טיפול סבוריאה – בצידי האף, בין הגבות, במצח והצוואר וטיפולי פנים בראשון לציון

אחת מבעיות העור השכיחות ביותר היא מחלת הסבוריאה. תופעת הסבוריאה הינה מחלת עור דלקתית בשכבות העור העליוניות, הנחשבת כמחלת עור כרונית. הסבוריאה מאופיינת בהפרשת יתר של חומר שומני מבלוטות החלב ומתבטאת באדמומיות ובקילופים הגורמים לתחושת גרד, לקשקשת ולאי נוחות, וזאת לצד תחושת אישית לא נעימה. תחום הקוסמטיקה מציע מגוון של פתרונות וטיפולים מסוגים שונים, על מנת להתמודד עם מחלת הסבוריאה בפנים, מצח, בין הגבות, בצידי האף, בית שחי ועוד.

מאפייני סבוריאה- טיפולים בראשון לציון

בלוטות החלב של גופנו מייצרות באופן קבוע סבום, שנועד לשמור ולהגן על עורנו מהסביבה החיצונית. הסבום, שמורכב משומן וחלבון עשוי להגיב בהפרשת יתר במקרים בהם נפגעת השכבה החיצונית של העור על ידי גורם מזהם כלשהו. במקרים של הפרשת יתר, יתחיל העור בייצור קשקשים וכן בשומניות יתר. גם העובדה שרמת החלבון המופרש עולה, מובילה לנטייה לזיהומים, העשויים להחמיר את הדלקת העורית שנגרמה מלכתחילה. הסבוריאה מתפרצת בכמה אזורים מרכזיים. היא יכולה להופיע באזור הפנים, בקרקפת, בבית השחי ובאזור המפשעה. היא מופיעה בדרך כלל בגיל ההתבגרות, אך נחשבת נפוצה במיוחד בגילאי ה-40 ואף בקרב תינוקות עד גיל שנה. על פי בדיקות שנעשו, נמצא כי 15 אחוזים מכלל האוכלוסייה סובלים ממנה, ורובם הם גברים.

סיבות להתפרצות הסבוריאה

הסיבות להתפרצות הסבוריאה ולחזרתה שוב ושוב יכולות להיות רבות ומגוונות. מתח, הינו אחת הסיבות המרכזיות לכך. גם מחסור בויטמינים, כמו B12 יכול לגרום להתפרצותה. פצעי אקנה ומחלת הפסוריאזיס עשויים גם הם להביא להתפרצותה ונמצא כי גם תפקודה הלקוי של המערכת החיסונית וכן מערכת העצבים עשויים לגרום להופעתה של הסבוריאה.

הטיפול בסבוריאה

ישנם לא מעט טיפולים לסבוריאה. במקרים חמורים של המחלה, טיפולים לסבוריאה יכולים להיות משחות שונות, המקלים על סממניה. אולם, אלה אינם מתאימים לשימוש לטווח הארוך, שכן עשויים לגרום לנזק חמור לעור. כדי ליהנות מפתרונות אפקטיביים לאורך זמן, מציעה הקוסמטיקה הפארא רפואית מבחר של טיפולים בסבוריאה , שאינם גורמים נזק לעור וכוללים תכשירים ייחודיים, המוכחים על ידי מחקרים רבים. טיפולים בסבוריאה אלה מתאימים לכל הגילאים, לנשים ולגברים ומפחיתים את הסימפטומים של מחלה זו. על מנת למנוע את חזרת הופעתה, חשוב להקפיד לשמור על היגיינה נכונה, על שימוש בתכשירי לחות בעלי תכונות הרגעה, ובמקביל להקפיד גם על תזונה נכונה.

לבחור בטיפולים המתאימים ביותר – טיפולי פנים בראשון לציון

במכון הקוסמטיקה של הלגה רקנטי, המנוהל על ידי הלגה רקנטי, בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנה בתחום הקוסמטיקה הפארא רפואית, תוכלו ליהנות מטיפולים ייחודיים, המתאימים לאלה הסובלים ממחלת הסבוריאה. במכון מוצעים לכם טיפולים לסבוריאה על ידי קוסמטיקאיות מקצועיות במיוחד, והוא כולל שילוב בין טיפול קוסמטי ושמירה על אורח חיים נכון. מכון הקוסמטיקה של הלגה רקנטי, הממוקם בראשון לציון, מציע לכם גם טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים נוספים, וזאת לצד אווירה נעימה וליווי צמוד לאורך כל הדרך.

לייעוץ התקשרו 1800-288-266

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן