כמה דברים שחובה לדעת על מזותרפיה: מניעת קמטים לגברים ונשים בגיל צעיר 30 ו- 40 באמצעות טיפול פנים מזותרפיה

בשנים האחרונות נכנס מונח חדש לשיח הקוסמטיקה וטיפולי היופי והוא מזותרפיה. מזותרפיה היא החדרה תת עורית של חומרים שונים, ביניהם גם חומרים טבעיים כמו חומרים הומיאופתיים שונים באזור הרצוי ולמטרות שונות. קיימים כיום סוגים שונים של טיפול פנים מזותרפיה, שרובם ככולם נועדו להצעיר את עור הפנים ולשדרג את המראה שלו. כמה מילם על טיפול פנים מזותרפיה המתבצע במכון הלגה במאמר שלפנייך.

נשים רבות וגם גברים סובלים מקמטי הפנים, המתחילים להופיע, בדרך כלל, כבר בשנות השלושים לחיינו. קמטים אלה, שתחילה כמעט ואינם נראים לעין, מתחדדים עם השנים והופכים בולטים יותר ויותר. הקמטים, המופיעים בצידי הפה, הינם חלק בלתי נפרד, אמנם, מתהליך הזדקנות העור, אולם אצל רבים אינם מתקבלים בברכה ועל כן מחפשים אחר פתרונות מתאימים להעלמתם או לטשטושם.

 הטכנולוגיה המתקדמת ושיטות הטיפול השונות עוזרות לנו להתמודד עם קמטי הפנים ומאפשרות לנו לחזור וליהנות מעור מתוח, חלק, ובעל מראה צעיר ורענן יותר. בחירתו של הטיפול, בעזרתם של מומחים בתחום, חשובה במיוחד על מנת ליהנות מהתוצאות הטובות והמתאימות ביותר.

קמטים בצידי הפה – מדוע זה קורה וכיצד ניתן לטפל בזה

הקמטים, המופיעים בצידי הפה, הינם בלתי נמנעים. הסיבות להופעתם הינן, בדרך כלל, ייצור מופחת, במשך השנים, של תאי האלסטין, האחראים על גמישות העור וכן איבוד רמת לחות העור, ככל שמתבגרים. במקביל, גם חשיפה ממושכת לשמש, תזונה לא נכונה ואורח חיים לא בריא, תורמים גם הם להופעתם של הקמטים בצידי הפה, בדומה לקמטים באזורים אחרים בפנים.

טיפול פנים בשיטת BDR לטיפול בקמטים ומניעתם

 אחת הדרכים הטובות ביותר להילחם בבעיה, הינו בעזרתו של טיפול מיוחד, הנקרא BDR, טיפול להחלקת העור, המצמצם באופן משמעותי את הקמטים ומצעיר את העור. שיטת BDR גורמת לייצור מחודש של סיבי הקולגן והאלסטין ובכך מעניקה לעור מראה מתוח, צעיר ובריא יותר, והיא כוללת חומרים מבוססים על סויה, המוחדרים לעומק העור ומסייעים לשיקומו. מילוי קמטים באמצעות חומרים אלה, הנעשה תוך שימוש במחטים קטנטנים, החודרים אל שכבת העור העליונה, מבטיח תוצאות של צמצום קמטים, מיצוק ומתיחת העור. טיפול מסוג זה נחשב בין הטיפולים הטבעיים היעילים ביותר לקמטים, המבטיחים תוצאות נהדרות לטווח זמן ארוך, תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד, וכל זאת ללא כאב או תחושת חוסר נוחות.

מכון הקוסמטיקה של הלגה רקנטי – לבחור נכון ומתאים!

מכון הקוסמטיקה של הלגה רקנטי, הממוקם בראשון לציון, מציע לכם מבחר של טיפולים קוסמטיים שונים, העוזרים להתמודד עם בעיות העור והפנים באופן הטוב והיעיל ביותר. הלגה רקנטי, בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנה בתחום הקוסמטיקה הפארא-רפואית, מזמינה אתכם להיעזר במבחר טיפולי הקוסמטיקה המובילים ביותר, העוזרים ליהנות מתוצאות מצוינות ולטווח זמן ארוך. טיפולי הקוסמטיקה המתקדמים של המכון לצורך מילוי קמטים בצידי הפה ויתר האזורים, מאפשרים לכל אחד וכל אחת ליהנות מעור פנים מתוח וחלק, בעל מראה צעיר ורענן יותר. רמת המקצועיות הגבוהה, המיומנות הרבה של צוות המכון והליווי הצמוד, המוצע לכם לאורך כל הדרך, הם הזדמנות לבחור נכון ומתאים יותר וליהנות מטיפולים מובילים ויעילים במיוחד.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן