היתרונות של טיפולים באמצעות גלי רדיו

היתרונות של טיפולים באמצעות גלי רדיו

טיפולים קוסמטיים באמצעות גלי רדיו

טיפולים בגלי רדיו מוכרים כבר כטיפולים המסייעים למטופלים רבים בהעלמת כאבים, טיפול בגלי רדיו נעשה שימוש גם לטובת טיפולים קוסמטיים שונים. הודות לטיפולים אלו, ניתן למזער נזקים משמעותיים הנגרמים בעקבות ההזדקנות הטבעית של העור.

טיפול בגלי רדיו טומן בתוכו כמה מטרות מרכזיות: ראשית, למצק ולהצעיר את העור, כאשר התוצאה המתקבלת לאחר הטיפולים היא עור חיוני, מתוח ואחיד – כאשר לא נדרשת תקופת החלמה ארוכה המגבילה בפעילות יום יומית.

בנוסף, לאורך הטיפולים ניתן ליהנות גם מהבהרת הפיגמנטציה בעור, כמו גם טשטוש צלקות שנבעו מפצעי האקנה.

קמטים באזור הפנים מסתמנים כבטן הרכה של נשים וגברים גם יחד, כאשר הינם תוצר של הפיכת תאי האפידרמיס ושל תאי הדרמיס לדקים יותר. ככל שמתבגרים, האלסטין והקולגן כבר לא מיוצרים באותה התדירות, כך שהעור הופך פחות גמיש. טיפול בגלי רדיו יכול להשיב את החיוניות לעור שלכם!

טיפול בגלי רדיו

טיפול גלי רדיו – לאיזה אזורים בגוף?

טיפולים קוסמטיים באמצעות גלי הרדיו מתאימים לכל האזורים בגוף – החל מהצוואר, דרך אזור המחשוף ועד לידיים. ישנם מכשירים שונים בהם עושים שימוש, כאשר ניתן להשמיש אותם גם באזור הפנים וגם ביתר חלקי הגוף.

בניגוד לטיפולים אחרים, טיפול זה נחשב לטיפול ידידותי מאד שאינו כולל חוסר נוחות לאורך הטיפול והוא נטול תופעות לוואי. האזורים בהם מטפלים עוברים תהליך מהיר של ריפוי, כאשר ישנה אפשרות לחזור לפעילות רגילה לאחר מספר ימים בלבד.

את התוצאות במלואן ניתן לראות לאחר מספר טיפולים בודדים המשתנים בין מטופל למטופל – לרוב מדובר על בין שלושה לחמישה טיפולים.

לטובת תוצאות איכותיות, נדרש טיפול במכשור המתקדם והאיכותי ביותר שכן הוא משפיע על התוצאות ועל אופי הטיפול. בעת שעושים טיפול בגלי הרדיו על מנת להעלים קמטים, גורמים לפעילות נמרצת ודינאמית שהמטרה שלה היא להניע את העור.

מנגד, טיפולים שונים שהמטרה שלכם היא להצר היקפים או לחטב את הגוף, הינם טיפולים מרגיעים יותר בפעולתם. בכוחו של טיפול בגלי הרדיו לחדור אל הרקמות מבלי שהם נספגים במלנין או בהמוגלובין – מה שאומר שניתן לבצע את הטיפולים גם אצל מטופלים בעלי גוון עור כהה יותר.

המסת שומן בשילוב עם גלי רדיו

אבחון נכון לקראת הטיפול הינו המפתח להצלחת הטיפול הקוסמטי. בעוד ישנם מקרים בהם הטיפול יבוצע רק באמצעות גלי הרדיו, ישנם מקרים בהם יעשה שידוך בין גלי הרדיו ובין טיפול של המסת שומן. על כן, ישנם טיפולים המבוססים גם על המסות שומן, כאשר התכלית היא להמיס את השומן התת העורי וכך העור מתמצק.

לאורך הטיפולים, מתבצעות הזרקות של חומר שבפעולתו הוא ממיס את השומן, כאשר המסה שכזו אורכת כרבע שעה – מיד לאחר מכן מבצעים את הטיפול באמצעות גלי הרדיו. טיפול זה למעשה יוצר חיטוב וסגירה אסתטית מבלי שהמטופלים חשים בכאב.

הזרקות מסוג זה מוזרקות לאזורים בהם ישנם ריכוזים קטנים מאד של שומן שמתקבעים ונתקעים – גם בפנים וגם באזורים שונים בגוף. תופעות הלוואי של ההזרקות הינן תופעות קלות ורגעיות שחולפות לאחר כשבועיים, ולעתים לאחר כשבוע בלבד.

שימו לב כי פעולה משולבת הכוללת גם גלי רדיו וגם המסות, הינה שיטה המביאה לכך שנהרס הדופן של התאים השומניים, כאשר השומן שהומס מתפנה ללא עיכובים מיותרים.

לצד פעולה זו, החום הנפלט בעקבות הטיפול של גלי הרדיו מביא לפגיעה בסיבי הקולגן, כך שמה שקורה הוא שהעור מתמצק וכך הנראות המתקבלת היא חיונית, זוהרת וצעירה יותר. גלי הרדיו בפעולתם מצליחים להאט את קצב הזדקנות העור.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן