קרמים לפנים, קרם נגד קמטים ועיכוב תהליכי ההזדקנות של עור הפנים

קרם נגד קמטים הוא רק אחד מסוגים רבים של קרמים לפנים שמטרתם להעשיר את העור, להעניק לו לחות, להבריק את המראה שלו ולהצעירו. מה כולל קרם נגד קמטים? איזה קרם לפנים נגד קמטים כדאי למרוח וכיצד עושים את זה? מאמר זה יעסוק בשאלות הללו.

תהליך הזדקנות העור נחשב לאויבן המוצהר של נשים בגילאים מתקדמים והוא בעל השפעה מכרעת על דימויה העצמי של האישה ועל תפקודה במגוון מישורי החיים. החיפוש אחר נוסחת הקסם שתאט את התהליך הינו אוניברסלי, ונשים מכל רחבי העולם משקיעות את מיטב כספן בשלל תכשירים כאלה ואחרים, המתיימרים לעצור את דהרת מחוגי הזמן. בשנים האחרונות, עם התפתחות המואצת בכל תחומי המדע, נמצאו מרכיבים בעלי השפעה חיובית על חיי העור, שבכוחם להחזיר את העור לימי העלומים ואת האור לעיניהן של מיליוני נשים ברחבי העולם. הלגה רקנטי, המנהלת בהצלחה מרכזי קוסמטיקה רפואיים, מעודכנת במגמות הקוסמטיקה העולמיות העדכניות ביותר, ומבשרת על שיטות טיפול חדשניות בהן נעשה שימוש בתכשירים וטיפולים מופלאים המבוססים על התגליות המדעיות האחרונות, ואשר מחוללים קסם בלתי יאמן, כשהם משיבים את הגלגל לאחור ומצעירים את המטופלות בעשור.

טיפול לעור הפנים ששווה זהב 24 קארט

 

טיפול מדהים בעל אפקט מידי שיהפוך את עורך לחלק, זוהר, מאיר ובריא, ואשר מבוסס על – זהב טהור 24 קראט! הטיפולים הייחודיים מבוססים על תמצית זהב מינרלי טהור ומועשרים במרכיבים נוספים בעלי חשיבות, כשהמכלול מחולל נפלאות גם במצבים בהם נראה העור זקן לחלוטין. בנוסף לתמצית הזהב הטהור כוללים התכשירים גם תמצית שמקורה בזעפרן, שמטרתה להגן על העור מנזקי הרדיקלים החופשיים, תמצית המופקת ממיקרו אצה הגדלה על מצע פתיתי זהב שמטרתה להצעיר את העור ולהעניק לו מראה זוהר וחיוני, ומיקרו – קפסולות המועשרות בשמנים חיוניים ובאומגה 6 התורמות לייצור מחודש של חומצות שומן חיוניות ולליחוח העור. תכשירי הפלא מכילים אף ויטמין C  וחומצה לקוטית התורמים ליצירת מרקם עור חלק ובעל מגע משי, קומפלקס ליזוזומים ייחודי התורם לייצור של סיבי קולגן וחלבון צמחי המעניק לעור חיים חדשים, רעננים ומלאי זוהר. חולמת על ימי העבר הטובים והיפים? עזבי את הנוסטלגיה ובואי להלגה. לאחר טיפולים ספורים לא תזהי את עצמך במראה…

טיפול המשלב תאי גזע

 

טיפול בתאי גזע נחשב למילה האחרונה בתחום הרפואה ונודע כמחולל פלאים באיחוי רקמות ושיקומן. בכל הנוגע להאטת הזדקנות העור, תאי הגזע מסוגלים להצעיר את העור מבפנים ולמנוע את הזדקנותו במידה ניכרת. תאי הגזע הינם ניטרליים וביכולתם להעביר שדרים לתאים אחרים בגוף. הלגה מנצלת את הפוטנציאל העצום הגלום בתאי הגזע באופן מחושב, ומחדירה אותם למעמקי העור לאחר פילינג יסודי. שם, משקמים תאי הגזע את שכבות העור, ובנוסף, משדרים לשכבות הפנימיות, שאליהן לא ניתן להגיע, הוראת שיקום. כתוצאה מכך, העור מבריא ומתחדש, מבפנים. מדהים!

טיפול הקוויאר

 

טיפול המבוסס על תמציות חיוניות ועשירות המשפרות את מראה העור באופן מידי. נחשב לטיפול יוקרתי ומבוקש.

הלגה משלבת את שלוש שיטות השיקום במערך טיפול ייחודי ומנצח, לקבלת מראה מדהים ובלתי יאמן. את מוזמנת להיראות צעירה!

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן