מתחתן? גבות עבות, הוצאת שחורים מהפנים, החדרת לחות, עיסוי עור הפנים- כל טיפולי הפנים הקוסמטיים המתקדמים לגברים

סידור גבות עבות, הוצאת שחורים מהפנים, ניקוי הפנים והחייאת המראה שלהם- כל הפעולות הללו רלוונטיות כיום לא רק לנשים, אלא גם לגברים, במיוחד אלו שמתחתנים ורוצים להיראות במיטבם ביום החתונה, שהוא מהאירועים המשמעותיים ביותר בחיים. סידור גבות עבות, הוצאת שחורים מהפנים, החדרת לחות ועוד- את כל הטיפולים הללו תוכלו לבצע תחת קורת גג אחת, במכון הלגה המקצועי והמוביל בתחומו.

טיפוח הפנים לגברים לפני חתונה ובכלל

גברים ובעיקר חתנים שרוצים להיראות טוב לפני יום חתונתם יכולים להיעזר בשירותי הקוסמטיקה של הלגה רקנטי ולהשיג עור פנים אסתטי וחלק אשר יטפח את עורם. בשל זיפי הזקן הנוצרים לאחר גילוח אצל הגברים, נוצרים לעיתים פצעונים בעור הפנים וזאת למרות עורם העבה. בנוסף הרבה מהגברים סובלים מכתמי עור וגם מקמטים באזור העיניים והפה מגיל צעיר אפילו יותר מנשים. הטיפול הקוסמטי אותו מציע המכון הקוסמטי של הלגה רקנטי יעזור לגברים להתמודד עם הבעיות הנוצרות בעורם ובפרט לחתנים שרוצים להיראות טוב ביום חתונתם.

טיפולי אסתטיקה מתקדמים לגבר

טיפול פנים מיוחד המשלב חמצן והחדרת ויטמין C של הלגה רקנטי עוזרים בטיפול וטיפוח עור הפנים. הטיפול נעשה באמצעות פילינג עדין המסיר את תאי העור המתים הגורמים לשמנוניות בעור. בנוסף הטיפול המשולב גורם למיצוק העור והחלקת הקמטים אצל גברים. בטיפול של הלגה רקנטי נעשה שימוש במכשיר המחדיר זרם חשמלי עדין לעור ומשפר את עור הפנים על ידי גיהוץ קמטי הבעהוטיפול ברפיון. בשיטת הלגה התוצאות נראות לעיין מיידית  וגם נשמרות לטווח ארוך.

טיפול החדרת לחות ועיסוי עור הפנים למחייה של עור עייף וחסר ברק

החדרת לחות לעור הפנים תוך כדי עיסוי מעניקה חוויה נעימה ומשחררת לעור הפנים. העיסוי משפר באופן ניכר את גמישות ורכות העור, מפחית קמטים ומתחים. עור הפנים מתחדש והעיסוי ממריץ את זרימת הדם בעור ומגביר הפרשת רעלים. מעבר לכך העיסוי בעור הפנים מעניק תחושה צעירה ורעננה ומשחרר אנדורפינים המעניקים תחושה טובה. לאור כל זאת מאוד מומלץ לעשות עיסוי פנים בשילוב של החדרת לחות ומסכה לפני החתונה גם לחתן ולא רק לכלה.

טיפול קוסמטי לפני החתונה

 

לפני החתונה הן החתן והן הכלה נמצאים במתח ובהתרגשות אשר גורמים לחוסר שינה, לשקעים מתחת לעיניים, לפצעונים קטנים ולעייפות הגורמת לקמטים מסביב לאזור העיניים. בשל כל הגורמים המשפיעים על עור הפנים רצוי מאוד ששבוע לפני החתונה יגיעו החתן והכלה לטיפול החדרת לחות לעור הפנים ולעיסוי המטהר את העור במכון הקוסמטי של הלגה רקנטי וביום החתונה יטפלו במסכה שתגרום להם להירגע ולהגיע לתחושת נינוחות. אחד הטיפולים שמציע המכון הקוסמטי של הלגה רקנטי הוא ליפטוזום שמעניק מראה רענן וצעיר לעור. טיפול זה הוא מסכה בה מחדירים לחות לעור בעזרת חימום ויטמינים אשר עוזרים בהתחדשות העור. בנוסף לכל הטיפולים מומלץ וחשוב לעסוק בספורט ולקחת ויטמינים להשלמת הטיפול ולהפגת המתחים.

קבעו יעוץ זוגי עוד היום , ללא כל עלות 03-9645111

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן