הסרת שיער לצמיתות- זה לא רק עניין אסתטי

הסרת שיער פנים, או הסרת שיער לצמיתות בכל חלקי הגוף הפכה כיום להליך קוסמטי שגרתי ופופולארי בקרב מטופלות ומטופלים הסובלים משיעור יתר, שמאסו בהשתעבדות לקרמים, לסכיני הגילוח ולפעולה היומיומית של הסרת שיער פנים. מדוע הסרת שיער פנים היא חשובה? מדוע רצוי לבצע הסרת שיער לצמיתות? כל התשובות במאמר שלפניכם.

פעילות מנע – הסרת שיער כפתרון להישנות של בעיות בריאותיות
המניע של רוב האנשים שפונים אלי למכון כדי לקבל טיפולי הסרת שיער הוא אסתטי. זה מניע נורמאלי והגיוני, בעיקר בארץ חמה כמו שלנו שבה אנחנו חושפים ידיים, רגליים ועוד שלל איברים כמעט לאורך כל השנה.יחד עם זאת קיימת אוכלוסיה שלמה הסובלת ממש מבעיות רפואיות הנובעות משיער גוף.

דווקא אוכלוסיה זו לא חושבת על הסרת שיער כפתרון לבעיה שלה, למרות שזהו פתרון טוב וקביל ואף יכול לסייע בטיפול העיקרי שמקבל האדם.


שלוש מהבעיות העיקריות ששיער גוף יכול לגרום להן:

סינוס פולונידלי – אולי התופעה החמורה מבין כל הבעיות שיכולות להיגרם על ידי שיער גוף. זהו מצב שבו נוצרת מעין ציסטה באזור עצם הזנב. מקורה של הציסטה היא בשיער וזקיקי שיער. למעשה שיערה מתחפרת פנימה, אל תוך מקור הצמיחה שלה (זקיק השיער). הדבר גורם לדלקת במקום אשר מרחיבה את זקיק השיער. בדרך כלל המקום כואב, נפוח ומוגלתי, כי זו הרי דלקת. על פי רוב הסובלים מהמצב הם גברים ובדרך כלל לא רצים לרופא כשהתופעה רק מתחילה, אלא מנסים לטפל לבד בשיטות ביתיות. לרוב זה מחמיר את המצב והשיער ממש חופרת מחילה פנימה אל תוך הגוף. כמובן שהדלקת מחמירה ואיתה גם הכאבים. בסופו של דבר פונים לניתוח. הניתוח אמנם קצר יחסית ונעשה בשיטות מתקדמות, אך כולל הרדמה מלאה והתאוששות של כשבוע-שבועיים. הניתוח גם לא מבטיח שהבעיה לא תחזור על עצמה.


אקנה וחצ'קונים
 – בעיה קצת פחות קשה מבחינת התערבות כירורגית היא פצעי אקנה או חצ'קונים. פצעים מסוג זה נוצרים בשל הפרשת יתר של חלב ושמון מזקיקי השיער. תוכלו לקבל הסבר רחב יותר כאן. כולנו מכירים את הפצעים המוגלתיים שאנחנו כל כך לא רוצים שיהיו שם. אבל הם מופיעים; על הפנים, על הגב ובעוד מקומות. כאשר יש פצעי אקנה על הפנים, לא תמיד נוסיף לטיפול גם תהליך של הסרת שיער, אבל כאשר מדובר בפצעים על הגב, בדרך כלל אמליץ גם על טיפול הסרת שיער שכן, גם לאחר טיפול קוסמטי בפצעים, התופעה עלולה להישנות כיוון שמקורה בזקיקי השיער. שיטת הסרת השיער שאנו משתמשים בה, הורסת את זקיקי השיער לצמיתות.


בעיות רגשיות
 – כולנו יודעים, למרות שלא תמיד אנחנו רוצים להודות, שהמראה החיצוני שלנו הוא חלק בלתי נפרד מהדימוי העצמי שלנו. האדם הוא חיה חברתית וחשוב לו להיות חלק מהקבוצה. להיות חלק מהקבוצה אומר גם להיות דומה לה במידה כזו או אחרת. כך שאם יש בנו משהו (פנימי או חיצוני) שגורם לנו להרגיש שונים מהקבוצה התרבותית בה אנו חיים, אנחנו עלולים לחוש דחייה או אפילו רק פחד מדחייה. אמנם, הדימוי העצמי שלנו נקבע על ידי אלמנטים רבים וכמובן לא רק על ידי השאלה אם עברתי טיפול הסרת שיער או לא, אבל פעמים רבות טיפול בפגם אסתטי כזה או אחר יכול לעזור לנו מאוד כחלק מתהליך שלם של שיקום הדימוי העצמי הפגוע שלנו.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן