טיפול קוסמטי לפנים -נקודות שחורות על הפנים

אם חשבת שטיפול הבהרה לפנים או הבהרת פיגמנטציה הוא מטיפולי הפנים הפופולאריים ביותר- חשבי שנית! דווקא טיפולי פנים להוצאת שחורים הם נפוצים עוד יותר, בשל הקלות שבה אבק, לכלוך ואלרגנים אחרים "מתקבעים" על עור הפנים שלנו בתוך הנקבוביות.  אם טיפול הבהרה לפנים הנקרא גם טיפול הבהרת פיגמנטציה מוכר לך, אך אם ברצונך לקבל מידע נוסף על טיפולי פנים להוצאת שחורים- קראי את המאמר שלפנייך. בשנים האחרונות טיפולי הוצאת שחורים הופכים כה מבוקשים בהשוואה לטיפולי הבהרה לפנים או הבהרת פיגמנטציה בפנים, ורצוי להכירם, על מנת שתוכלי לבחון האם טיפול כזה הוא רלוונטי עבורך ויכול לסייע לך.

כולנו חושקות במראה עור פנים חלק, בריא ונקי. כולנו היינו רוצות להיפתר מהפצעים בפנים, מהסימנים, מהנקודות השחורות המופיעות לרוב באזור ה"טי": אזור המצח, האף וכן גם הסנטר. נקודות שחורות יכולות לגרום למראה פנים לא מטופח, מלוכלך, ומוזנח.

שחורים יכולים להופיע גם באזורים שונים בגוף בהם יש נקבוביות רבות דרכן משתחררים שומן וזיעה מהגוף. לרוב, נקודות שחורות על הפנים מהוות נזק אסתטי, ולשם כך קיים טיפול נקודות שחורות על הפנים, אשר יכול להסירן בקלות. אין עוד צורך להמשיך ולסבול ממראה עור מלא בנקודות שחורות, כשאפשר באופן נוח ומהיר להיפטר מבעיית השחורים. אל תזניחו את מראה עורכם, ובואו עוד היום לקבל טיפול נקודות שחורות על הפנים.

מהן הנקודות השחורות על הפנים?

נקודות שחורות, או בשמן המקצועי "קומדונים", הינן תוצאה של שומן מבלוטת החלב, אשר יוצא דרך נקבובית העור ובא במגע עם האוויר. למעשה, מה שמקנה לנקודות השחורות את צבען השחור היא פעולת החמצון, כאשר השומן בא במגע עם האוויר ומקבל בעקבות כך צבע שחור.

נקודות שחורות בפנים

כיצד ניתן להעניק טיפול נקודות שחורות על הפנים בבית?

על-מנת להבטיח כי עורך לא יכלול נקודות שחורות על הפנים, הינך חייב/ת לשמור על ניקיון עור הפנים. יש להקפיד על ניקוי יומיומי של הפנים, באמצעות תכשירי טיפוח אשר מותאמים במדויק לעור הפנים שלך. ישנה חשיבות רצינית ביותר להתאמת תכשירי הטיפוח לסוג העור שלכם, שכן שימוש בתכשירים שאינם תואמים את העור, יכולים להביא לכך לגירוד, להצטברות תאים מתים, ולסתימת נקבוביות. פילינג ביתי יכול להועיל ביותר, אך לעיתים השפעתו של הפילינג הביתי איננה ארוכה ויסודית דיה, ולכן יש צורך בטיפול מקצועי.

טיפול מידי הקוסמטיקאיות של הלגה רקנטי

צוות הקוסמטיקאיות המיומן והמקצועי שנמצא במכון של הלגה רקנטי, יכול לסייע לך להיפטר מהנקודות השחורות באופן יותר משמעותי. טיפול נקודות שחורות על הפנים יכול להיעשות באמצעות תכשירים ומסיכות אשר מותאמים היטב לסוג העור. לרוב, הטיפול היעיל ביותר הינו הוצאה של השחורים מידי קוסמטיקאית מוסמכת. חשוב מאוד לא לנסות להוציא לבד בבית את הנקודות השחורות, ולהשאיר את טיפול נקודות שחורות על הפנים לגורם מקצועי.

בואי עוד היום לקבלת טיפול במכון של הלגה רקנטי!

המרכז לקוסמטיקה רפואית של הלגה רקנטי, אשר מציע מגוון טיפולים קוסמטיים הכולל טיפול נקודות שחורות על הפנים הינו מכון קוסמטי ותיק. מכון זה שומר על אווירה ביתית ונעימה ומקפיד על מתן יחס אישי לכל לקוח ולקוחה. מכון זה נמצא בראשון לציון, והוא מנוהל על ידי הלגה רקנאטי, קוסמטיקאית פרא-רפואית בעלת ותק של יותר מעשרים שנה בתחום. במידה וגם את מעוניינת בטיפול נקודות שחורות על הפנים, פני אלינו עוד היום ונשמח להתאים לך את הטיפול המתאים באווירה הייחודית וההקפדה היסודית הנהוגה אצלנו.

רוצה עור חלק ? התקשרי ותאמי טיפול  1800-288-266

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן