טיפולי פנים

shutterstock

שפע של טיפולי פנים חדשניים מוצעים במכון הלגה. צוות המכון מתייחס לכל לקוחה כעולם ומלואו . כל לקוחה עוברת סדרת שאלות כדי להבין את מורכבותהעור שלה מבפנים ומבחוץ . רק אחרי הבנה של כל הצרכים והבעיות , מתאימים ללקוחה את סדרת הטיפולים המתאימה לה ביותר מבין ההיצע הרחב שלהטיפולים המבוצעים במכון.
הצוות המקצועי במכון הלגה נחשף לכל השיטות הטכנולוגיות המובילות בעולם, עובר השתלמויות מקצועיות והדרכות שונות כדי להעניק ללקוחותיו את הטיפולים המובילים בעולם המתאימים לעור פניה .

טיפולי החייאה וזוהר

טיפול ייחודי זה, מתחיל בפילינג להסרת התאים המתים של העור, מיצוקו והחדרת מסכת הזנה המורכבת מתרכובות צמחיות טהורות הכוללת לחות וזוהר. העיסוי העדין של העור עם החומרים הללו יוצר בסוף התהליך, עור נעים במיוחד, מבריק וזוהר. המהפך בנראות ובמרקם העור הוא מידי והמטופלות מלאות סיפוק על כך שאפשר לבצע מהפך תוך פרק זמן כה קצר.

טיפול באמצעות מחולל חמצן

העור זקוק לחמצן נוסף כדי לשפר את תפקודו ואת תהליך חילוף החומרים שלו. הטיפול מתאים במיוחד ללקוחות הבוגרות כיוון יותר שאצלן כלי הדם הופכים עם הגיל לצרים מעט יותר וכך נחשף העור (במיוחד שכבת העור העליונה שלו ) לכמות קטנה יותר של חמצן ביום יום.
כדי להעניק לעור את החמצן שאיבד, מניחים מסכה על הפנים ומתיזים באמצעות צינור דק חמצן בריכוז גבוה על עור הפנים, במשך שתי דקות. לאחר מכן,מסירים את המסכה ומזרימים שוב חמצן הכולל גם ויטמינים כמו ויטמין C ומים פיזיולוגיים. משך הטיפול כולו הוא כ – 20 דקות. החמצן נספג אט אט ברקמות,החומרים יוצרים תחושה נעימה, מרעננת רגועה וזוהרת וללא כל תופעות לוואי.

טיפול בסיבי משי אמיתיים

במהלך הטיפול מחדירים לתוך העור סיבים אמתיים של משי. הסיבים מונחים ישירות על עור הפנים מעליהם מטפטפים נוזל מיוחד כדי להמיס את הסיבים לתוך העור, ואז בתנועות עיסוי מחדירה אותם פנימה לתוך העור. הסיבים מכילים שני סוגים של חלבונים מובילים, סריצין ופיברואין שתפקידם לחזק למצק וליצור גמישות לעור. על הסיבים הללו מורחת הקוסמטיקאית מסכת הזנה אוטמת ושמנונית למשך כ-10 דקות. חומרי המסכה נספגים באופן אופטימלי בעור. בשלב הבא, מנקים את העור פעם נוספת ומחדירים לו גם לחות להשלמת צרכי העור.
כל התהליך אורך כשעה, ובסיומו העור בהיר יותר, נעים ורך למגע.

טיפול באמצעות תאי גזע

טיפול חדשני נוסף הדואג שהנשים ייראו צעירות הרבה יותר מגילן האמתי, הוא טיפול אנטי אייג'ינג באמצעות תאי גזע. מחקר מפתיע שנעשה לפני כמה שנים על תאי הגזע גילה את הערך המוסף שהם מקנים לעור ותוך פרק זמן קצר התחיל בו שימוש לרווחת הלקוחות.
הטיפול המדורג משלב בין כמה חומרים מפתיעים שתפקידם לרענן את העור ולהצעיר אותו, קוויאר שחור, פתיתי זהב בעלי ערך של 24 קראט ותאי גזע.
בשלב הראשון תאי הגזע מוחדרים אל תוך הרקמה. .פעולת ההחדרה שלהן נעשית בפעולה מהירה של מכשיר מחטים השולח מחטים קטנטנות באורכים שוניםהמחדירות את החומרים פנימה במהירות וביעילות בכל המקומות שבהם יש קמטים בגדלים שונים, במיקומים הנפוחים ברחבי הפנים וסביב העיניים. פעולתהמחטים מבצעת פעולה כפולה של טיפול ושיקום העור, בבת אחת.

בשלב השני, מורחים תמצית קוויאר ושכבה של פתיתי זהב ומעליהן מסיכה קרירה וגמישה. התחושה היא שכל החומרים הללו חודרים אט אט פנימה. החומרים הללו בשילובם של תמציות וויטמינים נוספים יוצרים מחדש על פני העור את חלבון הקולגן, החומצה הלקטית ותמציות השמנים הנחוצים מאד לחיוניותו של העור.מכלול החומרים בשיטה מצליחה זו מעניקים לעור רשת אלסטית והדוקה, הם מטשטשים את הקמטים והצלקות במיקומים השונים ומעניקים לפני הלקוחה מראה מאד צעיר, עור גמיש ובהיר ואושר גדול.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן