על עור הפנים המזדקן, על מילוי קמטים ועל כל מה שביניהם

עור הפנים שלנו אינו נשאר צעיר, חלק, רך ונטול קמטים לנצח. עם השנים, ככל שאנחנו מתקדמים בגיל הכרונולוגי, נוצרים קמטים על פנינו, שיוצרים להם מראה פחות מושך, נמרץ וצעיר. אל הקונטקסט הזה נכנסים טיפולי מילוי קמטים. מטרתם של טיפולי מילוי קמטים היא להשיב את המצב לקדמותו, כאשר לאחר סדרה של טיפולים, עור הפנים ייראה צעיר וטרי יותר. מדיע נוסף שעלייך לדעת על טיפולי מילוי קמטים לפנייך.

בין חומרי המילוי השונים ישנם את הביולוגיים הטבעיים, סינטטיים ומבוססי חומרים ביולוגיים. לכל חומר מילוי יש תכונות משלו כגון סמיכות, פריקות בגוף משך ההשפעה שלו וכו'.

תכונות אלו, יחד סוג העור, אזור וסוג ההזרקה, רגישות המטופל ומיומנות הרופא, יהיו המדדים על פיהן יוחלט החומר הרצוי והמתאים למטופל.

 משך ההשפעה של החומרים משתנה, הזמניים יחזיקו כחצי שנה עד שנתיים וחצי בערך, החומרים הקבועים יותר יחזיקו 5 שנים עד 15 ואף יותר. חשוב לציין כי מעצם העובדה שעור הפנים ממשך להזדקן, לא ניתן להבטיח את משך ההשפעה של כל חומר וגם אלו הנקראים קבועים לא מוגדרים כקבועים לצמיתות.

לפני החלטה על החומר הרצוי, יבדוק הרופא המטפל האם המקום הרצוי ניתן למילוי או עיצוב, האם ישנם מספר חומרים המתאימים לטיפול הרצוי ואיזה מביניהם ייתן את התוצאה הכי טובה והאם ישנה רגישות מסוימת לחומר הנבחר.

כמו כן אל תוותרו על קבלת מידע אודות החומרים האפשריים לטיפול ופירוט מלא של השפעות הלוואי הטמונות בהם. שימו לב! מומלץ לגשת לרופא אשר מכיר ועובד עם כל החומרים על מנת להימנע ממצב בו הרופא ממליץ על מה שיש לו, ולא על החומר הכי מתאים לכם.

• עיבוי שפתיים

• עיצוב השפתיים

• הכנסת נפח לעצמות הלחיים

• מניעת עיניים שקועות

• פיסול הפנים

כמובן שהתאמת הטיפול וחומר המילוי מבוצעת רק לאחר בדיקת רופא ואישורו.

איזה חומרים מחדירים בטיפול מילוי קמטים?

יש כמה אפשרויות. הנפוצות ביניהן:

חומצה היאלורונית (הידועה בשמות מסחריים כגון "רסטילן" או "זובידרם") – החומצה היאלורונית היא מרכיב טבעי בסחוס וברקמות חיבור של בעלי חיים ומחזיקה בגוף בין חצי שנה לשנה.

מילוי קמטים בסיליקון – משך הטיפול: כ- 5 עד 35 דקות והוא משתנה בהתאם לסוג המילוי, מיומנות הרופא, כמות הזריקות שיש לבצע ואזור המילוי, ישנם חומרים שיידרשו מספר ביקורים עקב טכניקת ההזרקה שלהם לעור.

תופעות לוואי: למרות שלכל חומר השפעה שונה על המטופל, ישנן כמה תופעות לוואי מוכרות ושכיחות, תופעות אלו לאו דווקא הכרחיות וייתכן כי חלקם נעלמים תוך שעות או ימים ספורים, הכול תלוי בחומר המוזרק ובמיומנות הרופא המטפל- אדמומיות, נפיחות קלה, שטפי דם, בצקות וכו'.

במקרים נדירים יותר, החומר המוזרק יישנה את המבנה שלו תחת העור או שהגוף יידחה אותו, גם במקרים אלו תהליך תיקון הבעיה הוא לרוב פשוט מהיר וללא סיבוכים.

כמה סברות לא נכונות על מילוי קמטים

בתחום מילוי ועיצוב השפתיים או תווי הפנים ישנם כמה סברות ושמועות לא נכונות אשר גורמות לבלבול רב בקרב המטופלים. אחד ההבדלים שחשוב לנו להדגיש הוא בין חומרי המילוי לבין הבוטוקסוהדייספורט אשר אינם חומרי מילוי, אלא חומרים המשתקים את שרירי ההבעה בפנים וכך מישרים מסתירים את הקמטוטים באזור המצח, העיניים, האף והפה.

חומרים אלו לא משמשים כחומרי מילוי לקמטים מכיוון שאינם יוצרים נפח.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן