לחיות בלי
בעיות עור

לחיות בלי
בעיות עור

לחיות בלי בעיות עור הטיפולים הפופולאריים כיום:

בשנים האחרונות ניתן להצביע על מגמה ברורה בתחום הקוסמטיקה המתקנת  (הפרא–רפואית), פחות ופחות ניתוחים פלסטיים ויותר טיפולים אסתטיים  פרא–רפואית. כיום חלה עליה במגוון הטיפולים אשר משפרים באופן מובהק את מראה עור הפנים וזאת ללא הסיכונים הכרוכים בניתוח, פילינג , או הזרקות. כל הטיפולים מסוג זה נותנים תוצאה מיידית מאוד יפה ואין צורך בהחלמה ממושכת.
טיפולים אלה, מעבר להיותם קלים ובטוחים יותר, מצליחים גם לשמר היטב את מראה הפנים הטבעי והנינוח ואינם מקנים למטופלות מראה הפלסטי ונוקשה.

מבין הטיפולים הפופולאריים כיום:

  • טיקסל – לתיקון פגמי העור
  • הידרדרמי להחדרת לחות בעור וטיפול ממוקד באיזור עיניים
  • הידרדרמיליפט- ״חדר כושר״ לפנים
  • טיפול בטכנולגיית RF למיצוק
  • טיפול בסיבים אמיתיים של משי
  • פוטורג'וביניישן- טיפול באמצעות אור
  • חומצות בריכוזים גבוהים – בעלי יכולת תיקון עמוק מבלי לגרום לקילופים
  • מזוטרפיה – טיפול במחטים עדינות
  • טיפולים משולבי חומצות וחמצן .

 

טיפולים משולבי חמצן, צצו לראשונה בארצות–הברית ובמזרח הרחוק, הפכו לחלק אינטגראלי במכוני קוסמטיקה ברחבי העולם. בטיפול זה, על–ידי פעפוע של חמצן טהור על עור הפנים, באמצעות מסכה ומחולל חמצן המיוחדים לכך, אנו מביאים להרוויה של רקמות העור העמוקות בחמצן.

 

רקע

האוויר אותו אנו נושמים מורכב ממספר גזים: חנקן, פחמן דו–חמצני, פחמן חד–חמצני וחמצן. מביניהם גז החמצן הוא החיוני לקיומנו, אך מהווה למעשה רק כחמישית מכלל האוויר. באזורים בהם זיהום האוויר גדול במיוחד ובאזורים מתועשים, ישנה אפילו ירידה נוספת בכמות החמצן באוויר אותו אנו נושמים. ריכוזי חמצן תקינים חיוניים לשם תפקודי תא תקינים וחשובים למספר רב של תהליכים ביוכימיים בגופנו. תאי עור, אשר אינם זוכים לכמות חמצן נאותה חיים פרקי זמן קצרים יותר, מאטים את חילוף החומרים שלהם, מתחלקים פחות ולמעשה מפחיתים באופן משמעותי את רמת תפקודם.

עם העלייה בגיל מופיעה באופן טבעי הפחתה במספר כלי הדם המספקים את העור. הדם הוא המוליך אשר מעביר את החמצן מהאוויר אותו נושמים אל התאי העור. ואכן עם ההתבגרות, חלה ירידה בריכוז החמצן ברקמת העור הנובעת מהירידה באספקת הדם. בעקבות ירידה זו העור הופך דק יותר, יבש יותר, מופיעים בו קמטוטים וכתמים והוא מאבד מהאלסטיות שלו. קצב חלוקת התאים מואט ואורך חיי התאים מתקצר באופן משמעותי, עובדה המשפיעה על דחיסותו, עוביו וצפיפותו של העור.

חלק מתהליך הזדקנות זה של העור נובע גם מירידה בייצור סיבי קולגן ואלסטין והרס מוגבר שלהם. החמצן חיוני לשם יצורם של סיבי קולגן חדשים ומהווה חלק ממולקולת הקולגן עצמה. בנוסף, הפחתה באספקת החמצן לעור מתאפיינת בכך כי יצור החלב (סבום), המשמש כחומר סיכה ומשמן את העור פוחת באופן ניכר, ולכן הופך העור ליבש.

גם יכולת התאים להיפטר מחומרי פסולת וגזים רעילים פוחתת יחד עם הירידה בלחץ החמצן החלקי ברקמות, וזאת עד למותו המהיר של תא העור. כיום עולה ממחקרים רבים כי ניתן להעלות את ריכוז החמצן בשכבות העור העמוקות גם באופן חיצוני, ובכך לתקן במידה רבה את התהליך הטבעי החל עם העלייה בגיל בו אספקת הדם והחמצן לעור פוחתת.

 

טיפול משולב חומצות וחמצן 

כל טיפולי הפנים בגילאים 25-40 מתבצעים בשילוב של חומצות ,והחדרת חמצן בדרכים שונות. בטיפולים המתבצעים במרכז הטיפולים HELGA REKANATI – טיפולים אסתטיים, משתמשים בהחדרת חמצן באלקטרודות בזרמים שונים או באינפיוזר (מעין צינור לחץ) המתיז חומרים בונים, מניחים על פני המטופל מסכה ייחודית אשר לתוכה מוזרם חמצן, או במסכות המכילות ריכוז גבוה של חמצן . טיפולים מסוג זה מתבצעים כסדרה, בה כל טיפול אורך כשעה ומבוצע אחת לשלושה ימים במשך 6 טיפולים. סדרת טיפולים שכזו מניבה תוצאות מרחיקות לכת בטווח המיידי, ואם מבוצעת אחת ל-6 חודשים, היא גם בעלת השפעה מרשימה לטווח הארוך. טיפול זה מעכב באופן משמעותי את הזדקנות העור. ניתן לבצע טיפול זה גם כטיפול בודד, אך התוצאות מחזיקות מעמד מספר שבועות בלבד.

כבר לאחר הטיפול השני או השלישי, ניתן להבחין בבירור כי יש עליה ברמת הלחות בעור, העור הופך מבריק יותר ורענן ובעל מרקם צפוף ומוצק יותר. אפשר להבחין גם בהתבהרות קלה בגוון העור, כמו גם בעלייה באחידות הגוון שלו. עם המשך הטיפולים מתקבל אפקט מרשים ביותר והעור נראה צעיר ובוהק יותר, כמו גם מתוח ומוצק יותר למגע. העלייה במוצקות העור נובעת מהעובדה כי תאי העור זוכים לחיים ארוכים יותר ומעלים את קצב התחלקותם. האפקט המתקבל מסדרה טיפולית אחת מתמיד בדרך לכלל למספר שבועות רב, ואפשר לחזור עליו פעמים רבות ללא כל הגבלה או חשש. לטיפולים אלה אין כל תופעות לוואי וגם אינם כרוכים בסיכון כלשהו למטופל.

 

יתרונות נוספים לטיפולים משולבי חומצות וחמצן

מעניין לציין כי פרט לטיפולים להצערת העור, טיפולי חמצן מביאים גם לשיפור דרמטי בפצעי אקנה, כמו גם לקיצור משך ההחלמה מטיפולי פילינג שונים.
במחקרים רבים אשר בוצעו במרפאות אסתטיות באירופה נתגלה כי טיפולי חמצן מקצרים בלמעלה משישים אחוזים את הזמן החיוני לשם התאוששות עור הפנים לאחר טיפולי פילינג, ותורמים להפגה מהירה של האדמומית והגירוי המקומי המלווה טיפולים אלה.

ידוע כיום גם כי שאיפת חמצן מעלה באופן מובהק כושר חיסוני, על–ידי העלאת פעילותם של תאי הדם הלבנים. במחקר רחב היקף אשר התפרסם בכתב העת היוקרתי "ניו אינגלנד ז'ורנל אוף מדיסין" נתגלה כי חולים המועמדים לניתוחים כמו למשל כריתות מעי גס, הפחיתו בכ-%50 את הסיכון ללקות בזיהום חיידקי לאחר הניתוח.

כפועל יוצא של תכונותיו המיוחדות של החמצן, יש לטיפולי החמצן גם תפקיד מרכזי בטיפול לאלה הסובלים מפצעי אקנה. ישנם חיידקים פעילים בהופעת פצעי הבגרות והטיפול בחמצן מחולל שיפור דרמטי במצב הפצעונים, ממש בדומה לאנטיביוטיקה, רק ללא תופעות הלוואי הבלתי נעימות שלה. עם התחלת הטיפול בחמצן חלה הפחתה מרשימה ביותר בהיקף הפצעים וזאת כמובן ללא כל צורך בתכשירים מייבשים, רואקוטן או אמצעים אגרסיביים אחרים.

 

כיצד הטיפול מתבצע?

לפני תחילת הטיפול משולב בחמצן, מבצעים פילינג המבוסס על שילוב של חומצות אלפא וביטא הידרוקסי (חומצה גליקולית, חומצה סליצילית, חומצה לקטית).

משתמשים בשמנים ארומאטיים שונים להחדרת החמצן בטרם הוא מגיע לעור המטופל. שמנים ארומאטיים אלה משפרים את חדירת מולקולות החמצן לקרומי התאים. קרומי התאים הם ליפופילים (שומניים) מטבעם ומחקרים טוענים כי השמנים הארומאטיים מקלים על דיפוזיית החמצן דרך קרומי התא. בנוסף, שמנים אלה אף משמשים ככלי טיפולי לנקבוביות מורחבות, הפרשת שומן מופרזת או לעור יבש.

כל טיפול אורך 60 דקות ובמהלכו המטופלת שוכבת עם המסכה המיוחדת המפעפעת חמצן טהור על פניה כ-10 דקות. טיפול זה, פרט להשפעתו הדרמטית על מראה העור, גם מביא לערנות וחיוניות רבים יותר לאחר הטיפול. הטיפול כאמור אינו כרוך בכל תופעות לוואי ואפשר לחזור לשגרת היום כבר מיד לאחריו.

לסיכום,הלגה רקנטי זיהתה את חשיבות הטיפולים המשלבים חומצות וחמצן ולכן  בנתה סדרות טיפולים מגוונו כחלק ממערך הטיפולים , יתרונם בשיפור מובהק של חזות עור הפנים, ודאגה להאטה  בהזדקנות העור .

סדרה טיפולית זו מומלצת באופן קבוע מגיל 25 ,או לפני אירועים חשובים לשם רענון ואפקט מתיחה מרשים לעור הפנים. הקפדה על חזרה על הסדרה הטיפולית כל 6 חודשים היא דרך יעילה לעכב את תהליכי ההזדקנות של העור לאורך שנים. בטיחותם של טיפולים אלה לצד קלות יישומם, הופכת אותם למהפכה של ממש בתחום הקוסמטיקה הפרא–רפואית.

 

 

סוגי טיפול בכתמים ופיגמנטציה

הבהרה‭ ‬פעילה‭ – ‬יותר‭ ‬מהיר‭, ‬יותר‭ ‬יעיל‭.‬‭ ‬לאחר‭ ‬אבחון‭ ‬הכתם‭, ‬מותאם‭ ‬לך‭ ‬שילוב‭ ‬ייחודי‭ ‬של‭ ‬תכשירים‭ ‬בלעדיים‭, ‬המשלבים‭ ‬ויטמינים‭ ‬וחומצות‭ ‬פעילות‭. ‬המפגש‭ ‬של‭ ‬החומרים‭ ‬הפעילים‭ ‬השונים‭ ‬עם‭ ‬שכבת‭ ‬העור‭ ‬הפגועה‭, ‬מוביל‭ ‬לתחילת‭ ‬תהליך‭ ‬הבהרה‭, ‬כבר‭ ‬אחרי‭ ‬הטיפול‭ ‬הראשון‭

טיפול‭ ‬עומק‭ – ‬מפרקים‭ ‬את‭ ‬גורם‭ ‬הבעיה‭.‬‭ ‬שיטת‭ ‬טיפול‭ ‬המבוססת‭ ‬על‭ ‬שימוש‭ ‬בחומרים‭ ‬פעילים‭, ‬אשר‭ ‬חודרים‭ ‬לשכבות‭ ‬העור‭ ‬העמוקות‭ ‬של‭ ‬האזור‭ ‬הפגוע‭ ‬ומטפלים‭ ‬בגורם‭ ‬ליצירת‭ ‬הכתם‭. ‬לאחר‭ ‬מכן‭, ‬הם‭ ‬ממשיכים‭ ‬לחדור‭ ‬פנימה‭ ‬ויוצרים‭ ‬מנגנון‭ ‬המונע‭ ‬את‭ ‬הפיזור‭ ‬שלהם‭, ‬כדי‭ ‬להבטיח‭ ‬ריכוז‭ ‬גבוה‭ ‬ויעילות‭ ‬מרבית‭. ‬בשלב‭ ‬האחרון‭, ‬נעשה‭ ‬שימוש‭ ‬בתכשיר‭ ‬מיוחד‭, ‬אשר‭ ‬מעשיר‭ ‬את‭ ‬העור‭ ‬בחומרי‭ ‬הזנה‭ ‬מרגיעים‭, ‬המאפשרים‭ ‬המשך‭ ‬טיפול‭ ‬ושמירה‭ ‬על‭ ‬התוצאות‭ ‬ובנייה‭ ‬עצמית‭ ‬מחודשת‭. ‬

טיפול‭ ‬בגלי‭ ‬אור‭ – ‬לנצח‭ ‬את‭ ‬הכתמים‭. ‬אחד‭ ‬הטיפולים‭ ‬המובילים‭ ‬בעולם‭, ‬המבוסס‭ ‬על‭ ‬חדירת‭ ‬אור‭ ‬לעומק‭ ‬העור‭. ‬הטכנולוגיה‭ ‬הייחודית‭ ‬פוגעת‭ ‬בבסיס‭ ‬התא‭, ‬אשר‭ ‬מייצר‭ ‬את‭ ‬הכתם‭ ‬ומפזר‭ ‬אותו‭. ‬זהו‭ ‬הטיפול‭ ‬היחיד‭ ‬הפעל‭ ‬בעומקו‭ ‬של‭ ‬העור‭ ‬ומטפל‭ ‬ישירות‭ ‬במוקד‭ ‬הבעיה‭. ‬

טיפול‭ ‬בגלי‭ ‬אולטרא‭ ‬סאונד‭ – ‬חמש‭ ‬פעולות‭ ‬בטיפול‭ ‬אחד‭. ‬שימוש‭ ‬במכשיר‭ ‬אולטרא‭ ‬סאונד‭ ‬מתקדם‭, ‬המחדיר‭ ‬לחלקו‭ ‬הפנימי‭ ‬של‭ ‬העור‭ ‬חומרי‭ ‬לחות‭ ‬והבההרה‭. ‬הפעולה‭ ‬הייחודית‭ ‬ממריצה‭ ‬את‭ ‬פעילות‭ ‬התא‭, ‬משלימה‭ ‬את‭ ‬כמות‭ ‬המים‭ ‬החסרים‭ ‬בו‭, ‬משפרת‭ ‬את‭ ‬דחיסותו‭, ‬מבהירה‭ ‬את‭ ‬העור‭ ‬ומאזנת‭ ‬את‭ ‬מצב‭ ‬הלחות‭ ‬בחלקו‭ ‬הפנימי‭. ‬הפעולות‭ ‬המשולבות‭ ‬יוצרות‭ ‬איזון‭ ‬של‭ ‬הפיגמנט‭. ‬

שיטת הלגה רקנטי
HELGA REKANATI

מלא/י את הפרטים , מבטיחים לחזור בהקדם

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן