מחפשים קוסמטיקה מקצועית כדי להיפטר מעודפי השומן? הכירו את מכון הלגה- המרכז לטיפול בצלוליט

קוסמטיקה מקצועית היא תחום שמתפתח בקצב מסחרר, וכיום הוא מציע מגוון כלים המסייעים להיפטר מעודפי שומן ולחטב את הגוף. מכון הלגה- המרכז לטיפול בצלוליט הוא מרכז קוסמטיקה מקצועית המציע, בין היתר, טיפולים מקצועיים להסרת צלוליטיס. המרכז לטיפל בצלוליט מציג לפניכם מידע חשוב שעליכם לדעת על מתיחת זרועות, המסת צלוליטיס וטיפולים נוספים בתחום המסת השומנים.

מתיחת זרועות ללא ניתוח ובלי כאב

 

הלגה רקנטי, המובילה בתחום הקוסמטיקה הרפואית בארץ, מציגה טיפולים חדשניים המתכתבים עם מגמות הקוסמטיקה המובילות בעולם. כמנהלת מרכז קוסמטיקה מצליח בראשון לציון מזה 20 שנה, הלגה מעודכנת במיטב החידושים בשוק העולמי ומשדרגת את מערך הטיפולים באופן שוטף.

אם עד היום הייתן נאלצות לעצב את זרועותיכן בטיפולים פולשניים הכרוכים בכאב, או בניתוחים קוסמטיים יקרים, על כל הכרוך בהם, אתן מוזמנות לקבל את הבשורה האחרונה מבית הלגה: עיצוב זרועות ללא כאבים, בטיפול יסודי המטפל בעור מבפנים, ועם זאת איננו פולשני, וכמובן –מביא לתוצאות מדהימות.

והדובדבן – בהשוואה לשיטות טיפול מקבילות, שיטת הלגה מעניקה תוצאות מהירות טווח. אז אם גם לך נמאס לסחוב זרועות מדולדלות ועתירות שומנים, ואם גם את הגעת למסקנה כי הסוואת הזרועות באמצעות שרוולים כאלה ואחרים לא תפתור את הבעיה מהשורש ואף תגביל אותך לעד בבחירת הגרדרובה שלך, את מוזמנת לפרגן לעצמך. הטיפול של הלגה מגיע גם לך. תתפנקי!

עודפי עור בזרועות – מה עושים ?

 

תכנית הטיפול המשולבת של הלגה לחיטוב זרועות מדולדלות מורכב מכמה שלבים מנצחים שהופכים את הטיפול להצלחה מסחררת. עוצמתו של הטיפול היא בכך שהוא מניע את הגוף לפעולה.אם עד היום ידעתן שהמאבק בשומנים הוא מאבק בגוף שלכן, הרי שהטיפול המהפכני רותם את הגוף למאבק בשומנים שבו.

איך פועל הקסם? מערכת הלימפה, מערכת הניקוי הטבעית שבגוף האדם, מיועדת לניקוז הפסולת מגופנו. הטיפול, המבוצע באמצעות מכשור מתקדם, מתחיל בעיסוי אינטנסיבי אשר ממריץ את מערכת הלימפה וגורם לה לעבוד ביתר שאת. התוצאה – היפטרות מגושי צלוליט, שומן ורעלים מאזור הזרועות. פעילותו החדשנית של המכשיר אף מגבירה את זרם הדם והחמצן, ושואבת מאזור הזרועות פסולת מיותרת. וכך, במיזוג מופלא של שימוש במכשור העדכני ביותר יחד עם שימוש במערכות הבסיסיות הקיימות בגופנו, הזרועות יהפכו מעוצבות, מחוטבות ומרשימות, ללא היכר.

וזה עוד לא הכל… חוזרים לגופיות במיידי!

 

על טכנולוגיית ה -RF כבר שמעתן? הלגה, מייצגת הקדמה הקוסמטית בישראל, גאה להשיק טכנולוגיה מהפכנית אשר זוכה לתהודה רבה בשוק הקוסמטיקה הבין לאומי, ומפיקה תוצאות מדהימות בשטח. חולמת על זרועות מעוצבות? עם טכנולוגיית ה – RF, זה יותר מאפשרי. במהלך הטיפול בטכנולוגיית ה –  RF מוחדרת היישר לתוך תאי השומן אלקטרודה זעירה המפיקה זרם גלי רדיו אשר פועלים על תאי השומן באופן בלתי אמצעי, ופשוט, מכווצים אותם!האלקטרודה אף ממריצה את זרם הדם ואת הקצב המטבולי ומסייעת לסילוק רעלים מהגוף, ולהגמשת העור.מהיום, זרועות מדהימות הן בהישג ידך.

את מוזמנת להגיע עוד היום !

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן