מילוי קמטי הבעה קמטים בפנים ופיסול בראשון לציון

מזותרפיה לעור הפנים או מזותרפיה פנים הפכו מונחים שגורים ונפוצים בשיח של תחום הקוסמטיקה וטיפולי האסתטיקה. כיום, כל אישה רוצה לשמור על עור פנים דינאמי, נמרץ וצעיר, ועל כן מתפתחות עוד ועוד שיטות טיפוליות להצערת העור, מהפופולאריות שביניהן היא מזותרפיה לעור הפנים או מזותרפיה פנים. מהי מזותרפיה לעור הפנים? מה בין מזותרפיה פנים להזרקת חומצות הילרוניות למילוי הקמטים? כל התשובות לכל הקושיות לפנייך.

עור חלק ללא קמטים הוא שאיפתן של כל הנשים שחצו את גילאי ה-30, והיו רוצות לשמור על מראה צעיר ובריא. קיים מגוון גדול של טיפולים קוסמטיים נגד קמטים, לרבות תכשירים שמבטיחים שיפור על ידי מריחת קרם בלבד. אך לצד אפשרויות אלו, כיום קיים טיפול מתקדם ומעמיק שנלחם נגד קמטים. טיפול זה עושה שימוש בהזרקת חומצות הילרוניות למילוי קמטים, והוא מביא לתוצאות בלתי-רגילות. במידה וגם את היית רוצה לשפר את מראה עור פנייך או צווארך את מוזמנת לבוא למרכז של הלגה רקנאטי ולקבל טיפול יעיל ואפקטיבי במיוחד.

החל משנות ה-30, נשים וגברים מאבדים מן האלסטיות ומהברק שאפיין את מראה העור שלהם. קמטי הבעה, קמטי חשיבה, חריצים סביב האף, הפה והעיניים מתחילים להופיע כחלק מתהליך הזדקנותו של העור. תהליך זה מתרחש בעקבות ירידה בתאי השומן והזיעה, אשר אחראים על רמת הלחות של העור. עם הצטמצמותם, תהליך העור הופך ליותר ויותר נוקשה ודק, ולכן נוטה לקמטוטים. במקביל מתרחשת ירידה במספר תאי האלסטין של העור, אשר אחראים על גמישותו, מה שמביא בסופו של דבר לשינוי איכותי במרקם העור.

קיימים מספר טיפולים שמטרתם להחזיר לעור את החיוניות, הגמישות והברק שלו. הטיפול בהזרקת חומצות הילרוניות למילוי קמטים הינו טיפול מתקדם ויסודי ביותר, בהשוואה למגוון התכשירים המוצעים כיום בשוק. טיפול זה הינו טיפול מעמיק, שכן הוא מכוון אל השכבות העמוקות יותר בעור, ולא מסתפק במריחה שטחית של חומר שחודר רק לשכבה העליונה.

כיצד נעשה טיפול הזרקת חומצות הילרוניות למילוי קמטים?

חומצות הילרוניות, הם של של קבוצת חומצות משקמות, כגון רסטילן, פרלן וניו פיל. חומצות אלו מוחדרות לתוך האזורים בפנים בהם קיימים קמטוטים חוזרים: לצידי הפה, מעל הגבות, לצידי האף, קמטי הבעה, קמטים מעל השפה ועוד. מאחר והן חודרות לרבדים עמוקים יותר של העור, השיפור מורגש יותר, והשינוי שחל בעור הפנים נראה לעין.

בואי לקבל טיפול בקמטים מהטובים בתחום

טיפול הזרקת חומצות הילרוניות למילוי קמטים הינו טיפול עדין, ולכן יש חשיבות רבה לכך שינתן על ידי גורם מקצועי ומיומן. המרכז לקוסמטיקה רפואית של הלגה רקנאטי הממוקם בראשון לציון, כולל צוות של כ-25 קוסמטיקאיות מקצועיות ורופא מומחה להזרקות, אשר מכירים היטב את שיטת טיפול זו, והצליחו בעזרתה לגרום בעבר להרבה לקוחות ליהנות מתוצאות נפלאות. הלגה רקנאטי מחזיקה בניסיון עשיר של יותר מ20 שנות עיסוק בתחום, והיא הקימה מרכז אשר ידוע באווירה החמימה והביתית שנוצרה בו. במרכז קיימים מגוון של טיפולים, החל מטיפול הזרקת חומצות הילרוניות למילוי קמטים, וכלה בטיפולי אקנה, הסרת שיער, אנטיאייג'ינג, ועוד. במידה וגם את סובלת מקמטים וקמטוטים, אינך צריכה להשלים עוד עם הבעיה, ואת יכולה לפנות אלינו על מנת לקבל טיפול יעיל, מקצועי ואמין.

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן