הצרת היקפים במותניים: המסת שומן במותניים, בבטן ובחזה – גברים/נשים

slimming

הצרת היקפים בבטן, חיטוב ישבן, חיטוב הירכיים או הידיים – היום טיפולים מסוג אלה מעוררים עניין לא רק בקרב נשים, אלא גם בקרב גברים. בעידן שבו השמירה על ההופעה החיצונית היא משמעותית, עבור גברים ונשים כאחד, גברים רבים מייחלים להיפטר מעודפי שומן ולהפחית ממשקלם באמצעות טיפולים שונים כמו: חיטוב הבטן, חיטוב הירכיים, המסת שומן במותניים או חיטוב ישבן. מידע נוסף על הצרת היקפים בבטן, הצרת היקפים במותניים, חיטוב חזה, חיטוב ישבן ועוד במאמר שלהלן.

הצרת היקפים במותניים

אם בעבר היה תחום האסתטיקה נחשב לנשי, הרי שכיום רבים מהגברים חשים צורך לטפח ולעצב את גופם. עם העובדה שטיפוח הגוף היה ויישאר לעד תחום המיועד בעיקר לנשים, נישת הגברים בשוק הצרת ההיקפים הולכת ומתפתחת בקצב מרשים. חולמים על גוף חטוב כמו שמעולם לא היה לכם? בואו להלגה, מרכז הקוסמטיקה הרפואית המוביל בארץ. במרכז הוותיק בראשון לציון תמצאו מגוון טיפולים חדשניים המבוססים על מיטב החידושים העדכניים בשוק הקוסמטיקה הבין לאומית וצוות מטפלות מסור ומקצועי שיטפח אתכם מכל הלב ובעזרת אמצעים טכנולוגיים מהשורה הראשונה.

חיטוב בטן וחזה לגברים

שוק הצרת ההיקפים נחשב ללהיט בשוק הקוסמטיקה העולמי. נשים וגברים מכל רחבי העולם מוצאים בטיפול חדשני זה את הפתרון האולטימטיבי שיסייע להם במאמצי המאבק במשקל העודף ויאפשר להם לראות בשטח תוצאות לעמל הרב המושקע במשטר דיאטה קפדני, בפעילות גופנית שגרתית ומאומצת, או בשניהם. העובדה כי המאמצים הקונבנציונליים לירידה במשקל אינם יעילים במידה מספקת עבור רבים מכלל האנושות הייתה בעבר מקור לתסכול ואפילו לייאוש. מאז הומצא הפלא של טיפול הצרת ההיקפים המשולב עם המאמצים לירידה במשקל, מאושרים רבים מעידים על תוצאות מדהימות. עצלנים כאלה ואחרים מכל קצוות תבל בוחרים בהצרת ההיקפים כתחליף לדיאטה ולפעילות ספורטיבית, וזוכים גם הם, במקרים רבים, לתוצאות יפות. אחרים, בוחרים לעבור את הטיפול לאחר ירידה יפה במשקל, וזאת לצורך חיטוב ועיצוב הגוף, תוך טיפול ממוקד באזורים הנוטים לצבירת שומנים, כמו אזור הבטן, המותניים, הישבן, או הירכיים.

להצרת היקפים בבטן ובמותניים במכון הלגה צלצלו – 1-800-288-266

הצרת היקפים במותניים
הצרת היקפים במותניים

צמצום היקפים לגבר

גברים רבים אשר השקיעו זמן וכוח לצורך ירידה במשקל מעוניינים למקסם את התוצאות ובוחרים לעשות זאת באמצעות טיפול ייעודי להצרת היקפים במותניים או באזור הבטן, הנחשבים לצוברי שומנים מן הסוג היותר עיקש. אחרים, מעוניינים להצר היקפים באזור החזה ומחפשים אחר הטיפול שיאפשר להם להצר היקפים באופן מושלם ויעיל לטווח ארוך. מכון הלגה רקנטי בראשון לציון, המוביל את מגמת הקוסמטיקה הרפואית בארץ, מציע טיפול חדשני להצרת היקפים והמסת שומן במותניים ובבטן, המושתת על מיטב הפיתוחים בתחום ואשר מבוצע באמצעות מכשור מתקדם בסטנדרטים בין לאומיים. הטיפול מבוסס על טכנולוגיית ה RF -, טכנולוגיה המופעלת באמצעות גלי רדיו, ואשר מובילה לתוצאות מדהימות בזמן קצר וללא כאבים. במהלך הטיפול בטכנולוגיית גלי הרדיו, מוחדרת אלקטרודה זעירה היישר לתאי השומן הבעייתיים. אלקטרודה זו מפיקה זרם גלי רדיו הפועלים ישירות על תאי השומן, ופשוט, מכווצים אותם! האלקטרודה הפלאית אף מסייעת בהמרצת זרם הדם וקצב חילוף החומרים בגוף, כמו גם בסילוק רעלים מזיקים ובהגמשת העור.

המקום הנכון להצרת היקפים גברים ונשים

הלגה רקנטי, המנהלת בהצלחה את המכון הייחודי בראשון לציון זה למעלה משני עשורים, מזמינה בחום כל אחד להצר היקפים ולהיראות נפלא. המקצועיות, הוותק, הניסיון, המכשור המתקדם והמסירות ללקוחות, הם שעושים את ההבדל.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן