טיפולי פנים בראשון לציון למטרות אנטיאייג'ינג- עור הפנים שלך ייראה צעיר יותר

טיפולי פנים בראשון לציון בתחום של אנטיאייג'ינג פורחים, אבל לא רק בראשון, אלא ברחבי הארץ כולה. רובינו מתקשים לקבל את מראה עור הפנים המזדקן, ועל כן, עושים את המירב כדי להצעיר אותו ולעכב את תהליכי ההזדקנות. טיפולי פנים בראשון לציון לאנטיאייג'ינג נועדו להשיג בדיוק את המטרה הזו, כך שהמטופל או המטופלת יוכלו ליהנות ממראה עור הפנים כשהוא רך, עדין ומלא מלא ברק.

אנטי-אייג'ינג הוא עדיין מושג המעורר תגובות שונות אצל אנשים; חלקם מכורים לעניין, חלקם סולדים וחלקם חשדניים אך מנסים טיפולים כאלה או אחרים.

אנטי-אייג'ינג או בתרגום חופשי "נגד הזדקנות" כולל בתוכו אינספור טיפולים ותהליכים שמטרתם עיכוב תהליך ההזדקנות של הגוף. אני חייבת לציין שתהליך הזדקנות הוא תהליך בריא ונורמלי. עם הגיל אנחנו צוברים חוכמה, ידע ונסיון. את כל אלו אנחנו מאוד רוצים, אבל את הקמטים, הכתמים, רפיון העור, החלשות הזיכרון ועוד תופעות שונות ומשונות, אנחנו ממש לא רוצים. כך שאני בעד הזדקנות, אבל נגד התופעות שלה.
כי היום אנחנו יכולים לחיות עם כל היתרונות של ההתבגרות ולהראות כאילו עוד כל החיים לפנינו.

הטיפול הטוב ביותר לעור שלך מחכה לך כאן

אנטיאייג'ינג נכנס במקום שבו הרפואה עוצרת. הרפואה של ימינו מתקדמת באופן בלתי יאומן בהארכת תוחלת החיים, אך לאו דווקא באיכות החיים. ואיכות חיים זה מה שאנחנו בעצם רוצים; איך נהנה מחיים ארוכים עם גוף ופנים שנראים רע? איכות חיים מורכבת מהחירות שלנו לפעול כמו שאנחנו רוצים ולהראות כמו שאנחנו רוצים. אנטיאייג'ינג יכול לעשות את זה בשבילכם. אמנם עד גבול מסוים, כי אי אפשר להחזיר את השעון אחורה, אבל אפשר למנוע ממנו למהר כל כך. וכאן בדיוק נכנס הרעיון של אנטיאייג'ינג כרפואה מונעת. כולנו עושים טיפולי מנע למכונית, לשיניים, עושים ספורט כדי לשמור על חוזק וגמישות הגוף ויש עוד הרבה דוגמאות. אנחנו עושים את כל אלו כי אנחנו יודעים שיותר קל לשמר מצב קיים מלטפל בבעיה חדשה. בכל אופן, אנטיאייג'ינג הוא ללמוד לחיות איכות חיים. כלומר לטפל בגוף שלנו ככה שהוא יחזיר לנו אהבה וזה כולל לאכול נכון, לקבל טיפולים מונעים ומשמרים מגיל צעיר שיכולים למנוע ניתוחים מיותרים, לתת לעצמנו תוספי תזונה שמתאימים לנו באופן אישי ויש שיאמרו גם מדיטציה, שעות עבודה מאוזנות ועוד. כשאנחנו בוחרים ללכת בדרך של אנטיאייג'ינג אנחנו יכולים להשיג מראה גוף ועור צעיר ואטרקטיבי תפקודי גוף גבוהים יותר, מערכת חיסון ומערכת הורמונאלית מאוזנות. אמנם אשה בת 60 לא תראה בת 20, אבל בהחלט תוכל להראות בת 50 ואפילו בת 40. הכל תלוי בכמה תדחו את התחלת הטיפולים. ככל שתתחילו יותר מוקדם, ככה תרוויחו יותר. ממש כמו פנסיה. פנסיית אנטיאייג'ינג היא בעצם התפיסה שככל שתתחילו לדאוג לעצמכם בגיל יותר צעיר, תחסכו לעצמכם טיפולים וניתוחים יקרים בגיל מבוגר. ואם לא התחלתם לחסוך בגיל 20 זה רק אומר שכדאי שתתחילו לחסוך מעכשיו. אין גבר או אישה שיפסידו מטיפולי אנטיאייגינג. לא משנה באיזה גיל תתחילו, תוכלו להאט את התופעות של השנים הבאות, ואם הניתוח או הניתוחון הוא כבר הכרח – כדאי להכין את העור כמו שצריך לקראתו כדי שהאפקט יהיה מקסימלי. פעם אנשים חשבו שטיפולי אנטיאייג'ינג הם לעשירים בלבד שאובססיביים עם המראה החיצוני שלהם, אבל אנטיאייג'ינג הוא מגמה שהולכת וגוברת בעולם. הטיפולים הופכים זמינים ויעילים יותר והמחירים שפויים. אנחנו יכולים לקפוץ על הרכבת או לא.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן