הידרדרמי ליפט- טיפול מיצוק להצערת העור סביב העיניים

עיגולים שחורים בעיניים, עיגולים שחורים מסביב לעיניים, עור רפוי ומקומט מסביב להן או מראה עייף של העור באזור זה- באמצעות טיפול להצערת העור מסביב לעיניים תוכלי להיראות צעירה יותר מכפי גילך הממשי. עיגולים שחורים בעיניים, עיגולים שחורים מסביב לעיניים ועור נפול באזור מטרידים כל אישה, שאיכפת לה מהמראה שלה. העיניים הן חלון לנשמה, כך מספרים, ולכן עיניים שכל המסביב שלהן נראה לא מושקע ובלתי אסתטי, מלא עיגולים שחורים מסביב לעיניים או עיגולים שחורים בעיניים ללא ספק יוצר מראה לא מזמין ובלתי ידידותי. הנחמה היא, שכיום, יש פתרון.

לא, לא התחלנו להציע קינוחים מתוקים במכון, אבל כמו תמיד הבאתי עבורך את מיטב טכנולוגיות היופי.

התחילי את המהפך האישי שלך עם טיפול ממצק לעיניים.

הפתרון המהיר והמוכח להצערת העור סביב העיניים.

 

כל מהפיכה גדולה מתחילה בצעד אחד קטן, ולמה אני מספרת לך את זה?

כי כולנו מרגישות צעירות, אז למה שהפנים שלנו לא ייראו צעירות גם?

הזמן טס ופתאום יום אחד את מסתכלת במראה ומבחינה בסימני הגיל שמגיעים קודם כל לאזור העיניים. מניסיוני אני יודעת שזה הרגע שבו נשים רבות מרגישות כאילו שזה "סוף העולם שמאלה", כי "אין מה לעשות… מזדקנים…".

 

מה אומרות עינייך?

אני יכולה להבין את התגובה, כי איזור העיניים הוא זה שמעניק לנו את המבט הצעיר ומשפיע על המראה הכללי. לכן, להופעת סימני הגיל דווקא באזור עדין זה יש השפעה רגשית אשר גורמת לנו פה ושם אפילו להיסחף למחשבות על פתרונות דרסטיים. נשים שגילו את סימני הגיל באזור העיניים, מגיעות אלי ומבקשות טיפול מיוחד "שיעצור את הזמן ויסלק את השנים מהעיניים". הן רוצות שהעיניים שלהן יאמרו שהן צעירות כמו שהן מרגישות.

האמת היא שאני אישית בכלל לא מבינה מה הבעיה. כי הרי עם טיפול הידרדרמי ליפט, תוך 30 יום בלבד משתפר מראה העור סביב העיניים בצורה דרמטית.

אבל זה לא מספיק שאני יודעת את זה – עכשיו הגיע הזמן שגם את תדעי על הפתרון המהפכני.

 

מה עושים כשגם העפעף מתחיל ליפול?

מיני-ליפט עם מקסימום תוצאות!

אומרים שהעיניים הן ראי הנפש אבל לדעתי הן קודם כל ראי הגיל כי אזור זה הוא הראשון "שחוטף" קמטים, קמטוטים, יובש, ובהמשך רפיון באזור העיניים. למה דווקא שם?

יש המון סיבות:

סיבי הקולגן והאלסטין בעפעפיים עדינים מאוד. בנוסף, קחי בחשבון שהריסים ממצמצות בממוצע 10,000 פעמים ביום, מה שגורם לשריר העגול סביב העיניים לאבד מגמישותו.

גם חשיפה ממושכת לשמש ושכבה קרנית דקה, מזיקים ופוגעים ביכולת ההגנה הטבעית של העור, רמת הלחות יורדת, וקמטוטי יובש מופיעים. ואם לא די בכך, בגלל דקיקות העור זרימת הדם מואטת וגם ניקוז הרעלים, מה שמוביל בסופו של דבר לעיגולים כהים ונפיחויות סביב העיניים.

טיפול הדרדרמי ליפט הוא טיפול מיני-ליפט טבעי, עם אפקט מתיחה, שנוצר ותוכנן לפתור בדיוק את כל הבעיות הללו.

נגמרו התירוצים! מעתה גם את יכולה ליהנות מעור מוצק וגמיש סביב העיניים.

"עיניים שלי"  – גם השקיות מתחת לעיניים מתחילות להעלם!

 

לקוחה סיפרה לי בעצב: "פעם בעלי היה קורא לי 'עיניים שלי'… והיום אני כל כך מתביישת בקמטוטים ובעור הנפול סביבן. אני כל הזמן מקווה שהוא לא שם לב, ושהתאורה בחדר מטשטשת את המצב… אני חייבת למצוא פתרון…".

מיהרתי להרגיע אותה, ומייד הודעתי לה לא לזוז מהמכון לפני שהיא מקבלת את הטיפול ההידרדרמי ליפט הראשון שלה, שלוקח בסך הכל 30 דקות.

ויש לי כמה סיבות מצוינות להמלצה:

  1. הטיפול מבצע פעולה מתקנת על מערכת הלימפה, מסלק רעלים, וממריץ את זרימת הדם, וכל זאת על מנת לטפל בעיגולים כהים ובנפיחויות.
  2. ג'ל סרום ייחודי מוחדר לעומק העור, ממריץ ייצור סיבים אלסטיים, ומחליק קמטים.
  3. על ידי חיזוק השריר סביב העיניים נוצר אפקט ("ליפט") מתיחת העפעפיים.
  4. ולסיום – מסכה ממצקת ועיסוי מרגיע עם סרום מרעננים את העור ומבטיחים תוצאות שנשארות לאורך זמן.

אחרי הטיפול הראשון ביקשתי מהלקוחה שלי להביט טוב-טוב במראה לאחר סדרת הטיפולים. המלצתי לה לבחור את המראה הכי מגדילה, במקום הכי מואר בבית.

ובגלל שיש לי וודאות של 100% בתוצאות, הבטחתי לה שזה הולך להיות רגע משמח ובלתי נשכח! כי מה שהיא עומדת לראות זה המון תוצאות שהן לא פחות ממדהימות! והכי חשוב… היא עומדת לפגוש במראה שוב מבט צעיר ללא שקיות.

חגיגה לעיניים – אפילו השחור מתחת לעיניים נעלם!

 

איך אני יודעת שאלה יהיו גם התוצאות שלך? כי ראיתי את הניסים שקרו ללקוחות שכבר ניסו. עם טיפולי הידרדרמי ליפט לעיניים תיפטרי מסימני עייפות ומתח, ואפילו מהעיגולים השחורים סביב העיניים. הטיפול כולל מכשיר גלווני חכם (מעביר בעדינות זרם חשמלי חיובי לעומק העור) שמותח את העפעפיים, מחליק קמטים עמוקים, מעלים קמטוטים, מטפל בעיגולים כהים ונפיחויות, ובקיצור מעניק לעיניים מראה צעיר ורענן. זאת אומרת את המראה הנכון שהוא פשוט חגיגה לעיניים.

אני אישית ממליצה לא לוותר ולהשקיע גם בטיפול הביתי שהוא פשוט וקל וכולל ניקוי, פילינג, ומסיכה.

אל תחכי. התחילי את הטיפול הראשון עוד היום!

התקשרי עכשיו ותאמי פגישת ייעוץ אישי. הצוות שלי מחכה לך!

נשמח לענות על כל שאלה ולשתף אותך בידע המקצועי שלנו.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן