טיפול בפיגמנטציה בעור: הבהרת העור, הבהרת כתמים

רבים סובלים מבעיות של פיגמנטציה בעור וסוגי כתמים אחרים. פיגמנטציה בעור, אותם כתמי עור, שניתן למצוא בכל חלקי הגוף, לרבות בגב, בזרועות, על הרגליים ועל הפנים, מופיעים בדרך כלל בצבע חום בהיר ומתגלים בבת אחת. הבהרת העור היא טיפול שיכול לסייע לשים קץ לכתמים וליהנות ממראה חלק יותר של הפנים. טיפול בפיגמנטציה בעור והבהרתו על ידי אנשי מקצוע מיומנים, בעזרתם של תכשירים איכותיים ומובילים יכולים לעזור להתמודד עם אחת הבעיות השכיחות ביותר, הפוגעת בהרגשה הכללית ופוגמת במראהו הכללי של  העור.

כיצד נוצרים כתמי עור?

הבהרת כתמים וטיפול בבעיות פיגמנטציה בעור עוזרת בהתמודדות מול כתמי העור השונים. כתמי עור הינם הצטברותו של פיגמנט, הנקרא מלנין. פיגמנט זה, המצטבר בשכבת העור החיצונית, מופיע כתוצאה מחשיפה לשמש, כתוצאה משינויים הורמונאליים, כתוצאה מהגיל, מההיריון ועוד. הפיגמנט, האחראי על צבע העור, צבע השיער וצבע העיניים, יוצר כתמים על העור בעיקר באזור הלחיים ובמרכז המצח. הבהרת כתמים וטיפול בבעיות פיגמנטציה הינה כלי יעיל במיוחד להתמודד מול בעיה זו.

טיפול בפיגמנטציה בעור
טיפול בפיגמנטציה בעור

כיצד מטפלים בכתמי העור ובבעיות הפיגמנטציה?

הופעתם של כתמי עור באזורים שונים בגוף איננה נעימה. מעבר לתחושה האישית הלא נוחה, עלולים כתמי העור להתכהות אף עוד יותר בעת החשיפה לשמש. הבהרת כתמים וטיפול בבעיות פיגמנטציה נעשית תוך שימוש באמצעים מיוחדים, המתאים לטיפול בכתמי העור בגב, בזרועות, בכפות הרגליים ובמחשוף. הבהרת כתמי עור וטיפול בבעיות פיגמנטציה, לרבות פיגמנטציה בשפם, כתמי אקנה, כתמי היריון וכתמי שמש, באמצעות חומרים מיוחדים, המיובאים ממקומות אקזוטיים, כמו האמזונס, למשל, מאפשרת טיפול יעיל ביותר המביא לכדי תוצאות בלתי רגילות. הבהרת כתמים וטיפול בבעיות פיגמנטציה בחומרים אלה, העשירים בחלבון וסידן, מאפשרת את קבלתן של תוצאות כמעט באופן מיידי. טיפול הבהרת כתמים וכן טיפול בבעיות פיגמנטציה בעור נחשב בין היעילים ביותר ומציע שיפור של בין 70% ל – 90%. חשוב לזכור כי נדרשת סבלנות על מנת ליהנות מתוצאות מרביות וכן במידה וישנה נטייה לפיגמנטציה, ימשיך ייצורו של המלנין העודף. אולם, בעזרתם של טיפולי הבהרת כתמים ובעיות פיגמנטציה, יותאם הטיפול באופן אישי ומדויק בהתאם לבעיה, על מנת להילחם באופן היעיל ביותר בכך.

Assaf Pinchuk photographer 9989טיפול אצל המומחים בתחום:

במכון הקוסמטיקה המוביל של הלגה רקנטי, הממוקם בראשון לציון, תוכלו ליהנות ממגוון של טיפולים קוסמטיים ייחודיים, לרבות הבהרת כתמים וטיפול בבעיות פיגמנטציה, שהינם כחלק מ"שיטת הלגה" המיוחדת. המכון, שהוקם על ידי הלגה רקנטיי, מומחית בקוסמטיקה פארא-רפואית ובעלת וותק וניסיון בתחום של למעלה מעשרים שנה, מציע לכם מבחר של טיפולים שונים, תוך שילוב במוצרים קוסמטיים ואיכותיים ביותר. הבהרת כתמים וטיפול בבעיות פיגמנטציה, הן לנשים והן לגברים, נעשית באופן מקצועי ביותר על ידי צוות  קוסמטיקאיות מובילות, בעלות הכשרה מתאימה לטיפולים מסוג אלה וכן טיפולים נוספים. במכון הקוסמטיקה של הלגה מאמינים בטיפול משולב. לצד הבהרת כתמים וטיפול בבעיות פיגמנטציה בעור, יבנו לכם תוכנית כוללת, המשלבת בין טיפול לאורח חיים בריא, כדי ליהנות מתוצאות מדויקות ולאורך זמן. אתם מוזמנים לפנות עוד היום ולבחור את הטיפול המתאים לכם.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן