אל תראו שחורות: כך תטפלו ב"שקיות" מתחת לעיניים

טיפול בכהות מתחת לעיניים הלגה רקנטי

העיגולים מתחת לעיניים מעידים על סימני גיל, עייפות, הצטברות שומנים ועוד. אז מה עושים אם איפור קונבנציונלי לא עוזר? לרוית אסף יש כמה פתרונות

אחד הדברים שכמעט מטרידים בעיקר נשים, אבל גם גברים, ובכל גיל, אלה "השקיות" או השקעים מתחת לעיניים. מעבר לעניין האסטטי, "בעיית" העור העדין מתחת לעיניים מסגירה את גילנו. נפיחות מתחת לעיניים, כהויות, שקיות בעפעף התחתון והעליון, הצטברות שומנים סביב העין, רפיון וקמטי חיוך, כל אלו נגרמים כתוצאה מכך שהעור מסביב לעיניים דק ועדין יותר משאר הפנים ולכן יבש יותר ונוטה להיפגע מהר יותר מנזקים סביבתיים.אז מזל שאני מאפרת ויודעת היטב להסתיר כהויות מתחת לעיניים על ידי קונסילרים בתת גוון מתקן, ובינינו, גם כשאני לא באמת מאופרת, אין סיכוי שאצא בלי קונסילר מהבית. זה הזמן לנפץ מיתוס: שימוש בקונסילר בהיר יותר מגוון העור לא יבהיר כהויות מתחת לעיניים, להיפך, הוא ייצור מראה אפרורי ועייף עוד יותר. במקרה של כהויות, יש לנטרל את הכהות ע"י שימוש בקונסילר מתקן בגוון צהבהב/כתמתם/ אפרסקי (בהתאם לגוון העור) ואחרי שנטרלנו את הכהות, מניחים קונסילר בגוון העור. אבל נפיחויות, "שקיות" ושקעים מתחת לעיניים… כבר יותר מסובך להסתיר גם ע"י איפור מקצועי.אז מה עושים? אם כל שיטות הסבתא, הקרמים והמסכות לא עוזרות, תמיד ישנם טיפולים עמוקים יותר כגון גלי רדיו ולייזר, הזרקות של חומצות היאלורוניות, טיפולי חמצן ואפילו ניתוח עפעפיים – ניתוח קליל יחסית שההחלמה ממנו מהירה מאוד. יצאתי לבדוק עבורכן כמעט הכול.

רוית אסף עם מדריך שקיות לעיניים (מערכת וואלה! NEWS)
הרבה שיטות לטפל. אם איפור לא עוזר, יש עוד דרכים

טיפול בגלי רדיו R.F למיצוק העור

ד"ר לורה מוצניק, רופאת משפחה ומומחית לאסתטיקה למעלה מ-15 שנים, מסבירה כי "מדובר בשיטה לא פולשנית לטיפול ברפיון העור ("שקיות") ובקמטוטים שמתחת לעיניים. טיפול שמתאים לכל סוגי העור. התוצאות נראות לעין כבר בטיפול הראשון, אך יש לבצע סדרת טיפולים לתוצאה מיטבית". אנרגיית החום של גלי הרדיו מעוררת ייצור של קולגן ואלסטין לטיפול בשיפור מרקם העור, פיגמנטציה ובעידון קמטים, טשטוש צלקות ומיצוק העור. תהליך החימום של המכשיר גורם להתכווצות מידית של סיבי הקולגן, וכתוצאה מכך לכיווץ הרקמות ותהליך הריפוי מאפשר בנייה מחודשת של קולגן. טכנולוגיה זו מאפשרת טיפול סביב העיניים, קו הלסת, אזור הצוואר והדקולטה (המחשוף).

בנוסף, ממליצה ד"ר לורה מוצניק להמשיך בטיפול "סקין בוסטר", טיפול של הזרקת חומצה היאלורונית לא מרוכזת (שאינה יוצרת נפחים) לאחר טיפול בגלי רדיו לשיפור הטקסטורה של העור וטיפול בקמטוטים קלים, לחות וזוהר.

עלות טיפול בגלי רדיו: 4500 ₪ לשלושה טיפולים.

טיפול אסתטי חומצה היאלורונית (ShutterStock)

הזרקה של חומצה היאלורונית לטיפול בשקעי עיניים

עם הגיל האלסטיות של העור פוחתת והוא מתכווץ ולא חוזר לעצמו באותה יעילות ולכן קפלי העור מתקבעים ונוצרים שקעים מתחת לעיניים, שגורמים למראה עייף ומותש גם בשעות הבוקר אחרי לילה רצוף שינה. הלגה רקאנטי, בעלת מרכזים לטיפולים אסתטיים, מסבירה ש"הפיתרון היעיל ביותר הוא מילוי ע"י חומצה היאלורונית שמחזירה את הרקמה לאלסטיות שלה וכל המראה העייף נמחק. החוכמה בטיפול באזור העיניים היא להתחיל בזמן, אפילו בגיל 20. כשהמראה העייף מופיע, הוא לא ייעלם ולכן יש לטפל.

כיום כבר ישנן חומצות חדשות שסמיכותן מותאמת במיוחד לאזורים אלה וטיפול בזמן יכול לדחות בכמה שנים טובות ואף למנוע ניתוח עפעפיים. החומרים החדשים המובילים בעולם הם וולבלה וווליפט, של חברת ג'ובידרם שיכולים להחזיק בין 3 ל-4 שנים.

עלות: החל מ-2000 ₪ למזרק.

טיפולים אסתטיים באמצעות גלי רדיו (Shoval_3)

טיפולי חמצן

טיפולי עיניים באמצעות חמצן קיימים בקליניקות שונות והם מחיים ומחליקים את האזור. האפקט מידי ומתאים במיוחד לטיפול בזק לפני אירוע מיוחד. במרכזי "הלגה רקאנטי" משלבים התזת חמצן עם פתיתי זהב וחומצה היאלורונית. הטיפול מפחית בצורה מיידית ומשמעותית עיגולי שחורים ונפיחות מתחת לעיניים, שקיות וסימני גיל ראשונים ומעניק אפקט מתיחה. הטיפול כולל ניקוי עמוק של העור באזור סביב העיניים, עיסוי ספציפי למיצוק וניקוז העור, חידוש כללי של אזור העור סביב העיניים בעזרת אמפולה והתזת חמצן סביב העיניים. בסוף הטיפול מונחת מסיכת זהב סביב אזור העיניים. התוצאות הן הבהרה מידית ואפקט מתיחה סביב העיניים.

עלות: החל מ-320 ₪.

טיפולים אסתטיים בהזרקת חמצן (ShutterStock)

כירורגיה קלה לעפעף תחתון

שיטה חדשה עם תוצאות מידיות, ללא תפרים ובהחלמה קצרה במיוחד, שיכולה להחליף ניתוח עפעפיים מלא במידה והבעיה היא הצטברות שומן בעפעף התחתון. מדובר בהליך בהרדמה מקומית וללא אשפוז, בו מבצעים שני חתכים קטנים בגודל שני מ"מ באזור השקית שבעפעף התחתון ומוציאים את השומנים שהצטברו. אין צורך בתפירה כי הפתחים קטנים ונסגרים לבד תוך כ-24 שעות, דבר המאפשר החלמה חלקה ללא צלקות ופחות זיהומים. לאחר הניתוח מבצעים טיפול לכיווץ העור בעזרת גלי רדיו. הניתוח מתאים לכל אחד אשר מצב בריאותו מאפשר ניתוח ולמי שאינו סובל מעודפי עור רבים.

טיפולים אסתטיים עפעפיים (ShutterStock)

ובכל זאת כמה טיפים ו"תרופות סבתא" שתמיד טוב לדעת

• הידעתם שאוכל בשעות הערב גורם להצטברות נוזלים ולנפיחויות באזור העיניים בבוקר למחרת?

• מים מפחיתים נפיחות מתחת לעיניים ולכן יש להקפיד על שתייה מרובה.

• בבוקר יש לשטוף את הפנים במים קרים להמרצת מחזור הדם.

• במצב של נפיחויות, קומפרסים של תה ירוק או מלפפונים על העיניים יעזרו.

• להקפיד על ניקיון האיפור היטב בכל סוף יום.

• קרמים ייעודיים לאזור העיניים – רצוי במרקם ג'ל או סרום עם אפקט קירור. יש לטפוח בעזרת האצבעות וליצור מעין מסג' שעוזר לזרימת הדם.

הכותבת, רוית אסף, היא בעלת רשת בתי ספר למקצועות האיפור והיופי 1-700-70-70-54.

לאתר של רוית אסף
לעמוד האינסטגרם של רוית אסף
לעמוד הפייסבוק של רוית אסף

רוית אסף עם מדריך שקיות לעיניים (מערכת וואלה! NEWS)

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן