קוסמטיקה רפואית בשיא פריחתה: פתרון העלמת קמטים בגיל צעיר 30, 40 בראשון לציון – ללא ניתוח והזרקות

קוסמטיקה רפואית הוא תחום המתפתח בקצב מסחרר והוא מאפשר לנו כיום ליהנות מתהליך של העלמת קמטים המתבצע ללא ניתוח בהליך יחסית פשוט. אלו טיפולים בנישה של העלמת קמטים מציע לנו התחום של קומסטיקה רפואית? כל האינפורמציה לפניכם.

נשים רבות מכירות את התחושה הטורדנית המלווה במציאת קמט חדש. החל מגילאי שנות השלושים, עור הפנים והצוואר מאבד מהחיוניות, מהברק ומהאלסטיות שלו. נשים רבות עושות כל שביכולתן כדי לשפר את מצב עורן, והן משקיעות כספים רבים בתכשירים שמביאים לתוצאות בינוניות. במרכז של הלגה רקנאטי הממוקם בראשון לציון, נמצא צוות מקצועי ומיומן, שמציע כמה שיטות טיפול מתקדמות ואפקטיביות במיוחד שמטרתן העלמה של קמטים ומניעתם בגיל צעיר. שיטות אלו יכולות לעזור גם לך להחזיר לעורך את החיוניות שלו, ולשפר באופן מובהק את המראה שלך.

עור הפנים והצוואר מאבד עם השנים מתאי השומן והזיעה שלו, מה שמביא בסופו של דבר לאיבוד הלחות והברק. כמו כן, תאי האלסטין, התאים האחראים על מידת הגמישות של העור, הולכים עם הזמן ומתמעטים, וכן מאבדים מאיכותם. לעיתים קרובות נשים משקיעות משאבים רבים בתכשירים קוסמטיים שמבטיחים העלמה של קמטים, אך מביאים לתוצאות שטחיות בלבד. לצד תכשירי הקוסמטיקה קיימים כמה טיפולים מתקדמים שיכולים להביא לתוצאות נפלאות.

סוגי הטיפולים השונים למטרת העלמה של קמטים ומניעתם

 

כיום קיימים בשוק מספר טיפולים מתקדמים שיכולים להביא להעלמה של קמטים מוצלחת ביותר, ללא צורך בהתערבות כירורגית. טיפולים אלה נשענים על מחקר רפואי, ועושים שימוש בטכניקות ומכשור מתקדם.

העלמת קמטוטים וקמטים

 

אחת השיטות לטיפול, היא שיטת BDR, שפותחה על ידי מדענים ורופאים אמריקאים, ומשלבת פיתוח נאנו-טכנולוגי יחד עם טיפולים קוסמטיים. באמצעות שיטה זו, ניתן להגיע להעלמה של קמטים בעזרת החדרה של מיקרו-מחטים שיכולות להחדיר חומרים אקטיביים הישר לתוך עומק העור, מה שמביא להשפעה ניכרת על מראה העור.

גיהוץ קמטים

 

שיטה נוספת היא טיפולי פוטו, הנעשים באמצעות אנרגיית חום, החודרת אל תוך עומק העור ומשקמת אותו מבפנים. באמצעות שיטה זו הבזקי אור מוקרנים על שכבת העור העליונה  המכונה אפידרמיס, שם הם נספגים וחודרים אל השכבה התחתונה יותר- הדרמיס, ובה מתרחש טיפול העלמה של קמטים באופן שורשי בתוך עומק העור.

הזרקת חומצות היקרוניות –  מילוי קמטי הבעה, קמטים מעל שפה, קמטים מסביב לעיניים

בנוסף  לכך, קיימת שיטה נוספת יעילה במיוחד, והיא הזרקה של חומצות הילרוניות משקמות, כגון רסטילן, פרלן וניו פיל. חומצות אלו מוחדרות לתוך האזורים בפנים בהם קיימים קמטוטים חוזרים.

טיפולי ליפטינג- מיצוק העור והרמה של הפנים

לצד שיטות אלו, קיימת שיטת הידרדרמי ליפט למיצוק העור. שיטה זו כוללת מכשיר חכם שמעביר בעדינות זרם חשמלי מתון לעומק העור, ועל ידי כך מחליק קמטים ומותח את העור. התוצאות התקבלות הן תוצאות נפלאות, ולקוחות רבות יצאו מרוצות מהשימוש בטיפול זה.

לקבל טיפול מהמומחים לקמטים והזדקנות העור

 

המרכז הקוסמטי של הלגה רקנאטי הממוקם בראשון לציון, ידוע בצוות המקצועי שלו אשר מעניק יחס אדיב ואישי. הלגה רקנאטי הינה קוסמטיקאית פרא-רפואית, בעלת וותק של כעשרים שנה בתחום, והיא דואגת שלכל לקוחה תותאם תוכנית אישית בהתאם לצרכיה. במידה וגם את סובלת מקמטים, פני עוד היום אלינו, ותזכי גם את לטיפול מהשורה הראשונה שיכול לסיים את בעיית הקמטים.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן