כושר לעיניים: איך נמקסם את מראה העיניים?

טיפול לאימון שרירי העיניים

האם העיניים הן הראי של הנשמה? מה הן אומרות עלינו?

בבת העין שלנו אמורה לקבל טיפול יסודי בן שלושה שלבים, אשר יחד יוצרים אסטרטגיה טיפולית מנצחת בעלת השפעה משמעותית וארוכת טווח על מצב העור

הלגה רקנטי היא מפתחת שיטת שלושת השלבים של Helga: טיפול, שינוי, שימור, המבוססת על מטרות ותוצאות מדויקות, ועל טיפול כולל בשורש הבעיה מעבר לטיפול בתופעות הלוואי והסימפטומים. השיטה שפיתחה משלבת בין עבודה פנימית – תפריטים לתזונה נכונה, תוספי מזון ושינוי באורח החיים, לבין עבודה חיצונית – תכשירים ייעודיים, קרמים ומכשור מתקדם, היוצרים מעטפת טיפול כוללת והוליסטית, בעלת השפעה משמעותית וארוכת טווח על מצב העור.

"אנו עושות מאמצים לאפר, לשפר או אפילו להסתיר כדי למקסם את המראה של העיניים…", אומרת הלגה רקנטי ומוסיפה, "אך הזמן אינו פוסח על גופנו וכמובן לא על עינינו. ויש קמטוטים, ורפיון והמבט נושא את הגיל. ואז כאשר אישה פונה לרופא להצערת העיניים, הוא לרוב יציע לה הזרקות בוטוקס, כי זה מה שהוא מכיר.. אבל לנו יש רעיון מאיר עיניים, מצעיר עיניים. טיפול מקיף ורציני לטיפוח ארוך טווח וללא בוטוקס".

טיפול מהפכני, על העיניים שלנו: שלושת השלבים

השלב הראשון – טיפול במחטים ידידותיים

אנו מתחילים בטיפול במחטים. זה כולל שילוב של חומצות עדינות, להבהרה ולמתיחת העור סביב העיניים, כבר אחרי מפגש אחד. זוהי טכניקת טיפול המשנה את העור מבפנים, באמצעות החדרת זהב, תמציות קוויאר, תאי גזע וחומר טבעי המדמה את פעילות ההורמונים בגוף, ומבוסס על פולי סויה. התוצאה היא מיצוק העור והעשרתו בלחות, עידוד התחדשות התאים וטשטוש הקמטים.

השלב השני – טיפול בהזרקה 100 אחוז טבעית למילוי נפחים לאורך שנים!

עד היום, הפתרון הנפוץ להרמת גבות וטשטוש השקיות מתחת לעיניים, היה הזרקת בוטוקס. לעומתו, הטיפול החדש משיב לגוף את החומצה ההיאלורונית שאבדה לו וגרמה למראה עור שקוע ועייף. הזרקת החומצה ההיאלורונית מחזיקה את הגבות, יוצרת הרמה של העפעף, משלימה את שכבת העור התחתונה אשר נעלמה עם השנים, מטשטשת את הכתמים וה“שקיות“ החומות וממלאת את השקעים. תוצאות הטיפול נשמרות למשך מספר שנים. בעזרת הטיפול, הגוף יוצר רקמה בריאה המתפקדת באזור העיניים כחלק אינטגרלי מפניה של האישה.

השלב השלישי – קרם עיניים על בסיס חמצן וחומצה היאלורונית

קרם עיניים המבוסס על הרכב חומרים פעילים ייחודי על בסיס חמצן וחומצה היאלורונית (גלוסוסל), המשקמת את התאים בעומק העור הגורמים לרפיון, מעודדת יצירת לחות טבעית בעומק העור, ומסייעת בבניית תאים אלסטיים בגוף. בנוסף, יש להשתמש במסכת עיניים ביתית המבהירה ודואגת לגמישות העור, ולצרוך תוסף תזונה גלוסוסל, המהווה את אבן הבסיס לבניית חומצה היאלורונית בגוף.

ספורט ואימונים- לעיניים ואישונים

גם כאשר הטיפולים והקרמים משיגים תוצאות אופטימאליות, עדיין שרירי העיניים ממשיכים להיות עייפים, תהליך ההזדקנות נמשך, והמרקם השחור תחת העיניים עלול להטריד. לכן, העיניים זקוקות ל"חדר כושר" אישי משלהן… הטיפול החדשני מבוסס על אלקטרודה ייחודית, הממריצה את פעילות מחזור הדם, מחזקת את שרירי העיניים ומנקזת את הרעלים הגורמים להיווצרות העיגולים השחורים סביב העיניים.

2017 09 23 1414

פורסם ב כל הזמן

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן