טיפול קוסמטי לישבן – פצעים כתמים צלקות בטוסיק

טיפול בצלקות בכלל או טיפול בצלקות אקנה בישבן הן טיפול קוסמטי מחוייב המציאות עבור אלו הסובלים מצלקות וכתמים בישבן, ואינם מרוצים, בלשון המעטה מהמפגע האסתטי שיוצרות צלקות אלה. טיפול בצלקות בכלל או טיפול בצלקות אקנה ניתן לבצע במכון הלגה, וליהנות מניקוי מוחלט של ה"כתמים" על-ידי מומחים מן השורה בתחום. מהו טיפול בצלקות? מה כולל טיפול בצלקות אקנה במכון הלגה? כל הנתונים והמידע לפניכם.

לצד הטיפולים הקוסמטיים הכול כך רבים ומגוונים, המוצעים על ידי מכוני הקוסמטיקה בארץ ובעולם, מוצע גם טיפול קוסמטי לישבן, המתאים, בעיקר, במקרים של פצעי אקנה בישבן. טיפול קוסמטי לישבן מתאים לכל אחד או אחת, הסובלים מבעיה זו ומחפשים אחר פתרון יעיל ומתאים, המאפשר להתמודד עם פצעי האקנה או הכתמים, שמותירים אחריהם פצעים אלה.

לשם מה מיועד הטיפול

טיפול קוסמטי לישבן עוזר במקרים של אקנה, המופיעה בישבן ומותירה אחריה כתמים או פצעים קשים. האקנה, המופיעה גם באזורים אחרים בגוף, נובעת בדרך כלל כתוצאה מפעילות יתר של בלוטות החלב ובאה לידי ביטוי בעיקר בגיל העשרה, אז מתנהלת בגוף פעילות הורמונאלית רבה, אך גם בגילאים מבוגרים יותר. ישנם מקרים של פצעי אקנה, המופיעים בישבן כתוצאה מהזעה, לחות מוגברת במקום או אפילו ישיבה ממושכת. כשנקבוביות העור נסתמות, בין אם בעקבות ייצור מוגבר של חלב ושומן ובין אם כתוצאה מהזעת יתר, נוצרים פצעים, העשויים להזדהם או להותיר אחריהם צלקות או כתמים במידה ואינם מטופלים כהלכה. טיפול קוסמטי לישבן, שהינו בין הטיפולים הקוסמטיים היעילים ביותר, מאפשר להתמודד עם תופעת האקנה בישבן ועם הפצעים והכתמים שמותירה אחריה.

הטיפול הקוסמטי המוצע

טיפול קוסמטי לישבן כולל, במסגרתו, שימוש בפילינג חומצות מיוחד, המאפשר לנקות את הכתמים, הנוצרים בעקבות האקנה. פילינג מיוחד זה הינו המענה המתאים ביותר, במסגרת טיפול קוסמטי לישבן, שכן כולל חומרים, שהוכיחו עצמם כיעילים במיוחד לבעיית עור זו. במסגרת הטיפול, הכולל חומצות טבעיות, מקלפים את שכבת העור החיצונית ובכך מאפשרים ניקוי יעיל. במקביל מאפשר פילינג חומצות זה גם את איזון רמת החומציות של העור וכן מעודד את הלחות הטבעית שלו, הנחוצה לו.

לפנות אל המומחים לבעיות עור

מכון הקוסמטיקה של הלגה רקנטי, מציע לכם טיפול קוסמטי משולב, המוצע במסגרת טיפול קוסמטי לישבן. טיפול זה כולל גם שמירה על אורח חיים בריא, שיחד מאפשר ליהנות מתוצאות נפלאות. הלגה רקנטי, בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנה בתחום הקוסמטיקה הפארא רפואית, מאמינה ששילוב בין כמה פתרונות שונים משיג את התוצאה הטובה ביותר. אם אתם סובלים מבעיה של אקנה בישבן, מכתמים או פצעים בישבן, אתם מוזמנים לפנות אל מכון הקוסמטיקה לפגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות לצורך התאמת הטיפול הנכון ביותר. צוות המכון, הכולל 28 חברות צוות, שנבחרו בקפידה ובעלות הכשרה מתאימה בשיטת הטיפול הייחודית של הלגה רקנטי המוכרת לרופאים ומטפלים רבים, עומד לרשותכם בכל עת וילווה אתכם לאורך כל הדרך. הפתרונות המתקדמים, האווירה הביתית הנעימה והיחס האישי, הם הסיבות העיקריות לפנייה אל המכון לצורך קבלת הפתרון המתאים.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן