טיפול טשטוש קמטים או מניעת קמטים- ללא ניתוח /הזרקות – 50 ש"ח התנסות

קשה לחשוב על אישה שהגיעה לגיל 40 פלוס ואינה עוסקת ללא הרף בקמטים שהחלו להופיע על פניה. טשטוש קמטים  או מניעת קמטים הם טיפולים שיאפשרו לך לשים קץ לדאגות ולהיפטר מהריפיון של העור. כל מה שיש לדעת על טיפול טשטוש קמטים, על טיפול העלמת קמטים , שיביאו למיצוק ומתיחת העור במאמר זה.

מתיחת פנים טבעית

אני שמחה לפגוש אותך כל פעם מחדש, גם בחדרי המכון וגם על דפי המגזין שלנו. הפעם יש לנו פגישה מיוחדת – פגישת אולטרסאונד. אל תטעי יקירה, לא מדובר במכשיר המוכר לך מההריונות, אלא בפלא החדש של עולם הקוסמטיקה – טיפול אולטרסאונד, שחודר לעומק הרקמות בעזרת גלי קול ואור, משקם את עור הפנים והצוואר וממצק אותו.

כמו תמיד, אני דואגת לטוב ביותר עבורך, וכמו תמיד, אני שואפת לשכלל כל שיטה קיימת ולתת לה את הערך המוסף של שיטת הלגה. בהתאם לכך, טיפול האולטרסאונד שלנו כולל החדרה של החומרים המזינים ביותר כמו הקוויאר השחור, מסכת הזהב הטהור, תמציות לאנטי אייג'ינג ולטשטוש צלקות ועוד – הכול בהתאמה לעורך וכדי לספק כל מה שנדרש לו על מנת שייראה היפה, הרענן והקורן ביותר.

 תני חיוך, את יכולה למחוק את כל החששות שלך מהקיץ הקרוב. רגע לפני שאת חושפת את עורך –  ברחוב, בים, בבריכה, בואי אלינו. אחרי טיפול אחד (נעים, קליל ומהיר) כבר תראי את התוצאות בפנים הזוהרות ובעורך שייראה חלק וחיוני יותר. לאחר 6 טיפולים בסדרה, תזכי בכל "הפרסים" לעורך: מיצוק, מתיחה, הבהרה, צמצום נקבוביות, טשטוש צלקות וקמטים. במילים אחרות –  היכוני למחמאות!

קראו על – מתיחת פנים ללא ניתוח

ברוכה הבאה לעולם גלי הקול שמשנה הכול!

מי שמכירה אותנו יודעת: חדשנות היא שם המשחק אצלנו, וכל חידוש בעולם הקוסמטיקה מגיע אלינו במהרה. לפיכך, תוכלי לפגוש אצלנו במכון הלגה את "הקוסם", מכשיר האולטרסאונד, שישנה את עורך מהעומק – ישקם אותו מנזקי השמש ומהבלאי הטבעי, וייתן לו חיים חדשים.

הדור החדש בטיפול בעור פועל על עיקרון של גלי קול שמדמים עיסוי זעיר. הגלים מחדירים חומרי לחות והזנה לעומק העור, ממריצים את פעילות תאי העור ומשלימים את המים החסרים בהם. החדרת הלחות תוך כדי עיסוי, יוצרת אפקט מיידי של מיצוק ומתיחת העור. באותו מכשיר, בנוסף לגלי הקול, אנו משלבים טיפול בגלי אור (אדום וכחול), ומשתמשים בפורמולות המיוחדות שלנו, שמעניקות לעור את "המזון"המובחר ביותר ומעצימות את התוצאות.

קראי את הכתבה הבאה, שערכנו בשבילך, ותוכלי ללמוד בהרחבה על מכשיר האולטרסאונד החדשני ועל דרך השימוש הייחודית בו אצלנו במכון הלגה. אחרי המילים, נעבור למעשים – תבואי, תתחדשי!

התרגשות בקרב לקוחות שעברו את הטיפול החדשני:

בגיל 70 פלוס התחלתי מחדש

שמי ברכה ואני בת 70 פלוס. לאחר שבעלי נפטר הרגשתי שאני צריכה שינוי שייתן טעם לחיי. החלטתי לטפל קודם כל בעור הפנים שלי שהיה מקומט ורפוי. קיבלתי המלצה על מכון האסתטיקה הלגה והגעתי למקום. התמיכה שקיבלתי מהרגע הראשון הייתה מדהימה, והטיפולים – הכי מקצועיים!! לאחר ייעוץ ואבחון עברתי סדרת טיפולי אולטרסאונד, טיפולי לחות וטיפולי פוטו. השינוי היה בלתי רגיל – גם בעור וגם בחיים. כיום אף אחד לא מאמין לי כשאני אומרת מהו גילי. אני מורה ליוגה ואין יום שהתלמידים והלקוחות שלי לא מחמיאים לי. לאחרונה עשיתי במכון גם הזרקות שהעניקו לפניי את השידרוג המושלם. אני ממשיכה לטפל במכון הלגה על מנת לשמור על התוצאות הנפלאות וכדי להמשיך לקבל מחמאות.

מרגישה טוב עם עצמי

אחרי 4-3 שנים של חוסר שביעות רצון ממה שראיתי במראה: קמטים, יובש וקצת נפילה בפנים, החלטתי לעשות מעשה! מעולם לא הייתי אצל קוסמטיקאית ולא עשיתי שום טיפול אסתטי, לכן מעט חששתי כשחברותיי ניסו לשכנע אותי לפנות למכון הלגה. החששות עברו ברגע שכף רגלי דרכה במכון. התקבלתי בחיוך ובאהדה על ידי הצוות המקסים. אחרי שעברתי טיפולי אולטרסאונד והחדרת לחויות, אני מרגישה שהעור שלי לח, מוצק ונעים יותר. כיום, חצי שנה מאז הפעם הראשונה, אני מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמי, ובהזדמנות זו גם רציתי להודות למטפלת המדהימה, שמטפלת בי בעדינות, ברכות ובנאמנות. פשוט כיף לי!

עלינו על הגל החדש!!!

המכשיר החדש שמכה גלים בעולם הקוסמטיקה, נמצא כעת אצלנו וזמין עבורך. טיפול בעור באמצעות אולטרסאונד טומן בחובו יתרונות רבים: פשטות וקלות, אפס תוצאות לוואי, מינימום בזבוז זמן, ובעיקר – מקסימום תוצאות מדהימות שישתקפו בעורך במהרה.

את באמת רוצה עור יפה ורענן?

כי אם את רצינית, ואם את מבינה שהעור הוא כרטיס הביקור הכי בולט שלך – הטיפול החדש באולטרסאונד נועד בשבילך. מצד אחד, זהו טיפול מהפכני שמניב תוצאות מהירות ומשמעותיות, ומצד שני הוא קל, פשוט, בטוח, לא חודרני, לא כואב ולא ממושך. עכשיו את נמצאת במרחק נגיעה מהגשמת השאיפות שלך בכל מה שקשור לעור פנייך.

הקול והאור משפיעים על העור

אולטרסאונד = גלי קול. לאנרגיית הקול יש כוחות לשפר תהליכים בגוף ולשקמו. עפ"י תורת התדרים, ששימשה לריפוי כבר בעת העתיקה, לכל פרט בעולם יש תדר קולי מסוים. חשיפה לתדרים שונים או שינוי בתדר שלנו, יכולים להשפיע על גופנו בכלל ועל עורנו בפרט. גם אנרגיית האור ידועה בהשפעתה המיטיבה על עורנו, כשהיא נעשית בצורה מבוקרת. מכשיר האולטרסאונד החדשני מנצל את הסגולות המרפאות של שתי האנרגיות החזקות הללו, הקול והאור, כדי לחדש את העור ולשפר את מראהו. כשתביני איך בנוי העור ומה נדרש כדי לשמור עליו ולשפר את מראהו – תביני כמה גאונות יש במכשיר הזה.

העבודה מבפנים – התוצאות בחוץ

העור בנוי משלוש שכבות: שכבת האפידרמיס החיצונית מגינה על העור מחומרים חיצוניים מזיקים, אך חוסמת גם ספיגת חומרים מזינים. שכבת הדרמיס האמצעית מכילה קולגן ואלסטין שחיוניים לבריאות העור. חוסר בהזנה ולחות מביא להפחתת הפרשת הקולגן, וכתוצאה מכך להיווצרות קמטים. בשכבת ההיפודרמיס התחתונה יש רקמת חיבור שתומכת בעור, וששקיעתה גורמת לדלדולו. הקוסמטיקה המתקדמת יודעת שעל מנת להשיג תוצאות מבחוץ, יש לחדור לתוך העור, להזינו ולשקמו מהעומק. זוהי מומחיותו של האולטרסאונד – להחדיר תכשירים לעומק העור בעזרת גלי קול המדמים עיסוי עדין. בכך מתבטאת חדשנותו בטיפול האנטי אייג'ינג, טשטוש קמטים וצלקות ושיקום רקמות. לא תאמיני באיזו פשטות זה קורה. מיד אספר לך…

כך עובד הפלא האור-קולי – בשבילך!

מכשיר האולטרסאונד מורכב משלוש זרועות: זרוע ביו דינמית שמפעילה גלי קול, ושתי זרועות שמחדירות אנרגיית אור – אדום וכחול. השילוב בין שתי השיטות, הקול והאור, תוך שימוש בחומרי לחות והזנה מובחרים כמו מסכת זהב 24 קאראט ותמצית קוויאר שחור, עושה את העבודה!

שלב א': הטיפול מתבצע ע"י מגע של הזרוע הביו דינמית ישירות על הפנים והצוואר. בעזרת גלי קול הזרוע מחדירה לעומק העור את חומרי ההזנה בהם בחרנו בהתאם לצרכי עורך. הפעילות ממריצה את מחזור הדם ואת פעילות התאים שבעומק רקמת העור, משלימה בהם מים ומעודדת חילוף חומרים. השילוב של החדרת הלחות עם העיסוי יוצר את אפקט הפלא  – מיצוק ומתיחת העור באופן מיידי! רטט הגלים חודר גם להיפודרמיס, משפר את תמיכת העור ע"י רקמת החיבור, מרים וממצק אותו.

שלב ב': טיפול באור האדום נועד לטשטוש קמטים קלים, לעידון נקבוביות ולשיפור מרקם העור ומראהו. זאת ע"י הגברת חילוף החומרים התאי וייצור קולגן. טיפול באור הכחול, הידוע בסגולותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות, מסייע בהפחתה משמעותית של אקנה ופצעים ותורם לשיקום העור.

כל היתרונות ובראשם התוצאות

מדובר בטיפול קצר מאוד (כ-20 דקות), פשוט ביותר, בטוח לחלוטין, לא כואב, לא חודרני ולא משאיר סימנים. לפיכך, הוא לא יפגע בתפקודך החברתי והעסקי. הטיפול שמתבצע ע"י הקוסמטיקאיות המנוסות שלנו בטוח לכל גיל ולכל סוג עור. והיתרון הגדול מכול – השיפור ניכר לעין מיד בטווח הקצר, ומדהים בתוצאותיו לטווח הארוך.

אני מאחלת לך מזל טוב מראש, כי אחרי שנעשה לך אולטרסאונד, יוולד לך עור חדש

 

כל מה שצריך לדעת בעולם היופי

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים טיפולים קוסמטיים

Helga Rekanati מתמחה טיפולים אסתטיים וטיפולים קוסמטיים באמצעות שיטה ייחודית שפותחה ע"י הלגה רקנטי. כל הטיפולים נבנים בצורה אישית על סמך אבחון מעמיק בפיקוח מנהלת מחלקת הטיפולים בחברה.

אודות הלגה רקנטי
מלאי פרטייך ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי:
מבצעים חמים

פוסטים נוספים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים

צ'אט פתוח
1
💬 זקוקים לעזרה?
שלום 👋
במה אנו יכולים לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן