טיפולי פנים חכמים עם תוספי תזונה- טיפול בעור פנים שומני, טיפול פנים בהריון, טיפול לעור יבש ולסוגים נוספים של עור

לא משנה בת כמה את, אם העור שלך בריא העור שלך יפה ותזונה משחקת תפקיד מרכזי בבריאות הגוף שלנו ובבריאות העור ומראהו.

טיפול בעור פנים שומני, טיפול פנים בהריון

טיפול לעור יבש במיוחד, טיפול להצערת העור-  לא משנה בת כמה את, אם העור שלך בריא העור שלך יפה ותזונה משחקת תפקיד מרכזי בבריאות הגוף שלנו ובבריאות העור ומראהו.כיצד לבצע טיפול פנים בהריון, טיפול בעור פנים שומני או טיפול בכל סוג אחר של עור פנים בעדרת תוספי תזונה? בסדרת המאמרים הזו נעסוק בשאלה איך תוספי תזונה גורמים לעור שלנו להיות בריא כך שיראה צעיר, רענן וזוהר בכל הגילאים, כל גיל עם הדגשים שלו.

נתחיל בלהבין מה הופך אותנו לבריאים ויפים יותר או פחות.

המודעות לאורח חיים בריא, תוספי תזונה ותזונה נכונה נמצאת בעלייה מתמדת בעיקר כי אורח החיים הבסיסי שלנו אינו בריא. אפשר למצוא מעט מאוד אנשים שחיים בסביבה לא מזוהמת, אוכלי הרבה ירקות ופירות אורגניים, לא מעשנים, לא שותים ושיש להם תורשה מעולה. רובנו נתונים להשפעות של לפחות חלק מהגורמים האלו ולכן כולנו צריכים להתאמץ כדי להשאיר את עצמנו במצב בריא.

להשאיר את הגוף במצב בריא זה לא דבר של מה בכך והוא דורש השקעה ומכוונות בנוגע לאופן שבו אנחנו חיים את חיינו. אחד הדברים שעוזרים לנו לווסת את נזקי הסביבה ואת תהליכי הזקנה שמשפיעים על בריאותנו ועל המראה שלנו הם תוספי תזונה. כיום, רופאים, קוסמטיקאיות פארא רפואיות ומטפלים מסביב לעולם ממליצים פה אחד על תוספי תזונה לכל אדם. יחד עם זאת אנשים נוטים לעשות הכללות ולקחת תוספים שלאו דווקא מתאימים להם, רק כי הם קראו איזה מחקר חדש שפורסם בעיתון.

חשוב לזכור שהתאמת תוספי תזונה היא עניין מקצועי ומכילה נתונים רבים כמו מין, גיל, הרגלים, הרכב הארוחות ועוד, כך שהאדם שמתאים לכם תוספי תזונה חייב שיהיה לו את הידע ואת הניסיון המתאימים.

קוסמטיקה פרא רפואית המשלבת תוספי תזונה היא טיפול מלא ושלם לאיבר הגדול ביותר בגוף שלך שגם מגונן על פנים גופך מפני מה שקורה בחוץ. קוסמטיקה פארא רפואית שאינה משלבת תוספי תזונה לוקה בחסר, שכן מה שאת מכניסה לגוף שלך מיד רואים על העור שלך; אקנה, כתמים ואפילו קמטים מוקדמים הם כולם ביטוי חד משמעי לכך שמשהו פנימי אינו מאוזן. גם טיפולי הפנים היוקרתיים ביותר יעשו רק חלק מהעבודה אם לא תתני לגוף שלך מה שהוא צריך מבפנים.

מהם תוספי תזונה? הגוף שלנו בנוי מאבני בניין שונות כמו ויטמינים, מינרלים, חומצות שומןוחומצות אמינו. כל אלו נמצאים במזון שאנחנו אוכלים במידה ואנחנו מקפידים על דיאטה מאוזנת. אבל כמו שציינתי קודם, מעטים מאיתנו אכן מקפידים על דיאטה מאוזנת וגם אלו שכן עדיין חשופים לאוכל מלא כימיקלים וסביבה מזוהמת שגורמת לתהליכי בלאי וזקנה מואצת בגוף ובעור, כך שאבני הבניין האלו לא כל כך זמינות לנו דרך האוכל. האפשרות הנוספת לצרוך אותן היא באמצעות תוספי תזונה שלוקחים אותם בנוסף לתזונה היומיומית שלנו.

כל גיל והתוסף שלו בכל גיל הגוף שלנו עובר תהליכים מסוגים שונים ואפילו משברים מסוימים. בכל גיל יש לנו אורח חיים שונה וההרגלים שלנו משתנים ולכן בכל גיל יש לגוף צרכים שונים. התאמת תוספי תזונה לגיל שלך היא הכרחית שכן את עלולה סתם לבזבז כספים על תוספי תזונה שאינם יעילים עבורך במקרה הטוב או לגרום לעצמך נזקים במקרה הרע.

לכן הכנתי עבורך את הסקירה הבאה – כל מאמר עוסק בתקופת חיים אחרת, בדרישות ובצרכים הספציפיים שלה, כדי שתוכלי להבין מהם הקווים הכלליים שאת צריכה לנהוג על פיהם כשאת רוכשת תוספי תזונה. שנות העשרים, שנות השלושים, שנות הארבעים, שנות החמישים.

יחד עם זאת, המאמרים אינם מחליפים התייעצות במכון להתאמת תוספי תזונה אישיים עבורך.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן