פצעי אקנה/כתמים/צלקות בגב

אודות

הבהרת כתמים בפנים או הורדת כתמים בחלקים אחרים בגוף, בעיקר בגב, היא פתרון מושלם עבור כל אלה שנאלצים להתמודד עם מראה לא אסתטי של צלקות ש"מככבות" על העור באזורים שונים בגוף. מרכז הטיפולים הלגה רקנטי מציע ללקוחותיו הבהרת כתמים בפנים או הורדת כתמים- טיפול המבוסס על מספר שיטות במקביל, הכוללות תזונה נכונה, נטילת תוספי מזון טיפול מניעה ועוד. רוצים לדעת עוד על הבהרת כתמים בפנים במרכז הטיפולים הלגה רקנטי? תוהים כיצד מתבצעת הורדת כתמים במרכז הטיפולים? קבלו את כל המידע הדרוש לכם.

אקנה גב, היא תופעה נפוצה לפחות כמו אקנה על הפנים. למרות זאת היא פחות מטופלת באופן מקצועי, כי אנחנו זורקים אותה מאחורי הגב ומנסים לשכוח ממנה. אבל אקנה לא נעלמת מעצמה והרבה פעמים למרות שכאילו שכחנו שהיא שם, אנחנו נמנעים מללכת לים ולבריכה, כי "לא נעים שיראו לנו את הגב".מה זה אקנה בגב:

אגב גב, אקנה גב היא בעצם אקנה גוף, שכן אקנה יכולה להופיע בכל מקום בגוף, פרט לכפות הידיים והרגליים (שם אין זקיקי שיער). ועדיין, פצעי אקנה נוטים להופיע יותר על הפנים באזור הגב, הישבן והמחשוף. אקנה גב נוטה להיות חמורה יותר שכן עור הגוף עבה יותר מעור הפנים והנקבוביות שלו גדולות יותר.

אחרי שנים של ניסיון, אני יכולה להגיד לכם כי אקנה גב מופיע בדיוק מאותן סיבות שמופעים פצעי אקנה על הפנים; זקיקי ונקבוביות העור נסתמים עקב ייצור מוגבר של חלב ושומן. הן נסתמים כתוצאה מגורמים פנימיים כמו בעיות הורמונאליות, תזונה לקויה ומחסור בויטמינים ומינראלים שונים וגם כתוצאה מגורמים חיצוניים כמו גירוי של העור, לחות והזעה.

אקנה גב או אקנה גוף, כמו שקראתי לה קודם, מופיעה גם אצל גברים וגם אצל נשים בכל הגילאים. אמנם בגיל ההתבגרות יש הפעילות ההורמונאלית משתוללת, אבל זה לא בהכרח יביא להיווצרות פצעי אקנה, וגם אם עברתם את גיל ההתבגרות בשלום, זה לא מבטיח לכם שהפצעונים לא יפתיעו אתכם בגיל מבוגר יותר.

יחד עם זאת, כדאי שהגברים מביניכם ידעו שלגברים יש נטייה גדולה יותר לפתח אקנה גב, משתי סיבות: א' – חוסר האיזון ההורמונאלי שיוצר אקנה קשור להורמונים גבריים ב' – לגברים יש יותר שיער גוף ולכן יש להם יותר זקיקי שיער מפרישי חלב ולכן יש להם יותר סיכוי לסבול מפצעי אקנה גב.

די לפצעים כתמים וצלקות !

הלגה רקנטי מומחית לאקנה וכתמים בגב, טוענת שניתן לטפל באקנה על כל צורותיו. במקרה הספציפי של אקנה בגב הטיפולים מאד ממוקדים, ומותאמים לכל מטופל. יחד עם זאת, ישנם כמה כללי יסוד שמהווים חלק מאד חשוב בתכנית הטיפולים:

1. תפריט תזונה מותאם אישית: תזונה נכונה שומרת על גוף מאוזן ובכך מסייע בעצירה מיידית של  ייצור פצעי אקנה.

2.תכשירים ( טבעיים ): יש להכין את הגב לטיפול מקצועי באמצעות תכשירים מיוחדים המעודדים את התחדשות תאי העור בגוף ובמיוחד באזור הגב.

3.טיפולים קוסמטיים לכתמי אקנה: הטיפול המיוחד ב"שיטת הלגה" מייצר ריפוי מאוד מהיר ומבהיר כתמים. ניתן להגיע ל 70% הבהרת הכתמים וזאת כבר מהטיפול הראשון. לעתים נדרש לחזור על טיפול או שניים עד שהגב הופך חלק ללא כתמים.

4.תוספי מזון שהותאמו לכל מטופל באופן אישי.

השילוב של כל התכנית משיג תוצאות נפלאות ! 

למנוע פצעי אקנה בגב:

אפשר להימנע מהופעה של אקנה גב. זה חשוב עבור אלו שעוד לא חוו את התופעה אבל גם עבור אלו שנמצאים בתקופת הפוגה מהפצעים וגם עבור מטופלים שסובלים מהופעת אקנה קלה ויכולים להימנע מהחמרתה.

קודם כל, קיימים טיפולים הורמונאליים מניעתיים לטיפול בפצעי אקנה (גם אקנה פנים וגם אקנה גב), אבל רובנו לא זקוקים להם, הם גם מחייבים מעקב רפואי. רובנו צריכים לסגל התנהגות נכונה כלפי אקנה:

שימו לב לעור, אם מתחילות להופיע על העור נקודות (קומדונים) שחורים ו/או לבנים ובכלל שמנויות יתר בפנים זה אומר שאתם חווים תופעות של אקנה קלה. בשלב הזה כדאי להגיע לטיפול מניעתי כדי שהפצעים לא יחמירו.

הקפידו על תזונה נכונה ומאוזנת עבורכם ספציפית והשלימו אותה עם תוספי תזונה שמתאימים לכם באופן אישי. אלו נועדו לטפל בכם מבפנים, כי כמו שאמרתי אקנה היא תופעה שהמקור שלה הוא גם פנימי.

הימנעות מהגורמים החיצוניים של אקנה גב כוללת הקפדה על לבישת בגדים מאווררים ולא צמודים, עדיף מכותנה. אם אתם מזיעים, החליפו בגדים בתדירות גבוהה. באותו הקשר, התקלחו מיד אחרי אימוני כושר או ספורט והחליפו לבגדים נקיים. במיוחד עם אקנה גב – נסו להימנע מסחיבת תיקים כבדים

או מכל פריט אחר שעלול לגרום גירוי ושפשוף מתמיד של האזור בו יש לכם פצעי אקנה. אל תפוצצו פצעים, זה מותיר צלקות ועלול להחמיר את הפצעים.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן