הצרת היקפים ללא ניתוח במכון הלגה- כל מה שצריך לדעת

הצרת היקפים במכון הלגה היא הצרת היקפים ללא ניתוח, המאפשרת למטופל להשיל קילוגרמים מיותרים ממשקלו ללא פעולה כירורגית באמצעות המסת השומנים שהצטברו בגופו.
מהי הצרת היקפים? כיצד מתבצעת הצרת היקפים ללא ניתוח? האם הצרת היקפים היא מומלצת והאם היא מתאימה לכל אחד? כל התשובות לכל השאלות לפניכם.

הצרת היקפים

האם גם אתה חולם לחזור לג'ינסים הקודמים שלך? האם גם את מחכה כבר לרגע בו מד המשקל יעיד על כך שירדת בכמה קילוגרמים? האם גם אתם, התחלתם והפסקתם דיאטות רבות, ולא ראיתם תוצאות? בעיית עודף המשקל הינה בעיה מוכרת, כך שאנשים רבים אינם מרוצים ממשקל גופם. העובדה היא שדיאטות רבות נועדות בסופו של דבר לכישלון, וגם כי אנשים לא מצליחים לאמץ לעצמם בקלות אורח חיים שונה ובריא יותר, הכולל פעילות גופנית בשילוב של דיאטה מאוזנת. על-מנת להתמודד עם בעיה, ניתן להיעזר בכמה שיטות טיפול להצרת היקפים, אשר יכולים "למקם" אתכם במשקל נמוך יותר, מה שיאפשר לכם לעשות את השינוי הדרסטי באורח החיים ובמראה שלכם. אין עוד צורך להמשיך ולהזניח את מראה גופכם, כשניתן בפשטות ובנוחות רבה להיעזר בטיפול הצרת היקפים בראשון לציון, אשר יעניק לכם את מראה הגוף שאתם חולמים עליו.

כיצד נעשה טיפול הצרת היקפים בראשון לציון?

טיפול הצרת היקפים מיועד לכל מי שסובל ממשקל עודף באזור הבטן, הירכיים, הידיים והישבן, ורוצה להוריד משקל מבלי להזיע ולהשקיע זמן יקר במכוני כושר. ישנן כמה שיטות טיפול להצרת היקפים אשר מאפשרות להמיס את השומן שהצטבר בגוף, ושאינן כוללות התערבות כירורגית. טיפולים אלו נעשים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של גלי רדיו אשר מכונה RF, הכוללת גם מכשירים מפותחים נוספים.

מהי טכנולוגיית ה- הצרת היקפים RF?

טכנולוגיית ה-RF  היא טכנולוגיה מתקדמת, שעושה שימוש בפיתוחים החדשניים ביותר בתחום הקוסמטיקה. שיטות טיפול להצרת היקפים אשר משתמשות בטכנולוגיה זו, כוללות החדרה של אלקטרודה זעירה במיוחד ישירות לתוך שכבת השומן. אלקטרודה זו מפיקה זרם גלי רדיו, אשר פועל באופן ישיר על תאי השומן ומכווץ אותם. בדומה לתהליך המרחש בפעילות גופנית, האלקטרודה מאפשרת את המרצת מחזור הדם, מגבירה את קצב חילוף החומרים, ומסייעת לסילוק רעלים מהגוף. לצד הפעולות הללו, טכנולוגיה זו גם מסייעת לייצור תאי קולגן, אשר אחראים על גמישותו של העור. באמצעות שיטות טיפול להצרת היקפים מסוג זה, מנוקז חלק גדול מתאי השומן מחוץ לגוף, וכך המטופלים נפטרים מהמשקל העודף.

הצרת היקפים ללא ניתוח

אז למה אתם מחכים? בואו גם אתם לבדוק שיטות טיפול להצרת היקפים אצל הלגה רקנטי בראשון לציון!

במידה וגם אתם רוצים להוריד שומן מאזורים שונים בגוף, אתם יכולים לבדוק שיטות טיפול להצרת היקפים, להתאים לעצמכם טיפול נבחר, ותוך כמה טיפולים לחוש בהבדל. המכון לקוסמטיקה רפואית של הלגה רקנטי מחזיק בצוות מיומן ומקצועי אשר יכול להעניק לכם שיטות טיפול להצרת היקפים, ויסייע לכם בבחירת האופציה המתאימה לכם ביותר. צוות זה יכול גם לסייע לכם בגיבוש תוכנית דיאטטית וספורטיבית, אשר תעזור לכם לשמור על משקלכם. בואו עוד היום למכון של הלגה רקנאטי ותיהנו משירות אדיב, חם ומקצועי!

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן