אקנה בישבן ופצעונים בעכוז – פצעי בגרות טיפול אסתטי רפואי

כתמי אקנה שהם תוצאה של פצעי אקנה מתמשכים אינם תופעה נעימה, כמו גם פצעי האקנה עצמם, שיוצרים מראה לא אסתטי, מגרדים ומעיקים. פצעי בגרות טיפול ישים קץ לתופעה, יקל במידה משמעותית על הפצעים ויבטיח, על כן, כי יוותרו על הגוף פחות ופחות כתמי אקנה. כמה מילים על פצעי בגרות טיפול בכלל ועל טיפול באקנה בישבן בפרט במאמר שלפניכם.

אקנה בישבן הינו אקנה נפוץ ביותר, אם כי לא מאוד מדובר. פצעי האקנה הזוכים לתהודה רבה כשהם מופיעים באזורים גלויים כמו הפנים, הופכים למוזנחים ושכוחים, כשהם מתיישבים על הישבן, וחבל. פצעים בישבן עשויים להציק מאוד, ולגרום למראה בלתי אסטטי בעליל.הלגה רקנטי, המספקת פתרונות חדשניים, יעילים ומהירי טווח לכל בעיות הקוסמטיקה, מציעה טיפול חדשני ויעיל שיחדש לכם את הישבן בתוך ימים ספורים.

אקנה בעכוז

פצעי אקנה בישבן עשויים להופיע בגיל ההתבגרות וגם לאחריו, והם נובעים מפעילות יתר של בלוטות החלב והשומן, או לחלופין, מזיעה מוגברת, מלחות יתר באזור הישבן, או מישיבה ממושכת ועוד. הפצעים באזור הישבן  מטרידים, פוגמים במראה האסטטי של הגוף, ועלולים להזדהם או לגרום לכתמים ולצלקות, בהיעדר טיפול מתאים.

ממגרים אקנה בטוסיק

אקנה בטוסיק, אקנה בעכוז - הלגה רקנטי - טיפולים קוסמטיים ויופיהלגה רקנטי, מהמובילות בשוק הקוסמטיקה רפואית בארץ, גאה להציג טיפולים מתקדמים וחדשניים, המושתתים על מיטב החידושים העדכניים ביותר בתחום הקוסמטיקה הרפואית העולמית.הטיפולים מורכבים משינוי תזונתי המתמקד בהימנעות ממזונות הגורמים לאקנה אצל כל מטופל בפני עצמו, מטיפול מקומי המחדש את תאי העור ומטיפול קוסמטי מהיר תגובה המעלים את הפצעים באופן סופי, כמו גם את הכתמים שהותירו. התכנית המשולבת הוכיחה עצמה כמנצחת וכמהפכנית בזירת טיפולי האקנה. לא עוד תרופות וכימיקלים מזיקים, לא עוד מאבק ממושך ותוצאות אפסיות. אצל הלגה, אתם אומרים שלום לאקנה תוך מספר טיפולים, ונפרדים ממנו לצמיתות.

טיפול באקנה ישבן

הטיפול הקוסמטי באקנה בישבן מתבצע תוך ניקוי יסודי של האזור באמצעות פילינג ייחודי. הפילינג מבוסס על חומצות מיוחדות וחומרים אחרים שהוכחו כבעלי השפעה חיובית ביותר על אזור הישבן. במהלך הטיפול, תקולף שכבת העור החיצונית, והעור יזכה לניקוי פנימי, עמוק ומסיבי. מעבר לכך, החומצות הטבעיות בהן נעשה שימוש במהלך הטיפול, מאזנות את רמת החומציות של העור ומאפשרות לו לשמור על רמה נאותה של הלחות הטבעית הדרושה לו.

הגיע הזמן לטפל!

מתביישים בישבן שלכם? אצל הלגה, ישבו חדש הוא עניין של ימים ספורים. פרגנו לעצמכם את התענוג ובואו להתפנק אצל הלגה, בטיפול מדהים שיפטור אתכם מצרת האקנה בישבן. הלגה, המובילה בתחום הקוסמטיקה הרפואית מזה עשרים שנה, עומדת בראש המכון הרפואי המצליח, הכולל צוות מדהים ומסור של קרוב ל- 30 קוסמטיקאיות בנשמתן, שתענקנה לכם טיפול מכל הלב, במקצועיות חסרת פשרות ובחיוך על הפנים.

לאהוב את עצמכם מחדש עם עור חלק בטוסיק

פצעי אקנה, המופיעים על הישבן או באזורים אחרים בגוף, נודעים כבעלי השפעה הרסנית על מראה הגוף, וכתוצאה מכך – גם על הדימוי העצמי של הסובלים מהם. דימוי עצמי נמוך הינו מטרד שעשוי להיות בעל השפעה מכרעת בכל תחומי החיים, כשהוא מלווה אתכם בלימודים, בעבודה, בשופינג ואפילו בחיק המשפחה, וחבל. אתם מוזמנים למחוק את האקנה ולחדש את האמון במראה הטבעי והנפלא שלכם!

אולי יעניין אתכם גם:

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן