חומצה הילרונית או הזרקת בוטוקס? הכנה לקראת מילוי קמטים

הזרקת בוטוקס בכלל או הזרקת בוטוקס בשפתיים, בגבות או בפנים היא טכניקה חדשנית לטיפול בקמטי הבעה, המאפשרת לטשטש אותם. מהי הזרקת בוטוקס בשפתיים, בגבות או בכל מקום אחר בפנים? במה שונה הזרקת בוטוקס מחומצה הילרונית, ומלבד בוטוקס בשפתיים באילו עוד מקומות בגוף ניתן להזריק את החומר? אל תיוותרי עם שאלות בלתי פתורות וקראי את המאמר שלפנייך.

פיסול פנים בזריקות

 

מילוי קמטים – חומצה הילרונית או בוטוקס?

 

כל אישה מעוניינת להראות טוב ומראה העור הוא אחד המפתחות לכך. אבל עם השנים והזנחת העור הופך העור למדולדל ואין עוד בגוף את התכונות הנדרשות על מנת לשוות לעור את המראה הצעיר והרענן ששמר על עצמו כל השנים. נשים המגיעות לגיל 45 לערך מתחילות לראות קמטים בעור הפנים ורבות מהן מחפשות דרכים כי להעלים קמטים אלה. מילוי קמטים וקמטי הבעה היא אחת הדרכים להתמודד עם התופעה. מילוי קמטים ניתן לעשות בכמה דרכים לרבות עם חומצה הילרונית או באמצעות הזרקת בוטוקס. השאלה היא מה עדיף והתשובה היא ששתי הדרכים טובות ושכל אחת מהן מתאימה לסוג שונה של קמטים בפנים.

 

מילוי קמטים טבעי בעזרת חומצה הילרונית – גם לגברים

 

מילוי קמטים טבעי נעשה בעזרת חומצה הילרונית. חומר זה קיים בגוף באופן טבעי, אבל גם הוא הולך ופוחת עם השנים. ככל שרמת החומצה הזו בגוף הולכת ופוחתת, כך הולך ומזדקן העור יותר מהר. מילוי קמטים בעזרת חומצה הילרונית הוא חלק מכל טיפול פנים להצערת העור. החומצה ממלאת את העור בלחות ומשפרת את גמישותו וחיוניותו, היא בונה סיבי קולגן ואלסטין והיא חיונית לטיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים.

על מנת להצליח בשיטת מילוי פנים זו יש להכין את העור מבעוד מועד על מנת שזה לא ישתה את כל החומצה במהירות גדולה מידי. חשוב לזכור כי ככל שהעור יבש יותר הוא יצרוך את החומצה מהר יותר ולכן יש צורך להכין את העור לקראת הטיפול ( על ידי טיפולי פנים חיוניים). כאשר מכינים את העור לקראת הטיפול, הרי שמילוי קמטים עם חומצה הילרונית יכול למנוע נזקים לשנתיים לפחות.

טיפול זריקת בוטוקס –גם לגברים

 

גם טיפול בבוטוקס מומלץ ויש קמטים מסויימים שרק בוטוקס יכול להתמודד איתם. הבוטוקס מוזרק לשרירי הפנים ולא לקמטים עצמם. החומר "משתק" את השרירים וגורם להם להיראות משוחררים, ויפים יותר. טיפול בבוטוקס גורם לקמטים להימחק כמעט לחלוטין ועיקר השימוש בו נעשה בקמטים המצויים בין הגבות ובקמטוטים סביב העיניים.

גם מילוי קמטים או טיפול בקמטים בבוטוקס מצריך הכנת העור מראש, הבהרת הכתמים, העלמת הנימים והצלקות וכדומה. לאחר הכנת הפנים יכול טיפול בבוטוקס להחזיק מעמד בין 3 ל 6 חודשים בקלות.

ההכנה לפני הטיפול – המפתח לטיפול יעיל

 

כפי שניתן להבין הכנת העור לקראת מילוי קמטים בחומצה הילרונית או לטיפול בוטוקס היא המפתח לטיפולים מאריכי ימים ויעילים. את הכנת העור יש לעשות כחודש לפני מילוי קמטים או טיפול בוטוקס. לקראת ההכנה נפגשים עם רופאת עור שעליה לבדוק את עור הפנים לפני ההחלטה אודות הטיפול הרצוי לו. לאחר מכן נעשה שימוש בתכשירים מיוחדים להכנת העור.

מילוי קמטים הוא תהליך קצר יחסית ואורכו עד חצי שעה לכל היותר וברוב המקרים יש צורך בשני טיפולים כדי להגיע לתוצאות המבוקשות.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן