טיפול יופי לגברים – ניקוי וחידוש עור הפנים לגבר

רגישות בעור, שומות בעור, כתמי שמש, כתמי אקנה ועוד- כל אלו יוצרים מפגעים אסתטיים על הפנים ומטרידים כיום לא רק נשים, אלא גם גברים. רגישות בעור, שומות בעור או כל תופעה יוצאת דופן אחרת הניכרת על העור מקנה לו מראה לא אחיד, לא חלק וגורמת לו להיראות לא במיטבו, כבד ועייף. לא משנה מאיזו בעייה אתם סובלים: רגישות בעור, שומות בעור וכן הלאה- מכון הלגה יעניק לכם את הטיפול המתאים כדי להפיק את המקסימום מהפנים שלכם.

טיפול פנים לגברים – אסתטיקה וטיפוח לגבר

בשנים האחרונות הבינו הגברים כי גם להם מגיע והחלו להיעזר בשירותיהם של מכוני הקוסמטיקה השונים על מנת לקבל את הטיפולים המתאימים להם.

 

ניתן למצוא גברים רבים המאמצים לעצמם את שגרת הטיפוח, בדומה לזו שאומצה על ידי הנשים, שגרת טיפוח, הכוללת במסגרתה גם טיפולים קוסמטיים שונים. למרות הפתיחות הגדולה והמענה הניתן על ידי מכוני קוסמטיקה רבים, ישנם גברים המעדיפים לטפל בעצמם בתופעות השונות מבלי לפנות לטיפול במכון הקוסמטיקה. גברים אלה יכולים להיעזר בתכשירים הקוסמטיים השונים, המאפשרים להם לעשות זאת באופן עצמאי וליהנות מתוצאות מצוינות.

מדוע גברים זקוקים לטיפולי פנים

טיפולי פנים לגברים, בין אם במסגרת טיפול קוסמטי אצל קוסמטיקאית מוסמכת ובין אם נעשים באופן עצמאי, על ידי הגברים עצמם תוך שימוש בתכשירים מיוחדים, נדרשים מסיבות שונות. אחת מהן היא נטייתו של עור פניהם לפצעים, לאור זקיקי השיער ובלוטות החלב הרבות. בנוסף, למרות שעורם של הגברים עבה יותר, בהשוואה לעור הפנים הנשי, יורד עוביו של העור בקצב של 1% מדי שנה. טיפולי פנים לגברים נדרשים גם לאור בעיות עור שונות, הנובעות כתוצאה מהגילוח. בעיות כמו חתכים, גירויים ועוד. ולצד כל אלה, ישנם לא מעט גברים הסובלים מקמטי הבעה בגיל צעיר. מכיוון שלגברים שרירים מסיביים במיוחד ומכיוון ששרירי ההבעה שלהם פעילים הרבה יותר, מאלה של הנשים, נוטים הגברים לסבול מקמטים בגילאים צעירים יותר.

טיפולי פנים המוצעים לגברים

קיימים תכשירים רבים וכן טיפולים קוסמטיים שונים, העוזרים לגברים להתמודד עם בעיות עור הפנים השונות. טיפולי פנים לגברים כוללים טיפולי פנים באמצעות חמצן, טיפול פנים מיוחד, המחדיר לעור ויטמין C נוגד חמצון וכן טיפולי פנים העושים שימוש בטכנולוגיה מיוחדת המאפשרת את תיקונם של פגמי העור, המופיעים על הפנים. ישנם טיפולים לשיקום עור הפנים, המעניקים ניקוי עמוק וניקוי שחורים וכן טיפולים המחדשים את עור הפנים. כשמדובר בטיפול פנים לגברים, בטיפול לכתמי שמש /כתמי אקנה  בעור מוצעים טיפולי פילינג עדין ומיוחד המאפשר את הסרתם של תאי העור המתים ומאזן את הפרשת הסבום, שהפרשה מופרזת ממנו מביאה ליצירתו של מראה שמנוני ולא אסתטי. שילוב בין טיפול ביתי מניעתי וכן טיפול במכון הקוסמטיקה מאפשר התמודדות יעילה ונכונה בתופעות עור הפנים השונות.

טיפולים מתקדמים לגברים – כדי לבחור את מכון הקוסמטיקה המתאים ביותר

במכון הקוסמטיקה של הלגה רקנטי מציעים מגוון של טיפולים קוסמטיים מובילים, המותאמים במיוחד לגברים. בין אם טיפולי פנים לגברים ובין אם טיפולים קוסמטיים אחרים, מדובר בטיפולים ייחודיים, המותאמים באופן אישי לכל מטופל ומטופל, בהתאם לבעיה בה נתקל. מכון הקוסמטיקה של הלגה רקנטי, הממוקם בראשון לציון, וכולל צוות מקצועי ומיומן, עושה שימוש ברכיבים קוסמטיים איכותיים במיוחד, לצד טכנולוגיות מתקדמות ויעילות. המכון מציע שיטת טיפול ייחודית הנקראת "שיטת הלגה", המשלבת בין כמה אמצעים טיפוליים שונים, המתייחסים הן לנקיטתו של אורח חיים בריא והן לקבלתו של הטיפול הקוסמטי המתאים ביותר.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן