הזדקנות העור, טיפולי גוף-פנים אנטיאייג'ינג – מתי להתחיל לדאוג?

הזדקנות העור היא תהליך טבעי של הגוף, שקורה או יקרה לכולנו. למרות זאת, רובינו איננו מוכנים להשלים איתו, ולכן פורחים טיפולי גוף– פנים להצערת העור. מהי המשמעות של הזדקנות העור וכיצד היא באה לידי ביטוי? מהם טיפולי גוף ופנים בתחום של אנטיאייג'ינג ומהי מטרתם? על כל זה ועוד במאמר שלפניכם.

בנות 20 לא חושבות על זה…

בנות 30 מתחילות לחשוד שאולי זה אמיתי…

בגיל 40 אנחנו כבר רואות את זה סביבנו ובגיל 50 זו כבר המציאות…

ולבסוף, בגיל 60 אנחנו מצטערות שלא חשבנו על זה קודם ועשינו משהו בקשר לזה.

הזדקנות. אי אפשר לעצור אותה אבל כן אפשר לעכב אותה. זה אנטיאייג'ינג.
מאז שקיימים בני אדם חושבים על כדור הארץ שלנו, הם חושבים איך לשמר נעורי נצח ואיך לחמוק מידיה של ההזדקנות הזו. אבל מהי בעצם הזדקנות?

הזדקנות היא בלאי של הגוף וזה כולל ירידה בקצב התפקוד של התאים והמערכת החיסונית וההורמונאלית, הגוף מייצר פחות ויטמין D, מערכת כלי הדם עובדת פחות טוב, ויכולת הריפוי הטבעית נחלשת וזה כולל החלשות ביכולת של העור לשקם את עצמו.

וכיוון שהמכון שלנו עוסק בטיפול ובשיקום האיבר הגדול ביותר בגוף האדם, שזה העור, נתמקד כאן בהזדקנות של העור, כלומר בלאי של העור. הזדקנות העור היא תופעה נורמלית מחקרים מראים שלמעשה יש שני גורמים עיקריים להזדקנות; הראשון היא תורשתית וקשורה לגנים שאנחנו יורשים מההורים שלנו. הסיבה השנייה קשורה להשפעות הסביבה עלינו ועל העור שלנו. קרינת השמש היא דוגמה טובה ומוכרת בהקשר הזה. הגורמים הפנימיים לתהליך ההזדקנות, שהם למעשה האחראיים לתהליך הטבעי של הזדקנות הגוף, הם תהליכים מתמשכים שמתחילים בסביבות אמצע שנות ה-20 שלנו, אך אנו רואים את התוצאות שלהם עשורים אחר כך: קמטים וקמטוטים, עור עדין ושקוף, המעטות של שומן בפנים שמוביל לשקעים מתחת לעינייםלחיים שקועות, ומראה כללי פחות מוצק, העור הופך יבש ומגרד. העצמות מצטמקות (כתוצאה מספיגת סידן לקויה) כך שהעור נראה כאילו הוא תלוי עליהן. אצל כל אחד ואחת הסימנים האלו יופיעו בגילאים שונים, שכן יש לנו תורשה שונה. כאן נכנס הרעיון של אנטי-אייג'ינג. אנחנו נוטים לחשוב שאי אפשר להשפיע על תורשה, אלא עם ניתוחים פלסטיים, אבל יש לי בשורות בשבילכם: אנטיאייג'ינג היא בעצם רפואה מונעת, אפשר לעכב תהליכי הזדקנות תורשתיים באמצעות אורך חיים נכון, הכולל בין היתר טיפולי פנים מתקדמים, תזונה מאוזנת ושימוש נכון בתוספי תזונה. הסיבות החיצוניות הסיבות החיצונית להזדקנות העור מאיצות את התהליך הטבעי וגורמות להזדקנות מוקדמת של העור. הסיבה הידוע ביותר היא חשיפה לקרינת השמש, אך גם מזג אוויר, זיהום אוויר, שימוש בתכשירים לא מתאימים ועישון מאיצות את הזדקנות העור. טיפול אנטיאייג'ינג בכל הקשור לסיבות החיצוניות, הוא ברור הרבה יותר; קודם כל הימנעו מכל המזיקים האלו. אני לא אפרט איך להימנע, כי אתם כבר יודעים בעצמכם. בנוגע לטיפול, כל מה שיש לי להגיד הוא שהתכשירים שיש בשוק טובים לאנשים בשנות העשרים שלהם ומי שמעוניין בתהליך אנטיאייג'ינג משמעותי לשיקום מראה העור שלו, כדאי לו להתייעץ עם מומחה.    

השתמשו בנו כדי לקבל תשובה על כל שאלה בנושא אנטיאייג'ינג!

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן