין, שאחראים על מידת גמישותו של העור מתמעטים במספרם ובאיכותם, ומתחיל תהליך של הזדקנות העור. קיימים מספר טיפולי קמטים גם לגברים שיכולים להתערב בתהליך זה, ולהביא לשיפור משמעותי של מראה העור.

טיפולי קוסמטיקה וטיפוח -קמטים גם לגברים – כיצד זה נעשה?

במידה והחלטת שגם לך נמאס מהופעת הקמטים על פניך, וגם אתה מעוניין בטיפול אך לא מוכן להתערבות כירורגית, קיים מגוון שלם של טיפולי קמטים גם לגברים. טיפולים אלו כוללים שיטות ומכשור מתקדם, והן פותחו על ידי מחקר דקדקני וייעוץ רפואי.

טיפול פנים BDR להחלקת קמטים גם לגברים

שיטה אחת לטיפול היא שיטת BDR, אשר משלבת פיתוח נאנו-טכנולוגי יחד עם טיפולים קוסמטיים. באמצעות שיטה זו, ניתן להגיע להעלמה של קמטים בעזרת החדרה של מיקרו-מחטים שיכולות להחדיר חומרים אקטיביים הישר לתוך עומק העור, מה שמביא להשפעה ניכרת על מראה העור.

טיפולי פוטו לטשטוש קמטים וקמטוטים

חלק נוסף ממגוון הטיפולים הם  טיפולי פוטו, הנעשים באמצעות אנרגיית חום החודרת אל תוך עומק העור ומשקמת אותו מבפנים. באמצעות שיטה זו הבזקי אור מוקרנים על שכבת העור העליונה, שם הם נספגים וחודרים אל השכבה התחתונה יותר, ובה מתרחש טיפול העלמה של קמטים באופן שורשי בעומק העור.

טיפולי הדרדרמי למיצוק ושמירת העור אצל הגברים

לצד שיטות אלו, קיימת שיטת טיפול הידרדרמי ליפט, הכוללת מכשיר חכם שמעביר בעדינות זרם חשמלי מתון לעומק העור, ועל ידי כך מחליק קמטים. התוצאות התקבלות הן תוצאות נפלאות, ולקוחות רבים יצאו מרוצים מהשימוש בטיפול זה.

הזרקות מילוי קמטים לגברים

בנוסף לכך, ישנם טיפולי קמטים גם לגברים שעושים שימוש בהזרקה של חומצות הילרוניות משקמות, כגון רסטילן, פרלן וניו פיל. חומצות אלו מוחדרות לתוך האזורים בפנים בהם קיימים קמטוטים חוזרים.

גברים ! בואו לקבל טיפול מהמומחים בתחום

שיטות אלו לטיפול הינן שיטות מתקדמות שנעשות באמצעות מיכשור חכם ועדין. לכן יש צורך לקבל את הטיפול מידיים מקצועיות ומיומנות. המרכז הקוסמטי של הלגה רקנאטי שנמצא בראשון לציון מחזיק צוות אדיב, שירותי ומיומן של כעשרים קוסמטיקאיות. הלגה רקנאטי, מנהלת המכון, מחזיקה בנסיון עשיר של יותר מעשרים שנה בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית. אם גם אתה מרגיש לא מרוצה מהופעתם של קמטים על פניך, פנה אלינו עוד היום, ותזכה גם אתה לטיפול מקצועי ואדיב.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן