שנות השלושים – מתחילים לראות עליך כתמים בעור או קמטים קטנים בליווי כתמים בעור הפנים

חביבתי, את מתחילה את העשור הרביעי לחייך וזה לא צחוק. כתמים בעור, כתמים בעור הפנים, קמטים וחבריהם הנוספים שאת מנסה בכל מאודך להיפטר מהם ניכרים כבר על פנייך. את עדיין צעירה ויפה, אבל טיפ טיפה פחות זוהרת. אמנם עדיין אין לך קמטים רציניים, אבל העור שלך מתחיל להראות לך לאן פניכם מועדות אם לא תנקי את הפנים שלך טוב טוב לפני השינה ולא תקפידי למרוח עליהם קרם לחות בוקר וערב. כבר ברור לך שאורח חיים בריא ונכון הכרחי עבורך אם את רוצה לשמור על בריאות תקינה ומראה זוהר ואת מתחילה להשקיע באוכל הנכון וגם תוספי תזונה מתחילים להיכנס לשגרת היומיום שלך. כל מה שצריך לדעת על כתמים בעור וכיצד ממזערים כתמים בעור הפנים– כל זה ועוד במאמר שלפנייך.

כתמי עור מופיעים לראשונה בשנות השלושים. אלו כתמי גיל או כתמי פיגמנטציה שהחלו כנקודות קטנטנות וכמעט בלתי נראות בשנות העשרים. כתמי עור קטנטנים אלו מתחילים לכסות שטחים יותר ויותר גדולים עם הגיל ועם ההריונות והשינויים ההורמונאליים שהגוף שלך עובר.

תוספי תזונה רלוונטיים: בדיוק כמו בשנות העשרים של חייך, ויטמין C הוא אחד מתוספי התזונה החשובים ביותר שאת יכולה להעניק לגופך ועורך; לויטמין C יש השפעה ברורה ומוכחת על קצב הזדקנות העור. אין לו תחליף בתהליך ייצור רקמת הקולגן שהופכת את העור שלנו לגמיש ומתוח. ויטמין C שותף בתהליך הייצור של החומצה ה-היאלורונית שהיא זו שהופכת את העור שלך למלא ותפוח והוכח שהוא אחד החומרים היחידים בעולם שמתקן נזקי שמש וגיל. ויטמין C לוקחים במינונים גבוהים. אם את מעשנת עליך לקחת מינונים גבוהים עוד יותר.

קמטים קטנים וקמטוטים מתחילים גם הם להופיע והם אופייניים אצל נשים בשנות השלושים לחייהם; אלו הם קמטי החיוך והצחוק והקמטוטים שבזוויות העיניים מתחילים להעמיק. זה לא אומר שאת צריכה להפסיק לצחוק אלא רק לדעת איך לטפל בצורה הטובה ביותר בתופעה. זה הזמן לעשות היכרות רצינית עם סימני הגיל, ולשקול ברצינות איך את הולכת למזער נזקים, כי לקראת גיל ארבעים, תתחילי לראות צניחה של העור ומתאר תווי פנייך יתחיל להיפגם.

תוספי תזונה רלוונטיים: נוגדי חמצון חזקים. למשל, תמצית של זרעי ענבים (לא שמן למריחה) וליקופן שידוע כאחד מנוגדי החמצון היעילים ביותר. כשלוקחים אותו כתוסף תזונה הוא מגן מפני הנזקים שמחוללים הרדיקאלים החופשיים לסיבי הקולגן והאלסטין. מומלץ למי שרוצה לדאוג לעתיד העור שלה וללחום בנזקי הגיל והזקנה.

העור מתייבש וגם עור מעורב ושומני במקצת שהגן והיטיב עם חלק מהנשים הופך פחות שמנוני והעור הופך יותר יבש ופחות גמיש. מי שהיה לה עור יבש בלי פצעונים או אקנה מתחילה להבין למה עור יבש הוא לאו דווקא העור המושלם. ככל שאת מתבגרת, השכבה העליונה של העור הולכת ומתייבשת, קרומי התאים בשכבה החיצונית הופכים נוקשים יותר, קשה להם יותר להיפטר מהפסולת ויכולת הספיגה של חומרי תזונה הכרחיים הולכת ויורדת. כל אלו מקצרים את חיי קרום התא.

תוספי תזונה רלוונטיים: נוגדי חמצון, תוספי תזונה של חומצות שומן שהן הכרחיות לייצור של קרומי התאים בעור; לדוגמא, חומצת שומן אומגה 6 חומצת שומן GLA, שהיא חיונית לקיומו הבסיסי של הגוף תאריך את חיי קרומי התאים ותשפר מאוד את גמישותם גם אם תימרח חיצונית וגם אם תיטלו אותה עם תוספי תזונה אחרים שאתן לוקחות. גם אומגה 3 תעלה רמת הלחות בכל חלקי העור וגם תחליק אותו. לאומגה 3 הרבה יתרונות בריאותיים מוכחים ושיפור מראה העור הוא רק הדובדבן שבקצפת.

זה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן