סרום חומצה היאלורונית

סרום חומצה היאלורונית הלגה רקנטי

סרום היאלורונית הצטרף לסידרת מוצרי ״ הלגה רקנטי״

סרום חומצה היאלורונית
הבסיס לשמירה על עור חלק, צעיר ובריא

חומצה היאלורונית היא שרשרת של סוכרים טבעי המופרש ע"י תאים הנקראים פיברובלאסטים וממלא את החלל הבין תאי של רקמות הגוף.
העור מכיל כ-50% מכל התכולה הטבעית של החומצה היאלורונית והיא למעשה המרכיב עיקרי בשכבת הדרמיס .
החומצה ההיאלורונית חיונית לרקמות השונות ומעניקה לחות לעור, היא משמשת בסיס לחלבונים חשובים כמו קולגן ואלסטין המעניקים לעור מיצוק, חוזק וגמישות.
לחומר זה שימושים רבים ברפואה מאז 1970, בין היתר בניתוחי עיניים, באורטופדיה, כמאיץ ריפוי רקמות לאחר ניתוחים ועוד.
לרפואה אסתטית נכנסה החומצה ההיאלורונית לשימוש לפני כ-20 שנים ואושרה לשימוש לצרכים קוסמטיים בארה"ב בשנת 2003. עם השנים, מאגר החומצה ההיאלורונית בגוף הולך ופוחת . העור מאבד נפח, נעשה דליל, מקומט ויבש ומתקבל מראה חסר ברק ומבוגר.
החומצה ההיאלורונית סופכת אליה מים באופן טבעי , ובכך מעלה את רמת הלחות , מרככת את העור, מעניקה מיצוק ,מראה בריא וצעיר יותר.

פיתוחים טכנולוגיים חדשים

מעבדות מחקר מובילות בעולם כמו INFINITEC הספרדית ו-SOLIANCE הצרפתית
יצרו סוגים שונים של חומצה היאלורונית ובגדלים שונים. החומצה היאלורונית נמדדת לפי גודל המולקולות (2000, 100 ו-50 kDa) כשמשלבים אותה במוליכים מיקרוסקופיים
זה מאפשר לה לחדור לשכבות שונות ולהשתחרר באופן ממוקד ולאורך שעות ארוכות.

נוסחת המרכיבים הפעילים

הקרם מכיל שילוב מרכיבים פעילים המיוצרים בפיתוח המתקדם והחדשני הקיים היום בתחום הטיפוח הדרמו-קוסמטי.
הקומפלקס פעיל עם גדלים שונים של חומצה היאלורונית עטופים בתוך מוליך. זהו פטנט חדש . הקומפלקס מכיל בנוסף סידן, פפטידים ומרכיבים טבעיים המסייעים למילוי ותיקון נזקים בשכבות העמוקות וליצירת אפקט מתיחה על שכבת העור העליונה.
יצירת שכבת תמיכה פנימית בריאה ועתירת לחות משפרת באופן נראה לעין את שכבת העור העליונה, מחליקה קמטים ומחזירה לעור את המוצקות והגמישות הפוחתים עם השנים.
הקרם , מרגיע את העור כבר בשלב המריחה, מעודד שיקום עצמי ומעשיר את כל שכבות העור במאגר לחות זמין. כמות גבוהה של חומצה היאלורונית בשכבת הדרמיס יוצרת
רשת חזקה שממלאת קמטים מבפנים כלפי חוץ, מעודדת ייצור קולגן ומונעת נזקים לDNA.

מה בעצם חדש בטכנולוגיה הזו?

זוהי טכנולוגיית הפועלת בשחרור איטי להחדרת חומצה היאלורונית לעומק שכבות העור .
מדובר בכדוריות העטופות ב2 שכבות של חומרים פעילים המשמשות כמוליך לשכבות העור העמוקות.
הכדוריות הזעירות מתמוססות בהדרגה בשכבות העור ומשחררים לאורך שעות ארוכות את החומצה היאלורונית ליצירת אפקט מתמשך של מילוי ומיצוק.

איך בעצם פועל הפטנט?

חומצה היאלורונית מסייעת לעור להחזיר את הנפח והמוצקות , למלא את שכבת הדרמיס בלחות וכך למלא קמטוטים בשכבת האפידרמיס .

חומצה היאלורונית בפטנט זה מופקת בתהליך ביו-טכנולוגי (טבעי) מחיידקי חלב ומצע צמחי ( דגנים). החומצה ההיאלורונית היא בעלת משקל מולקולרי גבוה, היא חודרת באמצעות מוליך מוגן פטנט ליעדים ספציפיים ועוזרת לעור לשקם את הנפח והמלאות, כך שמתרחש תהליך מילוי קמטים מהשכבה הפנימית כלפי מעלה.
החומצה היאלורונית בקרם זה הינה אורגנית וזהה לחומר הטבעי שיש בגוף האדם.
מעניקה מעטפת הגנה ולחות זמינה לעור.
החומצה ההיאלורונית שמתקבלת בתהליך הביולוגי היא חומר זהה לחומר שמיוצר בגוף.
חיידקי חלב מסוימים מסוגלים לייצר חומצה היאלורונית, בשל היותה מרכיב חיוני בתאים. תהליך ייצור זה הוא מנגנון הגנה טבעי שמופעל בתנאי לחץ על ידי חיידקי החלב.

מבנה המולקולה המיוצרת באמצעות ביוטכנולוגיה זהה לחלוטין למולקולה הטבעית שמיוצרת בגוף.

2. תמצית שרף – לאפקט של החלקת העור

קומפלקס חדשני המשלב תמצית השרף (Commiphora mukul) וחומצה היאלורונית , עטוף במוליך מוגן פטנט המסוגל להחדיר חומצה היאלורונית באופן מכוון לדרמיס בזכות טכנולוגיה הרשומה כפטנט. בשחרור איטי הקפסולה ממלאת את הקמט מבפנים ומגדילה את צפיפות העור על ידי הגדלת תאי השומן בשכבה התומכת.

מדובר בשתי פעולות המשלימות זו את זו: חומצה היאלורונית – חודרת לשכבות העור העמוקות ביותר והופכת את העור לצפוף יותר באמצעות פעולה מכנית של יצירת מאגר לחות ועידוד יצירת סיבי קולגן ואלסטין. תמצית שרף – מעניקה לעור נפח על-ידי תמיכה בתאי השומן היוצרים שכבה תומכת המחליקה את שכבת העור העליונה , גורם לנפח ומיצוק הדרמיס מבפנים, על-ידי מנגנון שדומה לתגובה המתקבלת מהזרקה לקמטוטים עדינים.

3. פפטיד למילוי קמטים לחידוש ייצור טבעי של חומצה היאלורונית

( פפטיד = חלבון)
קפסולה מקרוסקופית המכילה פפטיד המטרה : לעודד התחדשות טבעית של חומצה
היאלורונית בעומק שכבות העור.
הקפסולה עטופה בפפטידים מקשרים (15- Palmitate Heptapeptide). הפפטידים מזהים את הקולטנים על מעטפת התאים, מתחברים אליהם ומאפשרים לפפטיד בקפסולה להתמוסס בדרמיס.
תהליך התמוססות הממוקד של הקפסולה ושחרור הפפטיד יוצר את התנאים האופטימליים לייצור טבעי של חומצה היאלורונית סביב התאים וכך נמנע התהליך ההרסני של חוסר לחות הגורם להיווצרות קמטים ואובדן גמישות בשכבות העמוקות של העור ולמראה עמום, חסר חיים ומקומט של האפידרמיס.
השילוב של הפפטיד מעניק לעור מראה חלק ובריא המתקבל בפרק זמן קצר ביותר בגלל שיטת החדירה הטכנולוגית החדשה המשיגה מקסימום תוצאות במינימום זמן.

מערכת ההובלה מבוססת על פפטידים מקשרים שמטרתם לעורר ייצור חומצה היאלורונית ואלסטין טבעיים למילוי הקמטוטים.

4. מרכיב פעיל המותח את העור עם אפקט מיידי ונראה לעין, בולט בעיקר על קמטוטים סביב העיניים וסביב הפה

חומר פעיל חדש עם השפעה מיידית על העור ( מופק מחמניות ועץ השיטה ), משלב שני מרכיבים הפועלים על העור בו זמנית:
ביו-פולימר – (המילה ״ביו״ = טבעי , "פולימר" מקורה בשפה היוונית ופירושה: הרבה יחידות (פולי=הרבה; מר=יחידה). שרשרת טבעית של מולקולות המיוצר באופן טבעי על-ידי מיקרואורגניזם החי בשורשי צמח החמנייה.
גומי ערבי (Acacia gum) – מופק מענפים ומגזע של העץ שיטה הצומח באפריקה במדינות שמדרום לסהרה. גומי ערבי הוא סוג של שרף המופרש מקליפת עץ. מכל עץ מופקים 200-300 גרם שרף על ידי חיתוך בקליפה. הגומי הערבי בפורמולה הזו הוא חומר שעבר טיהור טבעי.
בזכות המבנה של 2 החומרים , החומר הפעיל נספג ומתפשט על פני העור, מכווץ ומותח את העור . אפקט זה גורם לצימצום ניכר ומיידי בעומק הקמטים .

5. סידן אורגני

מרכיב אורגני של סידן צמחי טהור מגביר את גמישות העור ואת פעילות האנזים הטבעי המייצר חומצה היאלורונית בדרמיס .
זוהי אבקה טהורה של סוג מסויים של סידן המופקת מפחמימות ממקור צמחי במעבדה. המרכיב הפעיל, רשום כפטנט, מעודד בצורה ממוקדת ייצור של חומצה היאלורונית ואלסטין, למניעת הזדקנות העור.

חומצה היאלורונית היא המרכיב המרכזי של המערכת הבינתאית. לחומצה ההיאלורונית מספר תפקידים: מילוי חלל, תמיכה כנוזל של המפרקים, ומתן הבקרה שדרכה תאים יכולים לנוע אל שכבת האפידרמיס.
חומצה היאלורונית מיוצרת על ידי אנזים טבעי במהלך ריפוי פצעים או במהלך הלילה כאשר העור מתקן נזקים שנגרמו לרקמות במהלך היום. מחסור בחומצה היאלורונית גורם להזדקנות מהירה של העור.

התוצאות שהתקבלו בבדיקה על העור באינקובטור לאחר 24 שעות הינם:
– הגברת פעילות האינזים הטבעי שמייצר חומצה היאלורונית בדרמיס ( HAS2 ) ב-60%.
– עלייה ביצור מחודש של חומצה היאלרונית ב-92.7%.
– שיפור איכות ויצור של אלסטין ב-44.6%.
בבדיקה היסטולוגית שנערכה כעבור 10 ימים , (הקרם הפעיל נמרח לסרוגין יום כן יום לא) והתוצאות מראות עליה של 183% ברמת החומצה ההיאלורונית.
בבדיקה שנערכה כעבור 5 ימין נמצא שהסידן האורגני השפיע על יצור מחודש והגברת רצפטור האחראי על תנועה וחיבור של חומצה היאלורונית ( *CD44 ) ב-239% .

תוצאה סופית

שימוש יומי בסרום היאלורונית ישמור על הלחות הטבעית של עורך באמצעות שלוש פעולות משולבות: המריחה על האפידרמיס, יוצרת שכבה מקרוסקופית שאינה חוסמת נקבוביות ומווסתת את התאדות המים מהעור.
בזכות יכולת ספיגת הלחות החזקה שלו, ישמרו המים על פני עורך (ממלא תפקיד של "אוגר מים").
שילוב יומי בחומצה היאלורונית זו תגן על עורך מפני מפגעים חיצוניים באפידרמיס.

הסרום מיוצר בארץ עם חומרי גלם המיובאים מאירופה . מספרו בסדרת המוצרים
שלנו :3 . הוא נוגע לשימוש יומי בוקר+ ערב

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן