מידע שימושי לקראת הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים

הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים

לבטח גם לכם יצא כבר לשמוע לא אחת על החומצה היאלורונית. בעוד רבים שמעו עליה, לא תמיד יודעים מה מקורה ואילו שימושים עושים בה. אם כן, החומצה היאלורונית היא בסופו של דבר חומר שנמצא בגוף, כאשר כיום מפיקים את החומצה גם במעבדות חיצוניות באופן מלאכותי לחלוטין. תכלית החומצה? שימושים אסתטיים במגוון רחב של אזורים בגוף. רבים אלו הטוענים כי החומצה היאלורונית חוללה מהפך של ממש בתחום האסתטיקה הרפואית, כמו גם בתחום האנטי-אייג'ינג – מהפכה שניכרת בביקוש לטיפולים באמצעותה.

כאמור, החומצה היאלורונית נמצאת בגוף באופן טבעי, כאשר ניתן לאתר אותה ברקמות חיבור וסחוס של מפרקים. החומצה משרתת מטרות שונות בגוף, כך לדומא היא תורמת לעמידה בלחצי דחיסה באזור של סחוס המפרקים, ואילו בכל הקשור לעור הרי שהיא שומרת על לחות ונפח.

shutterstock 737351491

החומצה היאלורונית ומילוי ועיצוב שפתיים

המודעות לטיפולים אסתטיים נמצאת כיום בשיאה, ויותר ויותר אנשים מבקשים להסתייע בנפלאות הטכנולוגיה על מנת לשפר את תחושתם המשפיעה באופן ישיר על בטחונם העצמי. בעוד ישנם אנשים עם שפתיים בשרניות ומודגשות יותר, גם ישנם אלו שהשפה שלהם דקה יותר. קהל היעד למילוי השפתיים הוא בעיקר נשים, החשות פגיעה ניכרת בביטחונן בעת שהשפתיים שלהן אינן כפי שהן היו רוצות. מילוי ועיצוב שפתיים הינו תהליך פשוט, שדרכו ניתן לעצב את השפתיים וגם לטשטש את הקמטים – כך שהתוצר הסופי משדר רעננות ותחושה של מלאות.

הטיפול האסתטי באמצעות החומצה היאלורונית מתבצע באמצעות מחט עדינה ודקה, כאשר במרבית המקרים מרדימים את אזור היעד על מנת למנוע כמה שפחות אי נעימות. התהליך בכללותו לא לוקח יותר מ-20 דקות, כאשר יש לציין כי מדובר על תהליך בטוח שאינו כולל סימפטומים חריפים או מניפת תופעות לוואי קיצונית שאינה נסבלת. החומצה נחשבת לחומר בטוח והשימוש בה הינו נפוץ, פופולארי ויעיל.

מה באשר לתוצאות ולעמידות שלהן?

מילוי ועיצוב שפתיים באמצעות החומצה היאלורונית הינו הליך פופולארי מאד כיום, כאשר אחת השאלות השכיחות ביותר היא לכמה זמן מחזיקה התוצאה. שימו לב כי הזרקה באמצעות החומצה היאלורונית דורשת תחזוק, שכן התוצאות מחזיקות לתקופה של בין חצי שנה ועד שלוש שנים. עמידות התוצאות משתנה בהתאם לסוגי המטופלים, כאשר גם ישנה השפעה לסוג החומצה בה עושים שימוש. כן חשוב לדעת כי אזור כמו אזור השפתיים הוא אזור הדורש תחזוק ברמה גבוהה יותר, שכן השפתיים נמצאות בתנועה מתמדת כך שיש צורך לתחזק יותר בהשוואה לאזורים אחרים.

אז איך מתחילים?

למרות שקהל היעד ברובו הוא של נשים המבקשות להדגיש את השפתיים, גם ישנם גברים המעוניינים לבצע את ההליך ולהנות ממראה חושני יותר. הצעד הראשון בתהליך הוא לבדוק את המטופל, כאשר יש לבחון את האזור שבו מיועדת ההזרקה – במקרה הזה אזור השפתיים. לאחר שיוסבר למטופל על הליך ההזרקה ועל אופי הטיפול, יהיה ניתן לבצע את החיטוי וההרדמה המקומית על מנת לאפשר טיפול נעים יותר ונינוח יותר.

שלב ההזרקה הינו שלב קצר מאד שלא אורך יותר מכמה דקות בודדות. שימו לב כי אורך ההזרקה תלוי בכמות החומר המוזרק ובשיתוף הפעולה של המטופל. השלב האחרון בתהליך הוא שלב הניקוי וההחלמה. על מנת לאפשר למטופלים נוחות מירבית לאורך תקופת ההחלמה, יש להניח קרח על האזור בו בוצעה ההזרקה באמצעות החומצה היאלורונית – במקרה הזה על אזור השפתיים. במרבית המקרים, אין כל תופעות של כאבים קיצוניים, אלא שמדובר על אי נוחות זמנית בלבד העוברת תוך יומיים מיום ההזרקה.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן