פוטורגובינישן – הצערת עור הפנים

העור שלך צועק?

טיפול חדשני ישנה את התמונה המשתקפת במראה. תוך 60 יום העור שלך יכול להיראות אחרת – צעיר, מתוח וחלק יותר! כצעד ראשון לפני שתתחדשי  –  קראי את הכתבה.

פוטורגובינישן – הצערת עור הפנים

הגיע הזמן שתיהני מהעור שלך

גם לך זה קרה? ביום בהיר כתם כהה צץ על פנייך? את מסתכלת במראה ומגלה שעור פנייך כבר לא מתוח ואחיד? שהוא דק? חסר לחות? רגיש? אדמומי? שיש בו נימי דם מורחבים או כתמי שמש? שעור צאוורך צונח ורפוי? וגם העור במחשופך ובידייך כבר אינו מקור לגאווה? כן, כן, מגיע הזמן שהעור מזדקן ונשחק, וזה בדיוק הזמן שלך לטפל בו, לדאוג לו וליהנות ממנו מחדש – בלי לקבוע עם המנתח הפלסטי.

טיפול אחד מנצח את כל הגורמים

ישנם גורמים שונים להזדקנות העור, החל מנזקי השמש, ועד ללחצי החיים ולתזונה לא מאוזנת. בצעירותנו הכול נראה אחרת – סיבי הקולגן והאלסטין ששומרים על עור מתוח וחלק, מתחדשים במהירות. ככל שאנו מתבגרים, 'מפעל הייצור' הזה נחלש, כשאצל נשים בנות 45 ומעלה הבעיה מתגברת עם הופעת השינויים ההורמונליים. הבשורה הרעה – אם עורך לא מחייך אלייך מהמראה, המצב ילך ויחמיר מיום ליום. הבשורה הטובה –  את יכולה לשנות את רוע הגזירה ע"י טיפול חדשני להצערה, חידוש ומיצוק העור. תוצאותיו המדהימות ישתקפו במהרה על פנייך, צווארך, וכל עורך.

עלי על הגל החדש!

במכון  המקצועי והמחבק של הלגה רקנטי, תוכלי לגלות את נפלאות הטיפול המתקדם לחידוש העור. מדובר בשיטה ש'מתקנת' את העור ע"י שילוב שתי טכניקות: גלי רדיו וגלי אור. הטיפול נעשה בעזרת מכשיר ייחודי אשר פולט תדר רדיו, שמחמם את שכבת העור האמצעית (דרמיס). גל אור משלים את המלאכה בחדירה עמוקה יותר לשטח העור, וביצירת המתיחה התת עורית. הטיפול 'מלחים' את סיבי הקולגן והאלסטין וכך מעורר לחיים את המפעל הפרטי שלך לחידוש העור. מדובר על כמעט 100% הצלחה!

טיפול שמחולל שינוי עצום בעור – צעיר יותר, בהיר יותר….

אז איזה שינוי מחולל הטיפול הזה? הוא פועל בשני מישורים: האחד – הצערת העור וחידושו, כשהוא יכול לגרום בו זמנית להאחדת גוון העור ומרקמו ע"י: הבהרת נגעי פיגמנטציה כגון נמשים, כתמי גיל, נזקי שמש והיפר-פיגמנטציה; הבהרת כלי דם הנדרשת לעור אדמומי, רוזצאה או נקודת כלי דם מרוכזת; החלקת מרקם העור מקמטוטים, חספוס מנזקי השמש, נקבוביות גדולות וצלקות אקנה שטחיות. כל זה קורה עם טיפול נכון בכלי הדם ובנייה מחודשת של סיבי הקולגן – הכתמים מתבהרים והעור נמתח. את התוצאות אפשר לראות כבר אחרי טיפול אחד – זה אמיתי!

מוצק יותר, הרבה יותר!

הטיפול פועל גם למיצוק העור, לפיכך היכוני להיפרד מהרפיון באשר הוא: בסנטר, בצוואר, מסביב לעיניים, במצח ובקו הגבה, בזוויות הפה, במחשוף ובכפות הידיים. יש הסבר להיעלמות הרפיון מכל האזורים הללו: סיבי הקולגן בעור מתכווצים ע"י חימום, וכן נוצרים סיבים חדשים, תהליך המקנה לך עור מתוח לטווח ארוך. לאחר כ-3 טיפולים כבר תראי את ההבדל, וכל מבט במראה ישמח את ליבך.

במה הוא טוב יותר מכל האחרים?

יתרונות הטיפול החדש בולטים לא רק על העור: הוא מתאים לכולם – גברים ונשים בכל גיל, לרבות בעלי עור כהה (אין פגיעה במלנין). הוא בטוח – מורכב מטכניקות המשמשות ברפואה שנים רבות, ואינו פולשני או מסוכן. הוא יעיל – בשל התדירות הגבוהה של האנרגיה החשמלית. הוא פועל לעומק – בניגוד לטיפולים אחרים, הוא יכול לטפל למשך פרק זמן ארוך רק בדרמיס. הוא מהיר – התוצאות ניכרות בשלבים הטיפול הראשונים ואין צורך בזמן החלמה. הוא משתלם – זול יותר מטיפול לייזר או ניתוח.

את הביצועים תשאירי לנו, ומהתוצאות תיהני בעצמך

לפני שתגיעי למכון, אספר לך מה מצפה לך. למרות שהטיפול מוגדר כקוסמטי, הוא בנוי אחרת ואינו כולל עיסוי או פילינג. הטיפול יתחיל כשנמרח ג'ל על האזור המטופל ונכסה את עינייך שלא יוטרדו מפלאשים שפולט המכשיר. במהלך הטיפול תחושי עקצוץ וחום קל, ובסיומו נמרח חומר מרגיע על העור שעלול לקבל אדמומיות קלה. מומלץ לבצע סדרה של כ-7 טיפולים מדי 6-3 שבועות, וטיפול משמר אחת ל-4-3 חודשים. היכוני לעור חדש בחייך!

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן